☆BÖLÜM 7☆

100 83 34
                                    

FATIH

Cemreyi yerde bayılmış görünce şok olmuştum. Hemen Cemrenin yanına eğildim. CEMRE? CEMREEE! IYIMISIN CEMREEE!! diye bağırmamla amcayla teyze sesime koştular. Cemre beni birakip gidemessin! Benden önce ölemessin duydunmu! ALLAHIM KEŞKE BENI SOKSAYDI YILANDA CEMREME BIŞEY OLMASAYDI!

TEYZE

Fatih oğlum sen kızı kucağına al yatak odasına götür. Ben orada ilk müdahaleyi ederim. Hem yılan zararli değilmis oğlum endise edilcek bisey yok. Zehirlenmemistir. Buralarda çok olur böyle şeyler hep ben yardim ederim bu tür durumlarda. Korkma olurmu?

FATIH

Cemreyi kucağıma aldım. Yatak odasına götürdüm. Yavaşca yatağın üstüne bıraktım. Arkasından teyze geldi. Bey sen çık odadan. Kocası sen kal karının yanında uyanınca bide seni aramasin kız .Dedi. lan Fatih napıcan şimdi? Kalsammi acaba? E tabi kalcan. Teyze demiycekmi bu ne biçim karı kocalık diye Allahim.

TEYZE

Oğlum Cemre kızımızin baya ateşi çikmiş. En iyisi biz bi doktor çağıralım nolur nolmaz. Sen ara doktoru. Diyerek odadan çıktım ve doktoru beklemeye başladık.
Cemrede odada baygındı hala.

10 DAKIKA SONRA

FATIH

Doktor gelmişti. Cemreninde iyi olduğunu söyledi. Sadece ateşi var ve baygın az sonra kendine gelir korkmayin dedi. Birkaç ilaç verdikten sonra gitti doktor.

O arada amcanın telefonu çaldı. Çocuğunu hastaneye kaldırmışlar onların gitmesi gerekiyordu. E bizide evden gönderemezler bu halde. O yüzden evi bize bıraktılar. Cemreyede benim bakmam gerekiyordu.

TEYZE

Oğlum biz gidiyoz. Eğer Cemre kızımızın ateşi geri yükselirse ıslak soğuk bez falan koy başına. Terlerse kesninlikle üstündekileri çıkar başka şeyler giydir.  benim vardı birkac parca üstlerim falan onlara bakarsın olurmu oğlum hadi Allaha emanet olun. Dedim ve çıktım evden.

FATIH

Cemrenin yanına gidip bir sandalyeye oturdum. Onun sürekli ateşine falan bakıyordum. Ona bakmak o kadar güzelki anlatılmaz bak bak doyamıyorum resmen. Ben biliyorum Cemre BENIM KADERIM... o sıra Cemrenin başına ateşi varmi diye ellediğimde Cemre ter içindeydi.

Yuh olamaz şimdi ben üstünümü değiştirmeliyim? Mecbur yapmalıyım bunu. Cemrenin iyiliği için. Cemrenin üstünü çıkardım. Sonra üstüne başka bişey giydirdim. Sonra geri yatırdım ateşi düşmüştü biraz.

Cerme Mert diye sayıklamaya başladı.
ALLAHIMMMM YETER LAAN YETER MERT DIYIP DURMA ÇILDIRIYORUM KIZIM! ANLA ARTIK SEN BENIMSINN!! Diye bağırdıktan sonra kapıyı çarpıp odadan çıktım.

Napiyosun oğlum? Kız seni sevmiyor sen neden kızıyorsunki. Kizin zaten sevdiği varmis. Sen girdin aralarına!
Ama yooook öyle vazgeçmek! Cemreyi kendime aşık edicem! Ama zamanla yavaş yavaş... Cemrenin yanina gittim geri ve Cemrenin başını bekledim. Saçını okşadım.

SABAH SAAT 07:00

hala Cemrenin başını bekliyordum.
Gözüme uyku girmemişti. Ama olsun söz konusu Cemre. Onun için ölürüm ben uykusuz kalmak sorun değil...

Cemre uyanıyordu ateşide yoktu galiba iyi olmuştu. Çok sevindim. Gözlerini açtı ve bana Fatih? Dedi.

Günaydın uyuyan güzel. Iyisin bakıyorumda. Ee tabi iyi olucaksin kim bakti sana :) aaa dur ben sana kendi ellerimle çorba yapayım getiriyim. Dedim ve ayağa kalktım. Mutfağa girdim ve çorba yapmaya başladım deniz gözlüme♡ çorba hazırdı Cemreye götürdüm çorbasınida içti. Sonra aklıma iyi bir fikir gelmisti madem Cemrede iyiydi ormanda gezi yapalım.

Uyuyan güzel benimle gezi yaparmısın ormanda? Hem iyi gelir temiz hava ne dersin? Diye sordum.

Cemre kafasını olumlu bir anlamda sallayıp doğada yürüyüş yapmaya çıktık. Biraz daha gezerken. Bir dağda Elma ağacı gördük. Baya dağa tırmandıktan sonra. Varmıştık elma ağacına.

CEMRE

Aaa Fatih bak elma ağacı! Hadi bana bir elma al ordan. Dedim. Fatih ağaca tırmandı elma almaya çalışırken. Bir ayağı kaydı. Fatih ağaçtan üstüme düştü. Bende ayakta duramadım. Ikimizde yokuştan hızlı bir şekilde yuvarlandık! AAAAAA!!

Durmaya çalışıyordum ama o hızla hala yuvarlanıyordum. Önümde kocaman bir kaya vardı. Yavaşlayamazsam kayaya vurucam.

Ama hızımı alamadım. O sıra kafamdan çok büyük bir darbe aldım. Heryer karanlık oldu...

FATIH

Laaaan!!  Durmaya çalışıyordum ama olmuyordu o sırada bir taşa tutundum durabilmistim ne hayet. Hemen ayağa kalkıp Cemrenin yanına koştum. CEMRE! IYIMISIN?
Cemre bana bakıyordu. Cevap vermiyordu. Kafası kanıyordu.

Aay kafam çok acıyor! Noldu bana? Nerdeydim ben? Sen kimsin? Diye sordu bana Cemre.
Cemre herseyi unuttumu şimdi?
Evet Cemre hafızasını kaybetmiş.
Bende fırsatı bulmuşken sevgilinim ben Cemre dedim...

CEMRE
Aaay! Kafam çok kötü acıyordu.
Heryeri bulanık gördüm sonradan netleşti herşey
Bir adam bana doğru gelmeye başladı.
CEMRE IYIMISIN?  Diye sordu. Kimsin sen diye sordum. Sevgilinim ben senin dedi bana. Onu tanımıyorum... Kimim ben?

Bölümün sonu❤
Arkadaşlar inşallah beğenmişsinizdir bölümü.🔐
Okuduysaniz lütfen oylamayi unutmayin. 🖒
Yeni bölümünü yakında paylaşıcam.
Seviyorum sizleri...🙈

Sadece "Sen" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin