Selamlar;) Yeni bir bölümle daha karşınızdayım. İnşAllah beğenirsiniz. Yorum ve vote olursa çok sevinirim:))
SİMA'NIN ANLATIMI
Evet şu an yanımdaki kişiyi tahmin etmek çok da zor değil sanırsam. Bu kesinlikle Sinan. Nerden mi tanıdım? Tabi ki o beni benden alan kokusundan. Bir insan bu kadar mı güzel kokar ya? " sen onu sevdiğin için onun her şeyi sana güzel geliyor olmasın Sima'cığım?"Evet bende tam iç sesim nerde kaldı diyecektim. O da geldiğine göre tamamız. Eee ne de olsa kambersiz düğün olmaz değil mi?
"Ne yapıyorsunuz burda gençler?"
Sinan'ın sorusuyla herkes başını ona çevirdi. Tabi ki ben hariç. Çünkü ben zaten ona bakıyordum. Geldiğinden beri gözlerimi ondan alamadım. Bu çocuk benim tüm dengemi alt üst ediyor yahu!
Kuzenim Berkant'ın
"Şişe çevirmece oynayacağız Sinan sende gelsene?"
Demesiyle tekrar gözler Sinan'a döndü. Kısa bir süre düşünür gibi oldu ve gözlerini bana dikti. Çünkü neden dikmesin ki? Karşısında benim gibi güzel bir kız dururken başkasına bakacak hali yo- Bir dakika Sinan bana neden bakıyor ya? "Belki senden izin isteyecektir. Hani çocuğun her şeyine karışıyorsun ya!" İç sesim yine beni gömünce ona artık kulak asmamaya karar verdim.
"Peki, oynayalım madem"
Sinan'ın yanıma oturmasıyla zaten şimşekler çakan kalbime bu defa yıldırımlar düştü. "Neden yanıma oturmadan izin istemiyorsun be?" diye içimden söylenirken "sanki izin istese vermeyecektin" diyen iç sesim ortaya atıldı. Şu an kendimi çift kişilikli gibi hissettim. İç sesim resmen kendisiyle kavga ediyor."Ee sen nesin ki iç sesin de o olsun işte!Bu bünyeye ancak bu kadar oluyor tatlım memnun değilsen de değiştiremeyiz."diyen iç sesime bu defa etraftakileri umursamadan göz devirdim. Hiç kusura bakma iç ses hakettin. Ya da bak ya! Belki biraz susarsın, bana küsersin falan fena olmaz hani.
Önümdeki eli farketmemle yine daldığımı farkettim. Elin sahibine baktığımda bu kişinin Görkem olduğunu anladım. Ayça eline şişeyi aldı ve yavaşça çevirdi." Hey hey hey! O elindekini yavaşça yere bırak evlat;)" iç sesim tekrar araya karışıp salakça bir espiri yapınca bu defa umursamadım. Artık onunla ilgilenmeyecektim. Yeter ya ! Elalemin iç sesi onları över benim iç sesin ya beni gömer ya da sinirlerimi gerer! Olmuyor ama böyle iç ses. Bu işe bir çare bulmalıyız. Acaba ameliyatla iç ses nakli yapabiliyorlar mı? Sonuçta tıp gelişti değil mi? Yüz nakli, beyin nakli yapan doktorlar bunu neden yapamasın? Bence bunun üzerinde düşünülmeli. Yoksa bu yüzden benim gibi bir çok insan iç ses katili olacak.
Şişenin soran kısmı Rana'yı cevaplayan kısmı ise Mehmet'i gösterdi.Rana
"Doğruluk mu , cesaret mi?"
Diye sordu. Mehmet derin bir nefes aldı.
"Cesaret "
Bunu söyledikten sonra pişman olacağını biliyordu. Çünkü bu oyunda Rana ne kadar akla gelmeyecek ve zor şeyler varsa inadımıza onları yaptırıyordu. Herkes heyecan dorukta beklerken Rana bize pis bir sırıtış gönderip Mehmet'e "yaktım çıranı kuzen, birazdan foyan ortaya çıkacak" bakışı attı. O da nasıl oluyorsa artık? Evet ve bomba geliyor hazır mısınız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİNE SÜRGÜN
Romance"Ne istiyorsun benden Sima, ne?! Niye peşimden geliyorsun?! Niye beni daha çok yaralıyorsun?! Ya görmüyor musun?! Senin yüzünden ben bittim! Artık yaşayamıyorum! Bunu göremiyor musun?!" Durdum. Kısa bir süre nefes almak için durdum. Artık şu açık ha...