*Hyeri'nin ağzından*
Dün Jung kook'un gelmesi çok kötü oldu olayların karışacağına eminim herşey daha da kötüye gidecek.
O gün evden çıktıktan sonra başıma bir sürü olay geldi evden biraz uzaklaştıktan hemen sonra kaza geçirdim ve benim iyileşme sürecimde hep Taehyung yanımdaydı ona Jung kook'la eski sevgili olduğumuzu anlatmadım sadece babamın öldüğünü biliyor.
Sabah erkenden uyandım ve kızlarla buluşmak için hazırlandım.
Kahvaltı yaptım ve kapıyı açıp dışarı çıktım adımımı attığım anda karşıma bir kutu çıktı eğildim ve kutuyu elime aldım.Kutu beyazdı üzerinde birkaç damla kırmızı leke vardı. Kutuyu alıp içeri girdim ve koltuğa oturdum bu kutu da neydi kim neden gönderdi bunu bana?
Yavaşça kutuyu açtım içinde bir kağıt ve yanında da küçük bir şeffaf poşetin içinde kan vardı ama neydi. Gerçekten korkmaya başladım çünkü babam öldükten sonra bir sürü ölüm tehdidi aldım ve henüz bunu kimseye söyleyemedim.
Kutunun içinden kağıdı aldım ve açıp okumaya başladım küçük bir kağıtdı zaten
"Sen de yanında seni korumaya çalışan yakışıklı da babam gibi öleceksiniz kimsenin haberi olmadan gebereceksiniz sadece bekleyin..."
Yazıyodu artık alıştım ama ilk defa mektup şeklinde ve bu sefer ya Jung kook yada Taehyung da zarar görecek kesin onlara zarar verecek peki ben ne yapmalıyım gidip herşeyi onlara anlatmalı mıyım ama en iyisi söylememek.Kutuyu kenera bıraktım ve dışarı çıktım. Kızlarla buluşacağımız kafeye doğru yürümeye başladım.
İlk defa kendimi bu kadar kötü hissediyorum evet şuana kadar çok kez tehtit aldım ama bu bambaşka sanki gerçekten bana zarar verecekmiş gibi bunu kesin Taehyung'a söylemeliyim çünkü bu beni çok korkutuyor sanki her an arkamda biri varmış gibi hissediyorum
*1 saat sonra*
Kızlarla köyü bir sohbete dalmışken telefonumun çalmasıyla bir an irkildim ve hemen tefonumu açtım
"Efendim aşkım"
"Aşkım bugün sana gelemem Jung kook ile işimiz var bir kafede çalışmamız lazım"
"Hım anladım"
"Neyse aşkım ben kapatıyorum"
"Taehyung Jung kook'la benim eve gelin orda çalışın" dedim o anda kızlar susup bana bakmaya başladı
"Tamam o zaman bir iki saat sonra geliriz görüşürüz" dedi ve telefonu kapattı
"Kızım sen ne yaptın Jung kook'u neden çağırdın"
"Of bilmiyorum bir anlık boşluğuma geldi neyse ben gidiyim de birşeyler hazırlayayım " dedim ve hızlıca eve doğru yürümeye başladım.
Evet arkadaşlar uzun bir aradan sonra herkese merhaba 🤗
Biliyorum bölüm biraz kısa ve saçma oldu gerçekten içime hiç sinmedi saçma da olsa umarım beğenmişsinizdir
Hepinizi çok seviyorum 😍😘((Bir sonraki bölüm uzun ve güzel olacak söz veriyorum))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LETTER - JJK ✔️TAMAMLANDI✔️
Fanfiction"Biliyor musun Hyeri ben artık sana sadece aşk değil nefret de besliyorum ve sen bu nefreti gün geçtikçe arttırıyorsun" "Bunları önemsemiyorum sadece kendine dikkat et" "Eğer beni sevmiyorsan neden beni düşünüyorsun" "Çünkü sen ................. ben...