{TANITIM}
Merhaba, öncelikle kendimi tanıtmakla başlamak istiyorum.
Ben Cemre, öğrenciyim okul okuyorum 18 yaşındayım.
Esmer uzun saçlıyım. Boyum 1.66.
gozlerimin rengi ise deniz mavisi.
●CEMRE
Sabah yine saatim çalmıştı okula gitmeliydim.
Çok zor kalktım yatağımdan. Saate baktığımda geç kalacağımı anladım ama umursamadım çünkü okuldan nefret eden birisiydim.Dersleri düşündükce şimdiden yoruluyordum. Herneyse yatağımdan kalktım ve lavaboya yüzümü yıkamaya gittim aynaya baktığımda berbat görünüyordum.
Uykusuzdum ve gözlerimin altı morarmış duruyordu.
Dünkü geceden olmalıydı. Annemle babamın kavgasının yüzünden gözüme uyku girmemişti.
En son kulaklarımı kapamış tavana bakıyordum sonrasını hatırlamıyorum.Uyuya kalmış olmalıydım. Bıkmıştım artık kavgalarından. Her gün kavga vardı bizim evde. Çantamı ve telefonumuda aldıktan sonra aşağı indim.
Aşağının hali berbattı. Hersey kırık döküktü.
Babam koltukta uyuya kalmış annemde mutfaktaki sandalyede uyumuş.
Ayakkabılarımı giydiğim gibi dışarı çıktım montumu almadım.
Gerek duymadım hava güzeldi çünkü.Arkadaşım Merti bekliyordum okula beraber gidecektik ama hala gelemedi kesin uyuya kaldı herzamanki gibi.
■MERT
Lanet olsun gine geciktim acele etmeliydim.
Cemreye söz vermiştim. Kız bekliyordur şimdi beni.
Ayakkabılarımı giydikten sonra apar topar evden çıktım. birkac sokak yurudukten sonra Cemreyle herzamanki bulustugumuz yerdeydim.Işte Cemre bekliyordu beni. Uzun siyah düz saçlarıyla ne kadar guzel görünüyordu insanın baktıkca bakası geliyordu.
Ne zaman itiraf etsem ona aşkımı? Kendimi hazir hissetigim zaman en uygun bir zamanda soyleyecegim.●CEMRE
Geldi işte benim uyuz prensim.
Ya çok tatlı değilmi bu Mert. Hele o sarı yapılmış saçları ne güzelde duruyordu.
O yeşil gözlerine bak bak doyamassın.
Onunla 5 senedir arkadaşız.
Galiba ona aşık olduğumu düşünmeye başladım.Mert yanıma doğru gelmeye başladı.
■MERT
Cemreyide alıp okula yürümeye başladık.
Arkamızda bi araba olduğunu fark etmeye başladım dademinden beri bizi takip etmekteydi.
Cemreyi korkutmamak için bişey belli etmedim.
Ama biraz hızlanmamızı söyledim hızlandıkca hızlandık Cemre neden hızlandığımızı anlamış değildi.●CEMRE
Niye hızlanıyoruz ya Allah Allah?
Mert kolumdan tutup koşmaya başladı.
Noluyo ya Mert napıyosun dedim.
Neden koşuyoruz derken bende arkamızda bir arabanın bizimle birlikte hızlandığını görmüştüm.
Olayı şimdi anlamıştım araba bizi takip ediyordu.
Araba bizi bir köşeye sıkıştırdı. Içinden takımlı zıravat gibi adamlar çıktı.
Ve Merti bi kenara itip dövmeye başlarken benimde çantamı alıp bi kenara fırlattılar Allah kahretsin telefonum çantamın içindeydi. Beni arabaya sokmaya calışıyorlardı.
Ne kadar ugraşsamda çabalasam bağırsamda sonunda başarmışlardı.
■MERT
Beni çok kötü dövmeye başladılar ve Cemreyide arabanın içine koydular ona yardım etmeye calıştım ama olmadı adamlar benden büyük ve güçlüydüler. Herşeyi bulanık görmeye başladım araba koyboldu arabanın pilakasını almıştım ama şu anda çok kötüydum ölecek gibiydim. Gözlerimin kapanmasınla birkaç insan sesi duydum gerisi karanlık...▪▪▪▪▪
Merti hastaneye kaldırmışlardı durumu ağırdı birkaç kere bıçak yemiş karnından ve belinden . Ameliyat etmişlerdi ama durumu hala kritikti. Yogum bakımdaydı.
●CEMRE
Bırakın beni bırakın! Imdaaaat yardım edin bunlar beni kacırıyo imdaaaaat diye bagirmaya basladim. Beni bir eski binaya getirdiler arabadan indirip elimi bağladılar.
Ve bana ses cıkarmicaksin diye tembih ettiler ama ben arabadan cıkıncada bağırmaya başladım bu sefer ağzima bir bez parçası bağlayıp susturdular.
Arkamdanda silah ile sirtima vurdular gozlerim karardi buyuk bi ihtimalle bayilmistim.•MAFYACI
Kizi baglayin sandalyeye. Sakin ses cikarmasin.
Başkan gelince halledecez isini.
Simdilik is cikarmayin basima. Kiza sahip cikin.▪▪▪2 SAAT SONRA▪▪▪
● CEMRE
Bir seyler duyuyor gibiydim korkunctu.
Ama gözlerimi acamiyordum heryer
karanlikti. Hala baygın olmalıydım.
Sadece konustuklarini duyabiliyordum.
Sakın ses cikarmasin başkan gelince halledecez isini dediler.
Başkanmi? Halledecezmi? Ne demeye çalışıyor bunlar?Gözlerimi ne hayet acabilmistim.
Gözlerimi açtığimda heryer bulanıkti birazda başim donuyordu.Sonradan düzgün gormeye basladim geri.
Gözlerimi acar acmaz Merti aradım etrafa baktiktan sonra mertin olmadiğini anladim.Ağzimi bağladiklari icin konusamiyordum ama
hala ses cikara bilirdim bagirmaya basladim.
Imdaat diye.
Tabi ne dedigim belli olmuyordu.
Sonra 2 tane adam girdi iceri.•MAFYACI
Kes sesini iş cikarma basimiza.
As sonra patron gelecek onun yaninda dogru düzgün dur.
Kadin kiz demez döver bilgine!●CEMRE
Baya korkmustum ama bende inat vardı ona karsilik vermeye çaliştim ve gine bagirmaya ve depinmeye başladim.
Mafyaci kenara çekildi ben bağirirken birden yakışikli uzun boylu bir adam girdi 21-22 yaşlarindaydi sanirim. Esmer takimli sert bir adamdi.
Belinde silahi vardi ve elindede tesbihi.
Bak bak havalara bak bide saçini duzeltiyo.
Ama garip olan suyduki. Adam onlarin patronuymus. Ama hepsindende genç.
Neden boyle acaba?
Bana doğru gelmeye başladı.
Yakinlasti ve sinirli bir şekilde bakiyordu.
Baya yuzumu inceledi.
Çekeceğim vardi kesin...BÖLÜMÜN SONU...
Insallah beğenmişsinizdir. Düşünceleriniz çok önemli benim için desteğinizi bekliyorum... Hatalrım olduysa kusura bakmayın acemiyim biraz :)
Devamı çok yakında❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece "Sen"
Short StoryBir KIZIN çaresizliği ve bir MAFYANIN karşılıksız aşkı. Mafya kızı elde edebilecekmi? Gönlünü kazanabilecekmi? Sadece BIRTANE engel vardı karşısinda. Oda MERTTI! Coverby: Marilyn_😘