●CEMRE
Fatih ellerimi çözdükten sonra bekcileri kapının önünden kovdu.
Kapıdan beni çıkarıp kaçmamı istedi.
Görüşürüz güzel kız yolun açık olur inşallah kaçmayı başarirsın dedi.Açıkcası duygulanmıştım. Fatihin yüzüne gülümsedim.
Oda bana güzel küçük bir gülümseme attı.
Koşmaya başladım ve arkama son bir kez bakıp hızla yoluma devam ettim.
■FATIH
Kapıdaki bekcileride kovdukdan sonra Cemreyi dışarı çıkardım inşallah yolun açık olur güzel kız dedim...Ve bana gülümsedi o gülümseme ömrüm boyunca cıkmazdı artık aklımdan. Koşmaya başladı.
Icimden Hadi arkana bir kere daha bak hadi Cemre derken arkasına bakıp kaçtı.
Onu unutmiycam ben gerçekten hayatta ilk kez aşık olmuştum.• 1 saat sonra
■FATIHCamdan bakarken Babamın geldiğini gördüm siyah bir mercedes ile eski binanin onune park etti arabayi. Bende aşağı babamin yanina gidicekken Cemrenin yere birsey dusurdugunu fark etmistim bir kolye, cok guzeldi.
Kolyeyi cebime koyup babamin yanina kostum.
Babam bana doğru gelemeye başladı eski binanin bahcesinde bekcilerin hepsini yanina cagirmis. Beni çağırdı.▪▪▪▪▪
FATIHHH!! BURAYA GEL ÇABUKK!!
Babamin yanina gidip. Efendim baba dedim.
BIR KIZA SAHIP ÇIKAMIYORMUSUN LAN SEN?!
Diye bagirdi bana.
Çok korkmustum. Nerden biliyorki Cemrenin kaçtığını? Çikarin arabadan kızı deyip Cemreyi arabadan cıkardılar. Cemre kaçamamisti başaramamıştı Allah kahretsin!Cemreyi dövmeye başlayıp ona kimin yardim ettigini soyletmeye calisiyorlardi. Çok korkmustum ya beni ele verirse? Babam beni kesin öldürürdü.
Cemreye daha sert vurmaya başladılar. Yerdeki Cemreye tepik atamaya başladılar ama Cemrenin ağzını bıçak acmıyordu.
Burnu başı heryeri kanamaya başlamıştı daha fazla izin vermeden yanına koştum.BIRAKIN LAN KIZI P*ÇLERRR!!
ÖLDÜRDÜNÜZ KIZI! BEN YARDIM ETTIM TAMAMMI ? KAÇMASINA BEN GÖZ YUMDUM.
BIRAKIN ŞIMDI KIZI!!!Babam bana çok sinirli bakti.
Dövecek gibiydi. Ama ben umursamdim Cemrenin yanına eğildim.
Cemre iyimisin Cemre dedim.
Cemre hiç iyi görünmüyordu. Ambulansi aradim. Ambulans gelesiye Cemreyle konusmaya basladim bayilmamasi gerekiyordu. Cemre? Iyimisin? Tamam belki sirasi değil şimdi ama noglur benim sana arabayla çarptığimi soyle. Polislere beni ele verme... dedim. Ama cevap vermedi. Henuz bayilmamisti ama bayilmak uzereydi.15 dakika sonra
Cemre bir seyler sayiklamaya baslamisti. Senii ele vermiycem. Dedi. Fazla anlayamiyordum dediklerini.
Ne dedigini anlamaya calisiyordum.
Sonradan dedigi anlasilmisti.Gine bir seyler sayiklamaya basladi. Bu sefer ne dedigini duymustum.
Beni Merte goturun dedi.
Tam mert kim diye soracakken ambulans geldi. Cemreyi kucagima aldim. Saçları cok guzel kokuyordu. Ambulansa kostum. BURDA KIZ ÇABUK OLUN YETISTIRIN HASTANEYE!!
Diye bagirdim. Hastaneye kaldırdık onu.Babam seninle sonra goruscez deyip korkup kaçmışlardi zaten.
Ama ben Cemrenin yaninda gitmistim hastaneye. Polisler beni ilgilendirmez! su anda onemli olan Cemreydi.
Hastaneye geldigimizde polisler bana bu kizin nasil bu hale geldigini sordular. Bende arabayla ona yanlislikla çarptıgimi soyledim. Sonrada ambulansi aradim dedim. Az sonra Cemreninde ifadesini alicaklardi Insallah ele vermezdi beni.●CEMRE
Adamalar beni cok kotu dovmuslerdi.
Hastaneye kaldirdilar beni.
Fatihin beni korudugunu duydum.
Ondan sonra banaArabayla çarptı bana bu adam de Cemre dediydi bana.
Onu asla ele vermiycektim cunku hayatimi kurtardi.Kendime geldigimde kendimi hastane odasında buldum. .
Uyanmami bekleyen 2 tane polis vardi. Benim ifademi aldilar Fatihin bana yanlislikla arabayla carptigini soyledim.Beyfendi bana arabayla çarpti dedim. Ben biraz dikkat etmeden yoldan gectimde benim sucum, sikayetci değilim...
Polisler gitti. Fatih odama girdi elinde bi buket cicek vardi. Onlari masama birakti. Buyrun guzel kiz gecmis olsun cicekleriniz... bu cicekler az bile biraz aceleye gelince boyle oldu kucuk hanim kusura bakmayin artik dedi.
Bende teşekkür ederim Fatih abi. Hiç gerekmiyordu ama bu çicekleri kabul edicem. Cicekleri sevdigimden degilde aksi takdirde hic sevmem. Bana attigin tokadin özüru yerine sayiyorum dedim gülümseyerek. :)
Fatih biraz bozulmus gibiydi. Bana gulumsedi ve odamdan cikti.
Herseyi bi kenara birakip baska bisey dusunmeliydim.
Önemli olan su anda bu degildi.
Adamlarin elinden kurtulduguma gore merak ettigim kisi vardi oda Tek aşkım Mertti. Onun ne halde oldugunu cok merak ediyordum.❤BÖLÜMÜN SONU❤
Arkadaslar bu bölüm biraz kisaydi vaktim olmadi fazla
Desteklerinizi bekliyorum.
Şimdiden çok teşekkür ederim🤗
Seviyorum sizleri🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece "Sen"
Short StoryBir KIZIN çaresizliği ve bir MAFYANIN karşılıksız aşkı. Mafya kızı elde edebilecekmi? Gönlünü kazanabilecekmi? Sadece BIRTANE engel vardı karşısinda. Oda MERTTI! Coverby: Marilyn_😘