Bab 35

63 4 0
                                    

Rafif P.O.V

Aq membuka mata secara perlahan.Aq memandang sekeliling.Terlihat seperti rumah usang.Aq memegang kepalaku.Darah masih mengalir.

"Ko dh sedar Rafif?"

Aq memandang ke arah suara tersebut.Terkejut aq melihat org kepuyaan suara tu.Org tu adalah...Khairul?

"Apa ko buat ni Khairul?Aq kt mne?Mana bini aq?Apa ko buat pada Teha?"Bertubi soalanku.

"Ko akan tahu nanti"Kata Khairul.

"Mana bini aq?!!!"Tengkingku.

Tiba2 satu suara garau mencelah.

"Dye dh sedar ke,Khai?"

Aq memandang org tu.Dye datang bersama Teha yg sedang teresak.Yg pasti org tu aq x kenal.

"Syg!"Jeritku.

Air mata Teha begitu deras sekali.

"A...Abg"Katanya sambil teresak.

"Kamal,ape yg awk nk pada sye?"Kata Teha kepada org tu.

'So,tulah Kamal ye'Bisik hatiku.

"Sye x nk ape2 cuma sye nk awk jadi isteri sye"Kata Kamal dgn selamba.

"Awk dh gila ke?!Sye dh jadi isteri org lh,Kamal!"Jerit Teha.

"Ye.Mmg sye dh gila.Sye gilakan awk,Teha"Kata Kamal.

"Aq nk kau ceraikan Teha sekarang"Arah Kamal kepadaku.

"Aq takkan sesekali ceraikan dye!"Jeritku dgn nada marah.

Mukaku jadi bengis termasuk Kamal.

"Khairul,kenapa awk berpakat dgn Kamal?"Kata Teha.

Khairul terdiam.

"Khairul,sye tanya awk ni!Jawablah!"Marah Teha.

Kali pertama aq tengok Teha jadi mcm ni.

"Sye minta maaf.Sebenarnya sye terdesak.Sye perlukan duit utk bayar hutang sye.Kamal bagi sye duit yg sgt lumayan utk intip dan cari maklumat tentang Cik Muda.Masa tu sye pentingkan duit berbanding nyawa Cik Muda"Kata Khairul.

"Sampai hati awk,Khairul.Sye dh bagi sepenuh kepercayaan sye pada awk.Tapi awk khianat sye!Awk mmg x guna,Khairul!"Marah Teha.

"Dah,syg.Jgn marahkan Khairul lagi"Pujuk Kamal sambil cuba mengusap pipi Teha.

Ini yg buat aq semakin panas ni.Teha memandang ke tempat lain utk elak daripada terkena sentuhan Kamal.

"Engkau pun sama,Kamal.Ko mmg x guna.Ko binatang!"Jerit Teha.

Serta merta Teha ditampar oleh Kamal dgn kuat sehingga terjatuh.Darah mengalir di sebelah bibir Teha.Air mata Teha mengalir lebih deras.Kamal menarik rambut Teha dgn kuat sehingga Teha meraung kesakitan.Aq pasti tudungnya sudah dibuka oleh 'binatang' tu.

"Ko dengar sini ye,perempuan!.Bila ko dh diceraikan,aq akan jadi suami ko dan aq akan seksa ko.Masa tu baru ko tahu langit tinggi ke rendah!"Tengking Kamal lalu menolak kepala Teha dgn kuat sehingga terkena bucu meja.

Darah mengalir dari kepala Teha..Aq yg lihat perlakuan Kamal terhadap Teha,terus belasah dye.Kalau boleh aq nk bunuh di situ juga.Kamal menendang perutku sehingga aq terduduk.Banyak darah mengalir dari mulutku.Aq menahan sakit.Aq lihat Teha dh nyawa2 ikan.Tiba2 Kamal mengeluarkan sepucuk pistol daripada poket seluarnya lalu mengacukannya ke arah aq.

"Syg,buka mata.Awk kena tengok suami kesayangan awk utk kali terakhir sebelum sye bagi dia tidur utk selamanya.Hahahaha"Kata Kamal kepada Teha kemudian dye ketawa jahat.

"Jangan tinggalkan Teha.Papa Mama!" (Slow Update)Where stories live. Discover now