Evet yukarıda Danlacımın da dediği gibi ben geldim. Feyza gitsin diyenler hamilelik sonrası gitmesin der oldular valla. Ters köşe oldunuz efendim. Peki bebişi Feyza nasıl kabullenecek? Samet uyanınca bunu nasıl öğrenecek? Evlilik sürecine nasıl gelecekler?
Hepsi ve daha fazlası için kanalıma abone olmayı unutmayın... Şaka şaka...
Bölüm Oy Sınırı:200 oy ve 50 yorum. Hikayenin ortalarına geldik bu kadarını hak ediyorum en azından. Öyle değil mi?
Bölüm Şarkıları: Zeynep Casalini-Duvar
Badem&Feridun Düzağaç- Aşkın E Hali
Pamela&Ümit Besen- Seni Unutmaya Ömrüm Yeter Mi?Düzenleme Notu: İki parça halindeki bölüm birleştirilmiştir.
***
Cemre buraya geldiğinden beri muzdarip olduğu rahmindeki ağrılardan dolayı geldiği gün jinekolog ile görüşse de aylardır yaşanan bir sürü olay yüzünden bir türlü kontrole gelememişti. En sonunda bugün için randevu aldığında o odada Feyza ile karşılaşacağını tahmin bile edemezdi. Feyza hamileydi ve buna rağmen gitmek istiyordu. Belki de gitmek isteme nedeni kürtaj yaptıracak olmasıydı. Türkiye'de yasal sürenin ne kadar olduğunu bilmiyordu genç kız ancak buradaki gibi yasak olmadığına emindi."Bu mucizeyi herkesten saklayıp gidecek misin Feyza?" Kırgın sesini duyan iki kadın kendisine bakakalmıştı.
"Cemre." diyen Feyza ne yapacağını şaşırmıştı. Bebeğini isteyip istemediğini bile bilmezken bu durumu başkalarıyla paylaşmak zorunda kalmak işini daha da zora sokacaktı. Bebeği... Bir bebeği olacaktı ve o sevinemiyordu bile. Tüm bu yaşananlar olmasaydı bu haberi aldığı an mutluluktan uçar bunu sevdiği adama mutluluk içinde söylerdi. Belki yıldırım nikahıyla evlenirlerdi. Kimseye açıklamadan çılgınlık yaparlardı ancak şu anki durumda ne yapacağını bilemiyordu bile. Samet'ten sırf onu bu durumda bıraktığı için bile nefret edebilirdi.
"Cemre Hanım sizin kontrolünüzü yapayım sonra ikiniz konuşursunuz. " Doktorun söylediğine başını salladı Cemre, yakında Emir'le evlenecekti tabi bunu çok yakınlarından başka kimse bilmiyordu ve hemen anne olmak istiyordu bu yüzdendi bu telaşı.
Test sonuçları normal olsa da genetik bir hastalık taşıyıcısı olduğu için tüm durumların değerlendirilmesi gerekiyordu. Doktor muayeneye başlarken aslında birçok hayatın da değişeceğini bilmiyordu.
~~~
İki kadın odadan çıktıktan sonra sessiz bir yer bulmak için gezinmeye başladılar. Konuşmaya ihtiyaçları vardı ve bu yapacakları konuşmaları kimse duymamalıydı. İkisi de zıt durumlar yüzünden huzursuz ve birazda hüzünlü duruyorlardı.En sonunda merdiven boşluğunda sakin, kimsenin olmadığı bir yer bulup oturdular.
"İyi olacağını biliyorsun üzülme sakın. Sıkma canını." Bunu diyen Feyza'ydı. Çocuk sahibi olma ihtimali çok düşüktü Cemre'nin, olacaksa bile uzun sürecek bir tedaviye ihtiyaç duyacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTENMEYEN GELİN-GELİN SERİSİ- •GÜNCEL•
Roman d'amour"Feyza anlıyorum intikam istiyorsun ama bin kez pişman olduğumu söyledim beni artık bununla itham etme. Yaşadığım bir travma, bir şok anıydı asla gerçek düşüncelerim değildi. Koynunda güvenle uyudum ben günlerce. Bana bir şans ver evlenelim hem bebe...