~ LETTER | 8 ~

2.1K 134 11
                                    

Bankta kafamı yere eğmiş Hyeri'yi beklerken duyduğum hıçkırık sesleriyle kafamı kaldırdım ve hıçkırık seslerinin geldiği yöne doğru kafamı çevirdim.
Hyeri hıçkırırarak ağlıyordu elinde bir kutu vardı ve bana doğru koşuyordu.
Banktan kalktım tam önüme geldi kutuyu banka koydu ne olduğunu sormama bile izin vermeden kollarını belime doladı ve iki yıl önceki gibi bana sıkı sıkı sarıldı. O an ona sarılmak için elimi kaldırdım ama bir türlü elimi sırtına koyup "ağlama sevgilim ben yanındayım" diyemedim.

Onun için kaldırdığım elimi geri indirdim tam söze başlayacakken konuşmaya başladı

"Yeter jung kook yeter bıktım artık neden bunlar benim başıma geliyor ben ne yaptım?"

"Ağlama Hyeri ne oldu"

"Bıktım artık sürekli ölüm korkusuyla yaşamaktan bıktım"

"Ölüm korkusu mu?" Dedim o an benden ayrılıp bankın üzerinde duran kutuyu bana uzattı. Kutuyu elime aldım ve açtım

"İçindeki şeyi oku" dedi içinde duran kağıdı elime aldım ve okumaya başladım. Yanında ki genç derken beni kastettiğini anlayabiliyordum.

"Bunu sana kim gönderdi" diye sordum meraklı gözlerle ona bakarken. Ağlamaya son verip yine eskisi ciddi ve bana karşı soğuk bakan haline bürünüp cevap verdi

"Bilmiyorum kapımın önüne geldi o gün senin evinden çıktıktan bir iki sokak ileride büyük bir trafik kazası geçirdim bunun yüzünden bir iki ay yoğun bakımda kaldım uyandığım da yanımda bir kutu daha vardı içinde 'bu bir uyarı güzelim' yazıyordu o günden sonra sürekli kapımın önüne ölüm tehditleri gelmeye başladı içinde hep seni de alıyorlardı."

"Hyeri?"

"Efendim?"

"Beni seviyor musun?"

"Hayır sen benim için sevgilim iş arkadaşısın sadece" dedi ona uzun uzun nefret dolu bakışlarla baktım ve konuşmaya başladım

"Biliyor musun Hyeri ben artık sana sadece aşk değil nefret de besliyorum ve sen bu nefreti gün geçtikçe arttırıyorsun"

"Bunları önemsemiyorum sadece kendine dikkat et demeye geldim"

"Eğer beni seviyorsan neden beni düşünüyorsun"

"Çünkü sen ................. benim değer verdiğim bir arkadaşımsın" dedi ve arkasını dönüp yürümeye başladı.

Neydi bu şimdi uyarıya mı geldi yoksa aşağılamaya mı? Ben onun için sadece bir arkadaş mıydım gerçekten....

Yıllar önce bana dediler gibi aşık olan kız şuanda bana arkadaşımsın diyor ve hiçbir şey söylemeden öylece çekip gidiyor işte en çok canımı yakan da bu....

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba 🤗🤗
Biliyorum hem sizi çok beklettim hemde bölümü kısa kestim bunun için üzgünüm :)
Hepinizi çok seviyorum 😍😍

LETTER - JJK ✔️TAMAMLANDI✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin