INFO

1.5K 71 5
                                    

Hejka dzieciaczki!

Przepraszam za fałszywą nadzieje na rozdział, ale niestety, to nie tym razem...

Mam pewien problem z pisaniem czegokolwiek, moja wena gdzieś uciekła, z resztą nie pierwszy raz, a w dodatku pewne sytuacje, przez które muszę teraz przebrnąć odbierają mi chęci do czegokolwiek, nie mówiąc już o pisaniu...

Jest mi z tego powodu bardzo przykro, zwłaszcza, że liczyłam, że w Maladze odpocznę trochę i zregeneruje siły, ale niestety wszystko się tylko pogorszyło i wróciłam bardziej zmęczona niż pojechałam... Muszę liczyć na to, że chociaż w wakacje uda mi się coś nie coś napisać i dam radę zakończyć to opowiadanie przed trzecią klasą...

Nie tylko jeśli chodzi o CWPL, jest tak cicho, inne ficzki też leżą i umierają, kilka muszę cofnąć, w dodatku POISONED, które miało wystartować w dniu zakończenia roku, wystartuje później, no chyba, że jakimś cudem uda mi się wyskrobać rozdział... Za każdym razem jak próbuje coś napisać, nie wychodzi mi nic i opuszczam Wattpada zapisując szkic w takim stanie w jakim był jak w niego weszłam albo pisze coś, co okazuje się być kompletnym gównem, więc od razu to usuwam...

Chciałabym was za to przeprosić, bo wiem jak niektórzy czekają na rozdziały, ale niestety musicie uzbroić się w cierpliwość...

Dziękuje wszystkim, którzy czytają tego ficzka, bo ostanio statystyki nam troszeczkę skoczyły i jest was już ponad 4,1K! Jestem za to niezwykle wdzięczna i z tej okazji obiecuje długi rozdział bez żadnej dramy i bez łamania serduszka... Wracamy do uroczej formy tego ff i liczę na to, że szybko uda mi się skończyć nexta.

Także, no... Mam nadzieje, że mi wybaczycie i będziecie czekać na nowy rozdział prawie tak bardzo jak ja!

Kocham was moje Kocimiętki, bez was już dawno zostawiłabym pisanie i Wattpada, a to jedyne światełko w moim marnym żywocie, także tak.

Enjoy,
- Alex =^.^=

Can we play longer? | Yoonkook ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz