3.Bölüm

226 71 13
                                    

Arkadaşlar ben geldim. Okurken sıkılmadığınızı ve beğendiğinizi umuyorum. Lütfen oylayın, yorum yapın. İyi okumalar.

Medya: Can

----------

Aman Allahım nasıl olur. Bu gerçek mi yoksa aklım bana yine oyun mu oynuyor.

Kerem..

Aradan o kadar zaman geçmişken, yokluğuna zar zor alışabilmişken, tonlarca ilaçtan, tedaviden sonra, gecelerce ağladığım ve gündüzünde hiç birşey olmamış gibi davranmak zorunda kaldığım günlerden sonra, kendimle birlikte ailemde perişan olmuşken şimdi niye çıkıp geldin niye geldin ne için ?

Ben olduğum yerde kalmış bunları düşünürken kumsalla miray yanıma geldi.

"Simay canım ne oldu niye durdun" diye sordu kumsal.

"Ne oldu söylesene" dedi miray.

Kumsal beni kollarımdan tutup sarsarken "Korkutma bizi simay yüzün bembeyaz olmuş konuşsana ne oldu" dedi.

Miray "Kardeşim iyimisin neler oluyor, birşey söyle lütfen" dedi. Miray bana sadece korktuğunda kardeşim derdi.

Ben hala karşıya bakarken kumsalla miray bunu farkederek aynı anda o yöne döndüler.

"Olamaz" diyen miraydı.

"Hass... bunun ne işi var burda" diyip beni kendine çekerek sarılanda kumsal.

Demek ki hayal görmüyordum. Gelmişti. Buradaydı.

Biz hala sarılırken bir an gözlerim keremin gözleriyle buluştu. Beni görünce önce şaşırdı daha sonra bize doğru hareketlendi. Ben kumsalı itip geldiğimiz yöne doğru koşmaya başladım. Kumsal peşimden gelirken miray kereme doğru gidiyordu.

----------

"Simay aç şu kapıyı " dedi kumsal.

"Niyetin bizi meraktan öldürmek mi açsana kapıyı kızım" diyip kapıya bir tekme attı can.

"Ballı çöreğim, çikolalatı kurabiyem, çilekli pastam hadi aç kapıyı" dedi deniz. Hemen arkasından da "Oha lan acıktım" dedi. Tabi kafasına da bir tane tokat yedi.

"Abiciğim hadi aç kapıyı konuşalım lütfen"

En çokta o günleri atlatmamda abim destek olmuştu bana.Abimin sesini duyunca daha da şiddetli ağlamaya başladım.

Bağırarak "Simay üçe kadar sayıyorum açmazsan kapıyı kıracağım ona göre" dedi abim.

"Abi yalnız kalmak istiyorum lütfen ya yalnız bırakın beni" diyip burnumu çektim.

"Siktirtme lan yanlızlığını aç diyorum sana şu kapıyı" dedi. Abim o günden sonra ilk kez bu kadar sinirliydi. Kapıdakiler abimi sakinleştirmeye çalışırlarken mirayın sesini duydum.

"Simay, kardeşim aç kapıyıda ben gireyim bari içeriye hem gece nerde yatacağım ben" diye işi şakaya vurmaya çalışsada sesindeki endişe kendini belli ediyordu.

Kapıyı açtığımda hepsi bana baktı. Can,kumsal,yiğit,deniz hatta asya bile buradaydı. İçeri girmek için hareketlendiklerinde "sadece miray" dedim. Miray içeri girip kapıyı kilitledikten sonra yanıma gelip bana sarıldı. Kaç saat öyle kaldık hiç bilmiyorum.

----------

Sabah perdeden içeri sızan ışıkla uyandım. Bir elimle gözlerimi ovuştururken diğer elimle yastığın altındaki telefonu arıyordum. Telefonu bulup açtıktan sonra gelen cevapsız aramalara ve mesajlara baktım.

PAPATYA SEVDAM ( Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin