☆BÖLÜM 13☆

70 38 58
                                    


Merhaba sevgili dostlarım. Bu bölümüm biraz gecikti biliyorum. Bunun için özür diliyorum sizden. Hikayemin yb yayinlamaya çalisirken wattpad'da bir sorun yaşadim. Günlerdir bu sorunla uğraşıyorum.
Nedenini bilmiyorum hala.

Ve şimdi Yb SIZLERLEEE🙈 iyi okumalar😊

MERT

Ben Cemreden vazgeçtim EVET! Yeter artık hayatım mahfoldu...

Tamammı?! duydun işte bırak gideyim! Dedim adama.
Adam ellerimi çözdü ve gitmeme izin verdi. Cemrenin nerde olduğunu biliyorum galiba. Fatihin yanında,.

Evden çıktım ve dedemin evine gitmeye başladım. Eve geldiğimde zile bastım. dedem Kim o? Diye seslendi.

Benim Mert! Dedim. Dedem kapıyı açtı beni görünce şok oldu.

Dedem birşey sormadan şöyle dedim hiçbirşey sormayın! Ben odama çıkıyorum! Odama çıktım biraz yatağima uzandım. Birden telefonum çaldi. Gizli numara arıyordu. Kim olabilirdiki bu saatte? aslinda ben tahmin ediyorumda neyse. Telefonu açtım.

+ Alo? Kimsiniz? diye sordum.

- vaay Mert!? Nasılsın? Ahahah gerçi iyi olduğunu sanmıyorumda:)! Olğum valla seninde ne kıymetli canın varmış!
Sevdiğinden vazgeçtin hayırdır? Daha dün ben onu seviyom bırakmam! Deli gibi aşığım diyen sen değilmiydin? Ama olsun benimde işime geldi.. Cemre benim yanımda onu merak etme artık! Şikayetimide çektim yani polisler seni aramiyor. Ama bizi rahatsiz etme artik! Yakınındayim unutma yanliş birşey yapmaya kalkma! Hadi görüşmemek üzere koçum! Sen yoluna ben yoluma!

Ulaan!! Fatih yüzüme kapatti! Cemre onunmuşta, şikayeti çekmişte, rahat bırakmalıymışımda. Ama bu iş burda bitmedi Fatih bey! Evinin nerde olduğunuda biliyorum zaten. Bu ormanda bir tane villa var.

Ben bu ormani avucumun içi gibi taniyorum! Sen beni ne sandin? Ben intikamımı kötü alırım... intikamimi nasil alabileceğimi düşünürken aklıma güzel bir fikir geldi.

CEMRE

Iyimisin Fatih? Ha söyle? Ne geçti eline? artık rahatlamışsındır. Hayatta tek değer verdiğim insanida aldın elimden! Tebrik ediyorum seni! Ama şunu unutma seni asla sevmiycem senden hep NEFRET edicem!! Diye bağırdım Fatihe.

FATIH

Cemre benden hep nefret edicekmiş beni hiç sevmiycekmiş. Ben Mertin dediklerini söylimde görsün bakalim kim ona en çok değeri veriyormuş!

Cemre! Sen anlamıyormusun? O Mert denen it sana aşık değil. Az önce kendisini aradim sana aşık değil işte! Adamlarimdan birisine yakalattim ve konuşturdular onu! Kendisi dedi bıktim ondan! Benimde bi hayatım var! Yeter dedi.
Bunlara rağmen onu seviceksen sev! Dedim Cemreye.

CEMRE

Hayır! Mert öyle birşey demes asla ölsede demez! O benden vazgeçmez! Bi kanıtın varmı peki? Nasil inanayim sana? Kanıtın varsa göster ozaman Fatih bey!?

FATIH

Cemre bana inanmiyo! Başka cağre bırakmadı bana! Adamima çektirdiğim video kaydını göstericem Cemreye!

Demek bana inanmıyorsun? Bi kanıt istiyorsun öylemi Cemre?
Olur al sana bi kanıt!
Telefonumu Cemrenin eline verdim ve Mertin Cemre hakkinda dediklerini gösterdim. Cemre şok olmuş bir şekilde Mertin dediklerini dinliyordu. Daha fazla dinlemeden telefonu yere fırlattı. Dizlerinin üstüne düştu ve çaresiz bir şekilde ağlamaya başladi. Cemreyi yerden kaldırıp ona sarıldım.

Sadece "Sen" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin