☆BÖLÜM 9☆

84 69 47
                                    

FATIH

Bu çocuk... bu çocuk Mert dediği çocuk değilmi ya hani o yoğum bakımdaki?!

MERT

CEMRE!? Cemre başka birisini bulmuş benim yerime... demekki onun aşkıda bu kadarmış.

Cemre bana bir açıklama yapabilirmisin ya bu ne hal?

Ben 1 hafta yoğun bakımda yattım diye benden sıkıldınmı ha? Senin aşkında yalanmış be! Ben olmayınca başkasını bulmuşsun YAZIKLAR OLSUN...

diye bağırdım Cemreye. Beni tanımıyormuş gibi bakıyordu bana. Ne olduğunu anlamıyormuş gibi yapıyor bide!

CEMRE

noluyor ya? Hiç birşey anlamıyorum gerçekten. Siz kimsiniz? Ne aşkı?
Fatih hadi aşkım biz gidelim. Dedim Fatihe.

MERT

NE AŞKI LAN? CEMRE NOLUYO YA? SEN BANA AŞIKSIN!

LAN ADI HERIF NAISL GIRDIN SEVDUĞIMIN AKLINA HA? SEN KIMSIN OLUM? KIMSINDE SEN SEVDIĞIMI ALIYORSUN ELIMDEN.

CEMRE BENIM YA BENIM! KAÇ SENEDIR AŞIĞIM BEN ONA!!!

Çok sinirlendim ve takımlı adamın yanına gidip yakasından tuttum. O sinirlede bir yumruk attım adama yere yıkıldı.

Sonra ayağa kalktı oda bana yumruk attı ben yere düştüm oda üstüme çıkıp yumrukluyordu beni. Sonradan Cemre araya girdi.

FATIH! YAPMA FATIH BIRAK ŞUNU GEL BIZ GIDELIM HADI NOLURSUN HAYATIM ÖLDÜRECEKSIN ÇOCUĞU. Diye bağırdıktan sonra Cemre Fatih denen çocuk üzerimden kalkti.

Tamam deniz gözlüm gel gidelim. Dedi Cemreye.

Hayatta hiç bu kadar üzülmemiştim. Cemre niye beni tanımıyor ya noldu ona? Benden başkasına kördü onun gözleri. Çok gücüme gitmişti Cemrenin yaptıkları. Çünku ben onun için kaç defa bıçak yedim karnımdan ve belimden ya. Ben Cemre için ölümü göze aldım lan!

Fatih Cemrenin elini tutup odadan çıktılar. Bende yerde yatıyordum.  O sıra yaram kanamaya başlamıştı. Hemşire yanıma koşup NOLDU BURDA KANAMANIZ VAR! diye bağırdı.

Bırakın beni... yaram önemli değil! Asıl yüreğim kanıyor benim. Canım yanıyor canım yanıyor yüreğim kanıyor hemsire! Canım yanıyor!!

Onu iğleştirin siz... kopardılar benden onu ayırdılar, çaldılar! Gururuma yediremiyorum!

diye ağlamaya başladım. Hemşire şaşırmış bir şekilde bakıyordu bana.
Niye bakıyorsun? Hiç ağlayan erkek görmedinmi? AL IŞTE GÖRMÜŞ OLDUN!!! Seven erkek ağar...

hemşire beni yerden kaldırdı. Yaramı iğleştircekti.

FATIH

BU NE YAA!! Sen kimsin bana yumruk atıyorsun lan? Diye bağırıyordum evde sinirimi hala atamamıştım.

O sıra Cemre yanıma geldi. FATIH? Bana doğruyu söyle o kimdi?

Evet hafızamı kaybetmiş olabilirim ama doğruyu söylemessen çok kötü bozuşuruz. Herşeyi geri hatırliycam nasıl olsa. Yalan söyleme bana.

Dedi Cemre ne cevap vericektim bilmiyordum çünku ben Cemreyi kaybetmek istemiyorum. Onsuz yaşayamam.

Cemre bilmiyorum onun biraz kafasından sorunları var galiba sen benim sevgilimsin. Nerden çıktı o çocuk bilmiyorum gerçekten. Inan bana bizi kıskandı galiba.

Sadece "Sen" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin