☆BÖLÜM 10☆

86 63 37
                                    

FATIH

Cemre bana sinirli bir şekilde baktı.
Ne öğrenmiş olabilirki? Noğlur geçmişi hatırlamış olmasın...

CEMRE

Fatihe sinirli baktım çünku herşeyi geri hatırlıyordum!

FATIH! Bunu nasıl yaparsın sen bana yaa? Herşeyi geri hatırladım!
Ben senin sevgilin değilim! ALLAH SENIN BELANI VERSIN BE!
Senin yüzünden aşık olduğum kişinin kalbini kırdım. Onu tanımıyorum dedim! Sen kimsin diye sordum bide! Onun yanında sana aşkım hayatım diye konuştum bide! Nasıl affettircem ben kendimi ona şimdi?

Cevap ver ya niye böyle birşey yaptın? Anlamıyormusun Fatih ben sana aşık değilim! Dedim bağırarak.

FATIH

Cemre gerçekleri öğrenmiş.

Cemre gitme... beni bırakıp gidemessin bu saatten sonra. Hiçmi birşeyler hissetmedin bana karşı?
Tamam özür dilerim biliyorum yaptığım yanlıştı ama benide anla.
Ben sana deli gibi aşığım senden başkasını istemiyorum.

Dedim Cemreye ama Cemre benim dediklerimi aldırmadan gitti. Buna izin veremezdim. O Mert denen çocuğa yar etmem ben Cemremi!
Benimsin kızım!

CEMRE

Bide utanmadan açıklama yapıyor.
Seviyormuş beni! Napiyim yani. Onu asla affetmiycem. Ben Mertten özür dilemeye gidicem. Arkama bakmadan Fatihin yanından gittim. Ben tam giderken Fatih arkamdan geldi.

GIDEMESSIN BENI BIRAKIP! diye bağırdı bana. Sonrada burnuma bir bezle koku verdi. Ben ne olduğunu anlamadan gözlerim karardı.

FATIH

Cemrenin arkasından gidip onu bayılttım. Cemre benim! benden başkasının olamaz. Cemreyi kucağıma alıp arabaya bindirdim kapıları kitledim ve eve doğru yol aldım.

MERT

Hastaneden kaçmanın bir yolunu bulmalıydım Cemreyi o adamın elinden kurtarmalıydım. Belliki Cemreye birşey olmuş.
Biraz düşündükten sonra hastaneden kaçmanin yolunu buldum.

Annemi yanıma çağırdım. Biraz yürümek istedğimi söyledim ve annemle biraz yürüyüşe çıktık hastenin bahçesine. Ben bir banka oturdum annemdende bir şişe su almasını istedim. Annem gittikten sonra hastaneden kaçtim.

Sıra Cemreyi bulmaya gelmişti ama nasıl bulacaktım? Ne yapıp edip bulucam Cemremi!

FATIH

Cemreyi arabadan indirip evime getirdim. Onu benim yatak odama kilitledim. Kendisi daha baygındı.
Biliyorum Cemre bana çok kızıcak uyanınca ama başka çağrem kalmadı.

CEMRE

Uyandığımda kendimi Fatihin odasında buldum. Ne işim var benim burda ya? Fatih beni zorla evde falanmi tutmaya çalışıyor? Ne yapmaya çalışıyor bu adam ya çıldırıcam!

FATIH AÇ KAPIYI DEDIM SANA AÇÇÇ!! BENI BURDA ZORLA TUTAMASSIN DUYDUNMU! ZORLA GÜZELLIK OLMAZ BIRAK GIDEYIM YA! Diye bağırdım. Bağırırken kapıyıda yumrukluyordum.

Fatih kapıyı açmıyordu. SENI BIRAKMAM BU SAATTEN SONRA! Diye bağırıyordu.
Burdan kurtulmalıyım ben off!

Bağırmaya devam edicem belki bıkar ozaman. AÇ FATIH AÇ ŞU KAPIYI YAAA! IMDAAAAT KIMSE YOKMU BU MANYAK ADAM BENI KAÇIRDI!!
FATIH KEŞKE SENI POLISLERE ŞIKAYET ETSEYDIM!

Sadece "Sen" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin