Evet. Ben geldim hem de bölümün ikinci kısmı ile. Bu iki bölümün kısa olması aslında ikisinin bir bütün olmasından.
Bölüm Şarkısı
Justin Timberlake-Mirrors
***Tunalı Hilmi caddesi üzerinde geçmişte de çok sık bulunduğu kafelerden birine geldiklerinde
arkadaşlarını gördüğü an içi gençlik ateşi ile dolmuştu.
Feyza'nın elini tutup o tarafa yürüdü. Feyza elini çekmemişti çünkü o an Aslı ile göz göze gelmişti. Kızın ela gözleri ikisinin üzerindeydi ve şimdi tam olarak birleşmiş ellerine bakıyordu. Kesin kararını verene kadar bu adam onundu ve vereceği karar her ne olursa olsun Samet'i ölene dek kıskanacaktı.Boş bırakılan iki sandalyeye oturdular. Samet arkadaşları ile sarılırken uzaktan izledi onu Feyza. Onu ilk kez ev dışında bir ortamda ve hiçbir kaygısı yokken görüyordu.
"Feyza'm Aslı'yı zaten tanıyorsun." dediğinde Feyza sahte bir gülümseme takınıp kıza başıyla selam verdi.
"Bu Kerem, Aslı'nın nişanlısı. Barış ilk ev arkadaşım ve Ankara'nın en iyi psikoloğu. " dediğinde Barış kahkaha atarak tekrar sarıldı Samet'e.
"Atma oğlum daha mezun olalı yedi sene oldu. Piyasaya yeni girdik sayılır. Saçma salak anahtar cümleler kurup abuk sabuk kitaplar yazıp olmamış üzüm gibi ham egosunu tatmin edecek tip olmadım ben ne yapayım." Onun bu mesleğindeki kokuşmuş kesime yönelik konuşması Feyza dahil herkesi güldürmüştü."Ben de seni müstakbel nişanlım ile tanıştırayım. Sevgilim Nur, aşkım bu da sürekli bahsettiğim Samet. " Barış'ın yanında duran güzel kumral kadın başıyla selam verdi.
"Evet aşkım anlattığın anılarda çapkınlığınız Ankara sınırlarını geçmişti maşallah." Feyza bile kızın bu nazlı haline gülümsemişti."Enes ile Harun gelemediler ya. Ayşen teyze ikisini de Kırşehir'e çağırdı baya esir tuttu çocukları." dediğinde Samet güldü.
"O iki ana kuzusu bu esarete gönüllüdür. Hadi oturalım artık. Feyza senin çok fazla ayakta durmanı istemiyorum." Oturduktan sonra Barış Samet'in sırtına bir tane vurdu.
"Oğlum hadi ikizler tanıdığımız andan beri ana kuzusu sen bildiğin kılıbık olmuşsun la." Nur gözlerini kısıp uzatmalı sevgilisine baktı.
"Kendisi zaten pek bir maçodur ya sana akıl veriyor Samet. Sen onu dinleme hanımcı erkek candır." Kızın alaylı tavrı üzerine Barış başını çevirip kıza baktı.
"Aşkım bir evde son sözü erkek söyler tabi ki. Aklı olan erkek peki karıcım der bu kadar basit. "Bu keyifli sohbet Feyza'nın gerginliğini biraz olsun almıştı.
Garson yanlarına geldiğinde genç kız acıkmış olduğunu fark etti. Sabah annesinin de zoruyla mükellef hazırlanmış kahvaltısını yapmış olsa da öğle yemeği saati gelmişti."Aslı sakın yine salata ile geçiştireyim deme bu öğünü bozuşuruz." Kerem'in bu sesli isyanı Aslı'nın canını sıkmıştı. Onun tek derdi gelinliğine girmekti.
"Aşkım kilo almamam lazım gelinlik hazır provası filan tamamlandı sorun çıksın istemiyorum." Feyza gelinlik sözünü duyduğunda Samet'e baktı. Bu konuyu onunla nasıl konuşacağını bilmiyordu. Dün annesi nikaha komşularının da katılacağını söylemişti. Gelinlik giymese laf söz olurdu, giyse de o beyaz gelinliği hak ediyor muydu ki emin değildi. Evlenmeden hamile kaldığını düşündüğünde beyaz gelinliğin masumiyeti onu korkutuyordu."Yardım edeyim mi hayatım?" Samet'in sorusu ile önünde duran menüye göz gezdirdi. Canı pizza çekmişti.
"Karışık pizza ve portakal suyu istiyorum." dedikten sonra herkes yavaş yavaş sipariş vermişti. Garson gittiğinde Aslı Feyza'ya döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTENMEYEN GELİN-GELİN SERİSİ- •GÜNCEL•
Romansa"Feyza anlıyorum intikam istiyorsun ama bin kez pişman olduğumu söyledim beni artık bununla itham etme. Yaşadığım bir travma, bir şok anıydı asla gerçek düşüncelerim değildi. Koynunda güvenle uyudum ben günlerce. Bana bir şans ver evlenelim hem bebe...