QUESTIONS & ANSWEARS

1.7K 118 60
                                    

Pytania od Was, czytelnicy, do bohaterów i do mnie ;;; ROZKRĘĆMY TĄ KARUZELĘ ŚMIECHU!

~*~

1. Jungkook, jak bardzo lubisz tyłek Yoona?

Jungkook: Tak bardzo, że chyba żadne słowo nie jest w stanie tego opisać...
Yoongi: Skoro go tak wielbisz, to dlaczego ciagle się nad nim znęcasz? *unosi brwi do góry i patrzy wyczekująco to na autorkę to na Kooka*
Jungkook: No bo sam mnie prosisz żebym...
Autorka: Panowie, spokojnie, omówimy to później, bez udziału publiki i dzieci... *patrzy zaniepokojona na Joongiego ujeżdżającego pana Bagginsa*

2. Yoongi, jak bardzo cieszysz się, że Kookiś jest twój?

Yoongi: Eeee.... Pomijając fakt, że to bardziej ja jestem jego niż on mój, to chyba cieszę się tak bardzo, jak bardzo błyszcząca jest moja marynarka w cekiny.

3. Joongi, wyjdziesz za córeczkę moją i Hoseoka? Bylibyście tacy uroczy razem. (Pyatnie od: @JeonHyeKwan)

Joongi: To zależy, ponieważ szukam dojrzałej żony, która szanuje potwory z pod łóżka, a nie je zabija, i która kocha leniwce bardziej niż żelki winogronowe i różowy.

4. Adoptujesz mnie autorko? (@JeonHyeKwan)

Autorka: Chodź do mnie kochane dziecko, ja przygarnę wszystkich </3

5. Joongi, czy słyszysz czasem co twój tatuś robi za ścianą z Jungkookiem?

Joongi: To zależy, ale czasami się martwię bo tatuś strasznie krzyczy i ja nie chce żeby hyung robił mu krzywdę, bo go znielubię *sad faceu*
Autorka, Yoongi, Jungkook: *zachłysnęli się kakao z piankami, które właśnie pili i patrzą na siebie zaniepokojeni zaczynając się dziwnie plątać próbując wytłumaczyć czemu tatuś krzyczy w nocy na Jungkooka*

6. Yoongi, kiedy przejmujesz pałeczkę w łóżku?

Yoongi: Kiedy Kook jest zbyt leniwy żeby mnie pieprzyć i stwierdza, że woli tym razem być na dole.

7. Jungkook, czy ty w ogóle karmisz kota?

Jungkook: Khm... Eeee.... No czasami tak.
Yoongi, Autorka: Nie. Nie karmi. Kogo ty próbujesz oszukać, Kook? *high fiveu za idealny synchron w trakcie mówienia*

8. Joongi, kim jest dla ciebie Jungkook?

Joongi: Hmmm.... Jest hyungiem, który dobrze dba o tatusia i o mnie. Często nas przytula, mówi nam, że nas kocha, przynosi mi Daisy, daje tatusiowi kwiaty, bawi się ze mną, ale najważniejsze jest to, że przez niego tatuś się w końcu uśmiecha i odzyskał chęć do żartów i do zabawy. Jest jak taka mamusia, tylko większy i silniejszy.
Autorka, Yoongi, Jungkook: *ocierają łzy wzruszenia i wszyscy razem tulą Joongiego*
Autorka: Jakie z niego jest dobre dziecko. Dobrze go wychowałeś Yoonnie... *uśmiecha się przez łzy i tuli Yoongiego zanosząc się radosnym szlochem*

9. Jungkook, jak twoje relacje z Daisy?

Jungkook: W zasadzie to się bardzo poprawiły. Już mnie nie drapie i nie gryzie, no i nareszcie sama z siebie przychodzi do mnie, nie do tych dwóch, po pieszczoty. 

10. Yoongi, kiedy wreszcie zajmiesz się Jungkookiem? Tak porządnie?

Yoongi: soon *zakłada okulary przeciwsłoneczne i włącza w tle smoke weed everyday*
Autorka, Jungkook: *facepalm x 100000*

~*~

Witam was moje skarby!

Szczerze mówiąc, nie spodziewałam się tylu pytań, więc jestem mega szczęśliwa i miałam mega ubaw pisząc to... Mam specyficzne poczucie humoru, mam nadzieje, że ktokolwiek się chociaż uśmiechnie czytając to...

Z bardziej istotnych newsów, to wybrałam dla was nazwę! Podziękujcie Kasuminya ,dzięki niej będę mówić do was kocimiętki! Pasuje bo przecież nasza mała Daisy jest kotem, a to opowiadanie jest tak słodkie jak właśnie kot po kocimiętce...

Kocham was najbardziej na świecie moje małe kocimiętki i dziękuje za tyle gwiazdek i miłości, którą dostaje od niektórych w prywatnych wiadomościach i w komentarzach tutaj!

Enjoy,
- Alex =^.^=

Can we play longer? | Yoonkook ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz