Çünkü ben çılgınım, bebeğim buraya gelmene ve beni kurtarmana ihtiyacım var
Ve ben yarışlara gidiyorum, danteller
Belimdeki deri dar ve ben yere düşüyorum
Senin yüzünün utanmaz olduğunu görebiliyorum, onun bodrumunda uyuşturuculuyum
Seni seviyorum ama ben aşağı gidiyorum
Tanrım ben çok çılgınım, bebeğim, özür dilerim ben yaramazlık yapıyorum
Çünkü ben çılgınım, bebeğim buraya gelmene ve beni kurtarmana ihtiyacım var
Ben senin küçük Scarlett'inim, yıldızcık bahçede şarkı söylüyor
Açık ağzımı öp
Senin için hazır
Hayatımın ışığı, rahmimin ateşi
İyi bir bebek ol, istediğim şeyleri yap
Hayatımın ışığı, rahmimin ateşi
Bana sahip olduğunu söyle, bana onların paralarını verin
Ama bizi gözeten Tanrı'nın verdiği karara güveniyorum
Onu müsait olduğunda al, eğer müsait olursa
O yanımda olmazsa ölebilirim, bunu söylemekten korkmuyorum
Başka kim bana böyle katlanır
Sana ihtiyacım var, seni soluyorum, seni asla terketmem
Onlar sensiz yalnız olduğum güne üzülürler
Altın zincirin üstündeyken yalan söylüyorsun, sigara dudaklarında
Dedim ki "Tatlım daha önce bana hiç bu kadar güzel görünmemiştin, benim adamım"
Oğlum sen çok çılgınsın, bebeğim, ben seni hep seveceğim, belki değil
Sen benim tek gerçek aşkımsın, sen benim tek gerçek aşkımsın
Sen benim tek gerçek aşkımsın
Lana Del Rey – Off To The Races
- Gelecek: Amy -
Mutlu sona inanmak çocukluktur. Çünkü ne olursa olsun sonunda öleceğiz ve mutsuz son olacak. Eğer intihar etmek derseniz; Onlar kötü şeyler yaşadıkları için ölmek isterler. Yani hayat mükemmel değildir. Ya sonunda ölürsün ya da ölümü bir çok kez tadar ve huzura kavuşacağını zannedersin.
Ölüm başlangıç filan da değil. Ölüm bitiştir. Bu kadar. Ölürsün ve… devamını kim bilebilir?
Hastanenin rahatsız banklarında otururken bunu düşünüyordu Kadın. Yapacak hiçbir şeyi yoktu. En fazla teselli verebilirdi. Fakat bu halde, elinde peçete ve kocaman, kızarık, yaşlarla dolu gözlerle bu zor olurdu. İkisini birden teselli edebilecek birisi olmalıydı.
Sırtını soğuk banka tamamen yaslayınca içinden bir ürperti geçip gitti. Saçlarını savuruyordu rüzgar. Göz yaşlarını sol tarafa doğru itiyordu. Ve kadın bunların hiçbirisini umursamıyordu. Felç olmuş gibiydi. Tam şu anda, baş ucunda yaslanacak bir omuz istiyordu. İstediği gerçekleşmesi o kadar zor bir şey miydi?
-Gelecekten Başka Bir Gün -
“Gidiyor musun?”
“Bana öyle bakma. Devam edemeyeceğimi biliyorsun. Artık buna katlanamayacağımı biliyorsun. Buradan uzaklaşmaya ihtiyacım var. Senden uzaklaşmaya ihtiyacım var. Temizlenmeliyim. Beni kirlettin. Artık bacaklarımı birleştirmeliyim Bailey. Artık sen yoksun. Öldün. Bir daha asla olmamalısın hayatımda. Karşıma çıkma. Artık eskisi gibi değilim.”
---------------------------------------------------------------------------------------
- Günümüz: Amy -
Uyandım. Aslında beni bir şey uyandırdı. Düşünüyorum, bulamıyorum ama fark ediyorum. Beni Miles’ın lanet olası ereksiyonu uyandırdı. Homurdandım. Gerçekten çirkin bir şekilde homurdandım ve üstümdeki kolundan kurtulup popomu penisinden uzaklaştırmaya çalıştım. Biraz kaydıktan popomu birkaç kere kıpırdattım ama yoktu. Rahatlamayla gülümseyerek popomu sevinçlice oynatınca yine ona değdi. Gözümü açtım ve “Miles.” Diye seslendim.
“Hıı…” Sesini zar zor duydum.
“Lanet olası penisin beni rahatsız ediyor!” Kısık sesle bağırdım.
“Gece poponu dayamadan önce düşünecektin onu.” Kıkırdadı. Lanet olsun… Çok tatlıydı.
“Tuvalete git ve işini hallet dostum.” Dedim. Yine güldü.
“Melek değilim demiştin...”
“Değilim. Ve bugün havamda da değilim.” En azından senin için bugün havamda değilim…
“Tamam.” Diye homurdandı ve yataktan kalktı. Yatakta uzanmış, giderken sırtında oynayan kaslarını izliyordum.
Birden içeriden ses geldi. Bir kadın güldü. Scarlett…
Sonra Bailey’nin o boğazından kopup gelen sert, alfa erkek kahkahası geldi.
Sanki o sesi içimde hissettim. Göğüs uçlarım sertleşti ve anında ıslandım.
Ama beni hayallerimden çıkaran yatağın gıcırtısı ve gerçek bir erkek inlemesi ve seks kokan bir kız çığlığıydı. “Bailey… Lütfen! Lütfen…Bailey…”
Dayanamadım ve ayağa kalktım. Duvara birkaç yumruk geçirdim. “Lanet olsun Bailey! Şu kızın şeyini yalamayı keste içine gir artık! Bağırmasından bıktım! Ve yatağını değiştir!” Gerçekten böyle mi demiştim? Lanet olsun!
Yatağın sesi kesildi. Scarlett bağırmayı bıraktı ve Bailey yine beni mahveden o kahkahayı attı. “Sakin ol Ana!” Sanki ağzında acı bir tat bırakmış gibi söylemişti sahte adımı.
Ve sonra yatak gıcırtısı dışında hiçbir şey duyamadım ki, bu daha kötüydü. Bailey Scarlett’i susturmak için ne yapıyordu…?
----------------------------------------------------------
- Sean -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bedenim
Ficção GeralOnu her gördüğümde içimde bir şeyler oluyor. Ne olduğunu bilmediğim, tarifi imkansız şeyler. Dudağının kenarları her yukarı kıvrıldığında, kaşlarını çatıp bana baktığında, o baştan çıkarıcı sesiyle her adımı fısıldadığında başka bir dünyada gibi his...