Wrócił do domu o zmierzchu. Rodzice się kłócili. Znowu. Prubował po cichu przejść do pokoju, ale ojciec i matka usłyszeli skrzypiącą podłogę. Tylko przy nim się nie kłócili, ale w domu zawsze atmosfera była napięta, no chyba, że akurat któregoś z rodziców nie było w domu.
- Wróciłeś wreszcie ! - powiedziała mama - umyj się u przyjdź na kolację !
Udawali, że wszystko jest w porządku. Jonny nienawidził tego ! Nienawidził okłamywania go i traktowania jak niemowlaka. Po kolacji rzucił sie na łóżko.
- Chciałbym nigdy nie dorosnąć. - powiedział i zasnął.
***
- Twoje życzenie może się spełnić - usłyszał chłopiec.
Podniósł się z łóżka i usiadł. Obok siedział wysoki Chłopak około osiemnastoletni z blond włosami.
- Kim jesteś ? - zapytał Jonny - jak się tu dostałeś ?
- Jestem Piotruś. Piotruś pan.
- To sen ? - zapytał Jonny
- Tak, ale mam dla ciebie ważną wiadomość. Istnieje miejsce, gdzie twoje życzenie się spełni, kraina, w której nie dorośniesz. Nibylandia.
- Naprawdę ? - zapytał - jak się do niej dostać ?
- To już zostaw mnie.
Pan uśmiechnął się i zniknął.
***
Obudził się. Był podekscytowany. Pobiegł do kuchni, zjadł szybkie śniadanie i wybiegł z domu. Chciał powiedzieć o wydarzeniach. Ostatniej nocy swojemu najlepszemu przyjacielowi Tomyemu. Biegł przez wioskę, aż spotkał przyjaciela.
- Tom ! - zawołał
Ten odwrócił się i podszedł do przyjaciela.
- Hej ! Co jest, że tak wcześnie przyszedłeś ?
- Muszę ci coś opowiedzieć.
Jonny opowiedział o swoim śnie, a Tom słuchał uważnie.
- Możesz wybrać się ze mną - zaproponował.
- Jon... - zaczął przyjaciel - to był tylko sen...
- Nie wieżysz w Nibylandię ? Dlaczego ? - Zapytał zły i rozczarowany Jonny.
- Nawet jeśli jest prawdziwa. - zaczął - naprawdę chcesz opuścić dom ? Rodziców ?
Chłopiec chciał odpowiedzieć, ale zza rogu wyszli nagorsi wrogowie. Chłopcy z sąsiedztwa.
- Słyszeliście ? - powiedział jeden - Jonny wierzy w bajki !
Inni zaczęli głośno się śmiać. Chłopak pobiegł do domu.
- Zaczekaj ! - krzyknął Tom za nim i zaczął pościg za przyjacielem.
Niestety Jonny zamknął się w pokoju i wychodził tylko na posiłki. W nocy, gdy się położył okno się otworzyło i zimno wyleciało do pokoju, a za nim coś innego. To był cień ! Poleciał do chłopca i wyciągnął rękę.
- Zabierzesz mnie do Nibylandii ?
Postać pokiwała twierdząco.
Chłopiec obejrzał się i chwycił dłoń cienia. Chwilę później lecieli już do krainy, w której Jonny nie dorośnie.I oto początek drugiej części :)
Sorry, że krótki rozdział, następne będą dłuższe.
Następny rozdział już wkrótce !
CZYTASZ
ONCE UPON A TIME IN NEVERLAND (Ucieczka Z Nibylandii, Zagubiona Dziewczyna)
Fanfiction1. UCIECZKA Z NIBYLANDII To opowiadane będzie mówić o dwójce nastolatków, którzy znaleźli się w Nibylandii. Opowieść jest mocno wzorowana na serialu Once Upon A Time ( Dawno dawno temu). Miłej lektury ! Główni bohaterowie i aktorzy, którzy według...