Medya: Kötü çocuğumuz kerem
Keremle buluşmamızın üstünden 3 gün geçmişti. Bu süre içerisinde ne keremin mesajlarına cevap vermiştim ne de başka biriyle bu konu hakkında konuşmuştum özellikle abimden köşe bucak kaçıyordum çünkü yakasına yapışıp hesap sormamak için kendimi zor tutuyordum.
Öyle birşey yapmamıştır umarım yaptıysada mutlaka mantıklı bir açıklaması vardır. Onu sinir etmek için çoğu zaman koriş diyorum ama o benim abim sadece abi değil bazen arkadaş bazen sırdaş kısacası herşeyim. Aman bu söylediklerim aramızda kalsın duyarsa egosu tavan yapar.
Ben düşüncelere dalmış bir şekilde tavanı seyrederken içeri annem girdi. Uyandığımı görüp "kızım uyandın mı? diye sordu. Annemin bu sorusu üzerine yattığım yerden gözlerimi devirip "yok anne ben hala uyuyorum rüyamda konuşuyorum seninle" diye yanıt verdim. "Sus kız anneye cevap verilmez" diye bir de azar işittim. Mirayın yatağının boş olduğunu görünce "Kardeşin nerde?" diye sordu. Cevap vermeden öylece annemin yüzüne baktım anneye cevap verilmezmiş çünkü. Annem yaklaşık 30 saniye bekledikten sonra "kızım konuşsana dilini mi yuttun" diye bağırdı. La havle az önce sus diyordun be kadın şimdide konuş diyorsun.
Yatakta bağdaş kurup oturduktan sonra "Susayım mı konuşayım mı bir karar ver istersen anne" dedim.
"Konuş" kısa ve net bir cevap.
Kendimi şuan sorgu odasında gibi hissediyorum. Neydi o meşhur replik ha buldum "Avukatım olmadan konuşmam"
"Ne avukatı kız ne diyon sen" dedi annem şaşkınlığını saklamadan.
"Avukat diyorum avukatım olmadan konuşmam diyorum gelsin savunsun beni" zaten başka türlü kimse anlamıyor beni. Vay be kafiyeli konuştum.
"Kızım ateşin filan mı var ne saçmalıyosun" diyip yanıma gelerek elini alnıma koydu. Canım anam.
"Ee ateşinde yokmuş senin" Asıl ateş ciğerimde. Ciğerim yanıyor aney ahey ahey ahey.
Sırıtarak "Sen öyle konuş diyince kendimi bir an sorgu odasında gibi hissettim ondan öyle şey ettim" dedim.
"Ha sen avukat mavukat diyince dedim herhalde bu kız keçileri kaçırdı" diyip kahkaha attı.
"Ya aşk olsun anne ben gayet aklı başında bir kızım asıl deli olan miray"
Kim sen mi aklı başındasın hahah güldürme beni bir de utanmadan miraya iftira atıyor çarpılacaksın şimdi.
Tövbe estağfurullah içime başkasının iç sesi kaçtı herhalde bu ses benim olamaz.
"Avukat mavukat dedin konuyu dağıtıp unutturdun miray nerde" Ne değerli miraymış ha ben kaybolsam ortadan eve gelene kadar kimse farketmez yokluğumu.
"Bilmiyorum uyandığımda yoktu" kesin sevgilisinin yanına gitmiştir hasbam.
"Nasıl bilmezsin siz kardeş değilmisiniz" Bende onu merak ediyorum işte biz nasıl kardeşiz anne hadi dış görünüşümüz benzemiyor onu anlıyorum ama ya kişiliklerimiz,tavırlarımız birbirinden alakasız iki insanız. Vay be yine kafiyeli konuştum.
Elimi havada sallayarak "Amaaan ne bileyim uyandığımda yoktu işte" dedim. Bakıcısı mıyım ben bu kızın.
"Bağırma kız bana şimdi terliği yiyeceksin kafana ha"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPATYA SEVDAM ( Düzenleniyor )
Short StorySinirli bir şekilde okulun arka bahçesine doğru yürürken bir papatya buldum. Niye koparırlar ki papatyaları. Eğilip alarak gidip bir banka oturdum. "Ne güzel kokuyosun sen öyle, bir ölüm bu kadar güzel kokabilir mi?" Daha sonra yapraklarını tek tek...