4.Bölüm

229 71 15
                                    

Medya: Koray

İyi okumalar.
Oylamayı unutmayın lütfen.

05*********:
Sana herşeyi anlatacağım sadece bana bir şans daha ver lütfen.
-Kerem

Şans mı ?

----------

Keremin attığı mesajdan sonra kumsala ve miraya yanıma gelmeleri için mesaj attım. Miray asyayıda getirmişti. Koray açılabilirse eğer yengemiz olacaktı. Şimdi kız kıza oturmuş konuşuyorduk. Hayır tabiki dedikodu yapmıyoruz. Biz sadece olanları konuşuyoruz.

"Bence konuşmalısın konuşmadan derdi neymiş anlayamayız" diye bir öneride bulundu asya. Ay safozum benim ya konuşmadan zaten nasıl anlayacağız derdini telepati yoluyla mı.

"Tekrar şans ver demiyorum ama anlatacaklarını dinlemelisin bence kanka" dedi kumsal.

"Öyle mi diyorsunuz ?" diyip tek tek kumsalla asyaya baktım. Çok kararsızdım.

"Tabi anlatacaklarını merak ediyosan konuş derim yoksa siktir et gitsin" dedi kumsal.

"Miray sence ne yapmalıyım" diyip bu kezde miraya döndüm. Mirayın düşünceleri benim için önemliydi. Geldiğinden beri hiç konuşmadan bizi dinliyordu.

"Hey sana diyorum aramıza geri dön" diyip mirayı dürttüm.

Birden irkilerek "ha?" diye bir tepki verdi. " Birşey mi dediniz?"

Elimi çeneme koyarak gayet ciddi bir tavırla "Nesli tükenmekte olan kafkas öküzleri için birşey yapmalıyız sen ne düşünüyorsun bu konuda" dedim.

Mal mal yüzüme baktıktan sonra nihayet kendine gelmiş olacak ki "Ne öküzü be ne saçmalıyosun sen" dedi.

"Öküzsün diyorum ben sizi buraya niye çağırdım sen nerelere dalıp gittin" dedim.Kumsalla asya anırarak gülmeye başladı. Etrafımda normal gülen kimse yok ki.

"Ha sen keremi diyosun" diyip sonunda konuya dahil olabildi. "Konuşma derim. Hiç birşey söylemeden bırakıp gitti sonuçta konuşmaya değmez bence" dedi.  "Tekrardan hayatına girmesine ve seni üzmesine izin verme" diyip odadan çıktı.

"Kafam allak bullak oldu be. Ben sizi bana yardım edin diye çağırdım siz benim beynimi sulandırdınız" diyip kendimi yatağa attım. Of of.

"Olmayan şeyi nasıl sulandıracağız ki kanki" dedi kumsal. Tekrardan anırmaya başladılar. Yastığı alarak kafasına attım. Yatağın ucunda oturduğu için arkaya yuvarlandı. Şimdi gülme sırası bendeydi. O sırada telefona bir bildirim geldi wpden biri mesaj atmıştı sohbete tıklayarak "Yine mesaj attı" diyip telefonu kızlara uzattım. Mesaj keremdendi.

05*********:  Sana herşeyi anlatacağım sadece bana bir şans daha ver.
-Kerem

05*********: Eğer konuşmak istersen yarın okul çıkışı bizim her zaman ki gittiğimiz cafeye gel.

"Ee ne yapacaksın gidecekmisin dediği yere" dedi asya. Bilmiyorum ki be yenge. Asya ona içimden hep yenge dediğimi bilse ne yapardı acaba. Önce yüzü kızarırdı domatesten hallice olurdu sonra ise kesin üstüme atlardı sessiz sedasız bir kızdı ama sinirlenince içinden başka biri çıkıyordu. Bir iki kez bu sinirli halini görmüştüm. Kesinlikle çift kişiliğe sahip bir kızdı.

Ben bunları düşünürken kumsalın sesini duydum bakışlarımı ona çevirdim.

"Bebeğim dediğim gibi söyleyeceklerini merak ediyorsan git ama gittiğin zaman ona bir şans vermiş olacaksın o yüzden iyi düşün" dedi. Kumsal haklıydı oraya gidersem ona bir şans vermiş olacaktım. Umutlanacaktı. Belki de benim onu hâlâ unutamadığımı sevdiğimi düşünecekti bu yüzden gitmek istemiyordum ama bir yandanda diyeceği şeyi çok merak ediyordum.

PAPATYA SEVDAM ( Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin