☆BÖLÜM 6☆

91 86 31
                                    

CEMRE

Fatihi bir cukurun içinde buldum.
Of ya nasil cikaricam ben simdi onu burdan?

FATIH

Kızım iyiki arkamdan geldin yoksa burda çürürdüm. Cemree ne bakıyorsun öyle? kurtarsana beni! Dedim Cemreye.

CEMRE

Ya afedersin doğru ya unuttum ben seni?! BIZDE BURDA BISEYLER DUSUNUYORUZ HERHALDE!!

Nasil kurtarcam ben seni ya kolaymi saniyorsun? Dedim Fatihe.

Hava kararmisti nerden baksan saat 23:00 falan olmustur yani nasil yardim edicemki bu karanlikta? Aklima bir tane fikir geldi daha iyis gelmedi aklima.

Fatih bak ben biraz ilerlere gidicem. Mutlaka bir kulube falan gorurum. Avcilarin kaldiklari yerler falan olmalı mutlaka.

Ben gidicem birisini bulmadanda donmiycem olurmu? Sadece bekle beni... dedim Fatihe.

FATIH

Ben seni bir ömür beklerim deniz gözlüm... dedim Cemreye.

Sen git ama bak kaybolma sakın! Dikkatli ol olurmu Cemre?

CEMRE

Bana deniz gözlüm dedi. Ne yalan söyleyeyim bu benim hoşuma gitmişti.

Neyse oradan uzaklastim ve birisini bulmaya çalıştım. Bi 10 dakikadir falan yuruyorum herhalde. AYYY!!
BUNE YAA AYAĞIMMM OFF!!
Bir seye takıldım ve düştüm ayağım çok acıdı. Ama yinede pes etmek yok Cemre! Topallıyordum ayağimin usutune basamıyordum.

Oda ne? En sonunda ışığı yanık bir kulube gördüm. Allahim ne hayet ya canim cikti yaa! Kulubeye doğru yürüdüm. Kapıyı tıklattim ama kimse acmadi kapiyi. Kapıyı biraz ittim birazda zorladıktan sonra kapi acildi.

Icerinin ışığı yanıyordu ama kimse yoktu bu çok garip.
O sırada omzumda birsey hissettim.
Olamaz arkamdan tüfek doğrultmustu birisi.

SAKIN KIPIRDAMA KIPIRDARSAN SIKARIM KAFANA!

FATIH

Of nerde kaldi bu kız ya? Basina bisey gelmemistir insallah! Suç sende Fatih bey sen kızdan niye yardım istiyonki erkek adam kendi bakar çaresine! Ulan ben benim aptal kafami... boş ver beklemekten başka çağren yok zaten Fatih o yuzden beklemeye devam.

CEMRE

Noluyo ya bakın benim suçum yok.
Ben buraya yardim istemeye geldim indirin şu tüfeğinizi lutfen. Dedikten sonra tufeğin indiğini hissettim. Adam önüme geldi. Bayada yaşlıymış 70 yaşlarında falan. Ya siz beni yanlış anladınız bakın ben hırsız falan değilim amca. Ama bana yardim etmelisiniz nolur?!

AMCA

Tamam kızım özür dilemene gerek yok. Sen temiz bir kiza benziyorsun. Inandim ben sana.

FATMAAAA!! HANIM ÇIKABILIRSIN ORTAYA ZARAR GELMEZ BU KIZDAN BIZE!! Yardim istiyormus sadece.

Noldu güzel kızım anlat bakiyim?

CEMRE

Ya amca bi arkadasim ormanda cukurun icine dustu yardim edebilirmisiniz? Ne biliyim epiniz falan varmi acaba?

AMCA

Var kızım tabi. Sen bana yeri göster ikimiz çikaririz ordan olurmu?
Benim boyle yaşli gorundugume bakma sen. Ben güçlüyümdür daha :) Genç kız beni çukurun oraya götürdü.

Çukurda genç yakışıklı bir adam vardı. Ipi ona uzattik. Adam ipe tutundu. Biraz ağırdı zorlandık çekerken ama en sonunda başardık. Adami çukurun içinden çikarabilmistik.

FATIH

Allahim sana şükürler olsun cıkabildim şu lanet olası yerden!

Çok teşekkür ederim amcacım siz olmasanniz burdan çıkamazdim ben.

AMCA

Oğlum bana niye teşekkur ediyorsun asıl sen kızımıza teşekkur et. Onun sayesinde çıktın burdan. Değerini bil kızın bir daha bulamassin boylesini ben soyleyeyim sana. Dedim genç adama.

CEMRE

Utanmistim ya Fatih bana geldi ve bana sarıldı. Teşekkür ederim Cemre dedi.
Bende bir elimle Fatihi ustumden ittim. Bu durum hiç hoşuma gitmemişti.

AMCA

Yavrularim siz gelin bize üşümüşsünüzdür. Fatmayada söylerim bi güzel taharna çorbası yapar size. Hadi gelin.

1 SAAT SONRA

FATIH

Bayadir kulubede oturuyoruz Cemreyle. Sohbet ediyoduk amcayla ve karısınla. Bizi evli sandılar Cemreyle bizde bozmadik artik evet evliyiz dedik. Bu durum çoook hoşuma gitmişti Cemrenin fazla gitmemisti orasi kesin. O ara Cemre ayağa kalktı.

CEMRE

Ben bir lavaboya gidip geleyim. Sıkışmıştım. Tam lavaboya geldim ve bir yılan görmemle çığlık attim. AAAA YILAAAAN! Diye bağırdım. Ani haraket ettiğim için yılan beni soktu ve gözlerim karardı...

FATIH

Cemrenin çığlık sesine koştum ve yerde bayılmış bir şekilde gördüm. Yılan sokmuş OLAMAZ!

BÖLÜMÜN SONU❤ ARKADASLAR BEĞENDIYSENIZ OYLAMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN💙

DESTEĞINIZE IHTIYACIM VAR BIR OYU FALZA GÖRMEYIN EMEĞE SAYGI🖒
yeni bölümünü çok yakında yayimliycam. Lütfen takipte kalın😘 sizleri çok SeViYoRuM😘

Allaha emanet olun🙈

Sadece "Sen" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin