"Oh be sonunda bitti"
"Aynen" diyip arkama yaslandım.
"Dört beş saatdir hiç ara vermeden çalışmamız bir mucize yanlız ben hayatımda hiç bu kadar çalışmadım"
"İnanır mısın ben iki yıldır hiç durmadan bu şeyin üzerine çalışıyorum" dedim ve gülümsedim evet hyeri'nin babasının cinayeti üzerine çalışıyorduk. Taehyung da bana bakıp gülümsedi
"Bir türlü bulunamayan kişi işini çok iyi yapıyor olmaklı"
"Fazla iyi yapıyor işinde titiz"
"Aynen ama umarım yakın zamanda buluruz"
"Umarım" dedim ve gülümsedim Taehyung önce bana sonra Hyeri'ye baktıktan sonra doğruldu ve koltuktan kalktı
"Ben bir tuvalete girip geliyorum" dedi ve odanın çaprazında olan tuvalete girdi. Hyeri de hiç vakit kaybetmeden ayağı kalktı ve mutfağa girdi. Sanki onu yiyeceğim gibi kaçtı resmen bende ayağı kalktım ve masaya geçtim dosyaları bir kere daha inceledim sonra tekrar koltuğa geçmek için ayağı kalktım.
Koltuğun kenarında bulunan kutu dikkatimi çekti değişik bir kutuydu üzerinde bir kaç damla kan vardı.
Yavaşça eğildim ve kutuyu kendime doğru çektim kutuyu tam açacakken birden hyeri kutuyu önümden çekti ve bana kötü kötü bakmaya başladı"Neden izinsiz bakıyorsun"
"Sadece ilgimi çekti açmadım bile"
"Her ilgini çekeni incelememelisin" dedi ve kutuyu odaya götürdü bende koltuğa oturdum.
Beş dakika sonra odadan geldi ve karşımdaki koltuğa oturdu. Masanın üzerinde duran Taehyung'un telefonumu aldı ve birşeyler yapamaya başladı.
Onu incelerken birden telefonuma bildirim geldi. Cebimde duran telefonumu çıkardım ve hemen mesaja baktım mesaj Taehyung dan gelmişti."Gece saat 1 de eskiden sürekli buluştuğumuz parka gel çok önemli!!"
Yazıyordu mesajı okur okumaz kafamı kaldırdım ve Hyeri'ye baktım sanki kötü birşey olmuş gibi endişeyle bakıyordu. Kafamı tamam anlamında salladım.
İçeri Taehyung girdi ve yanıma oturdu.
Masanın üzerinde duran telefonunu eline aldı ve saate baktı"Ooo saat 12 olmuş"
"Evet zaten çok geç başladık"
"Birşeyler içelim mi?"
"Yok ben gidiyim çok geç oldu jiminle işimiz var" dedim ve kalktım
"Tamam o zaman bende seninle geliyim" dedi ve o da ayağı kalktı
"Aşkım biz gidelim sen iyice dinlen tamam mı?" Dedi ve Hyeri'nin yanağına öpücük kondurup benimle beraber dışarı çıktı......
Sizi çok beklettim biliyorum üzgünüm bundan sonraki bölüm daha uzun ve güzel olacak inşallah
Görüşürüz 🤗🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LETTER - JJK ✔️TAMAMLANDI✔️
Fanfic"Biliyor musun Hyeri ben artık sana sadece aşk değil nefret de besliyorum ve sen bu nefreti gün geçtikçe arttırıyorsun" "Bunları önemsemiyorum sadece kendine dikkat et" "Eğer beni sevmiyorsan neden beni düşünüyorsun" "Çünkü sen ................. ben...