Sabah erkenden karakola gittim çünkü bugün Amerika'ya hyeri'nin annesinin yanına gideceğim onu Kore'ye getireceğim.
Karakola geldiğimde yeni komiser Taehyung çoktan gelmişti. Oturduğu masaya oturdum"Erkencisin"
"Evet biraz erken geldim sen neden erken geldin?"
"Bugün Amerika'ya gideceğim"
"Aaa neden?"
"İşlerim var"
"Peki iyi yolculuklar"
"Saol" dedim ve kalkıp kendime kahve alıp tekrar masaya döndüm. Hemen ardımdan jimin gelip oturdu
"Günaydın beyler"
"Günaydın"
"Jimin bugün kız arkadaşım gelecek dün merak ettiğini söylemiştin ya"
"Aaa gerçekten mi tanışmayı çok isterim" dedi ve gülümsedi yalancı demiyor kıza yürüyeceğim diye tanışacakmış sen onu külahıma anlat
"Neyse ben gidiyorum uçağa yetişmem gerekiyor" dedim ve hızlıca çıkışa doğru yürümeye başladım.
Kapının önünde taksi beklerken karşıdan karakola doğru gelen kadın dikkatimi çekti. Hyeri'yi çok benziyordu hatta sanki hyeri'miş gibiydi.
Karakolun önüne geldiğinde kafasındaki şapkayı çıkardı ve yüzünü görmeme izin verdi.Bu hyeri'ydi ama bu nasıl olur yani hyeri buraya neden geldi. Belki de ben yanlış gördüm diyeceğim ama böyle birşey imkansız ben onu nerede görsem tanırım bu kesin hyeri'ydi.
Gelen taksinin korna sesiyle dikkatim dağıldı aslında hyeri'nin peşinden gidecektim ama annesini ona getirdikten sonra onun yanına gideceğim ve en azından yüzüne bakabileceğim.
Havaalanına tam girecekken telefonum çaldı arayan jimindi kesin o da hyeri'yi gördü
"Efendim jimin"
"Burda o burda hyeri burda yada bilmiyorum ama çok benziyor"
"Uçağa bineceğim" dedim ve telefonu kapattım. Annesini ona getirdikten sonra ona sıkı sıkı sarılacağım tıpkı eskiden yaptığım gibi........
EVET YENİDEN HERKESE MERHABA 🤗
BÖLÜM NASILDI BİRAZ KISA OLDU AMA NEYSE UMARİM BİR SONRAKİ BÖLÜM UZUN OLUR GÖRÜŞÜRÜZ 🤗😍😘HEPİNİZİ COK SEVİYORUM 😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LETTER - JJK ✔️TAMAMLANDI✔️
Fanfic"Biliyor musun Hyeri ben artık sana sadece aşk değil nefret de besliyorum ve sen bu nefreti gün geçtikçe arttırıyorsun" "Bunları önemsemiyorum sadece kendine dikkat et" "Eğer beni sevmiyorsan neden beni düşünüyorsun" "Çünkü sen ................. ben...