☆BÖLÜM 12☆

59 48 26
                                    

+Alo? Kimsiniz bu saatte?

-Beni tanımaman beni çok üzdü...

+Kimsin dedim adam gibi cevap ver!

-Benden kurtulabileceğinimi sandın DENIZ GÖZLÜM?

+FATIH!?

CEMRE

Telefonu yüzüme kapattı! Fatihmiydi şimdi beni arayan? Ama Fatih öldü!

Fatihin sesiydi bu eminim! Merte söylesemmi?

Birden kapı çaldı. Hemen yukarıdan aşağı koştum. Mertin dedesi kapıyı açıcakken DUR SAKIN AÇMA! Diye bağırdım. 
Kapıya yaklaştım ve KIM O!? Diye seslendim.

Kimse ses vermedi. Kapıyı korkarak açtım ve açtığımda kimse yoktu.
Kapıyı tam kapatacakken birden yerde parlayan birşey gördüm. Buda neydi? Bu benim KOLYEM! Fatihteydi en son bu kolye!

Kolyemide alıp hemen kapıyı kapattim. Ardındanda kilitledim.
Geri odama çıktım ve kapının önüne bırakılan kolyeme bakıyordum. Fatihmi bıraktı acaba bunu buraya? Ama nerden biliyorki burda olduğumu? Telefonuma bir mesaj gelmesiyle hemen telefonumu elime aldım, mesajda şöyle yazıyordu

Kolyen sende kalsın, zamanı gelince geri verirsin bana DENIZ GÖZLÜM♡

Fatih kaldığım yeri biliyo. Ama nasil?
Ona mesaj atmalıyım. Şikayetinden vazgeçmeli Mert kurtulmalı!
Telefonumu elime geri aldım ve ona mesaj attım Fatih nerdeysen konum at lütfen. Acil buluşmalıyız!
Yazdim. Ben gönderir göndermez Fatih bir konum attı. Çok yakınımda bir yerdeymiş. Oraya gitmeliyim! saat 01:12 olmuş. Çok geç olmuş ama olsun saat kaç olursa olsun Mert için gidicem.

Mertin dedesi ve anneannesi uyumuştur buyuk bir ihtimalle. Yani rahatlıkla gidebilicem. Üstümde geceliğim vardı. Birkaç idarelik kıyafetlerim vardı dolabımda. Mertin kıyafetleriydi ama olsun Mertle aşağı yukarı aynı kilo sayılırız.  Pantolonumu ve üstümü giydikten Sonra merdivenlerden yavaşca aşağı indim. Kapının anahatarınıda aldım. Kapıyı açıp yavaşça dışarı çıktım. Dışarı çıktığımda telefonu çıkarıp Fatihin attığı konuma gitmeye başladım.

MERT

Çikmaz sokaktaydım. Karşımda sadece bir ev vardı. Polisler gelmeden hemen karşımdaki eve koştum. Evin bahçesine girdim orada bulunan bir ağacın arkasına saklandım. Polislerin sesini duydum beni arıyorlardı. Bi 10-15 dakika sonra sesleri kesildi. Gittiler herhalde.

Burdan çıkıp hemen eve geri gitmem gerekiyordu. Taksiye binmeliydim baska türlü asla eve varamazdım. Insallah tanımazlar beni.

Bir taksi durdurdum ve bindim. Yüzümü fazla göstermedim adama. Yol boyunca sustu zaten adam. Beni eve yakın bir yerde indirmesini istedim ormanin girişinde indim taksiden. Eve yürümeye başladım. Eve geldiğimde kapıyı çaldım mecburen çünkü anahtarım yoktu.

Dedem KIM O?! Diye seslendi. Çok garip dedem asla böyle birşey yapmazdı. BENIM DEDE AÇABILIRSIN KAPIYI! diye geri cevap verdim. Dedem yavaşça kapıyı açtı bende içeri girdim. Neden kim o diye seslendin? Diye sordum dedeme.

DEDE

Valla Cemre kızım tembihledi bizi eğer kapı çalarsa sakın kim o diye sormadan açmayın dedi. Az önce kapı çaldı. Cemre kim o diye seslendide kimse cevap vermedi. Sonra kapıyı bi açtık kimse yoktu birtek yerde kolye buldu Cemre kızım. Sonrada hemen odasına çıktı.

Sadece "Sen" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin