☆BÖLÜM 8☆

81 80 37
                                    

CEMRE

Ne? Nerdeyim ben ya bana doğru düzgün bir açıklama yapabilirmisiniz? Ne sevgilisi sizi gerçekten anlamiyorum?

FATIH

Bak Cemre biz ikimiz geziyorduk. Sonra bir elma ağacı gördük. Sen elma istedin bende ağaca çıktım. Birden ayağım kaydı sonra ağaçtan düştüm.

Ben senin üstüne ikimizde dengemizi kaybedince yuvarlandık. Sen kafanı çarpmışsın. Ben senin sevgilini, hatırlamıyormusun? Herneyse bunları düşünme şimdilik. Biz hemen hastaneye gidelim gel çabuk! Nolur nolmaz.

Cemreyle birlikte önce kulubeye gittik ordan bende birkac adam çağırdım geldiler bizi almaya arabaya bindik hastaneye gidiyorduk.

1 SAAT SONRA

Hastaneye gelmistik Cemre geçici hafiza kaybı yaşamış zamanla herşeyi geri hatırliycakmiş ama ne zaman bilinmiyor. Sevgilisi olduğumu söyledim Cemreye. ya gerçeği öğrenirse?...

Cemrenin iyi olduğunu söyleyip eve gönderdiler. Cemre kendi evinide bilmiyorki. Birak evini kendini tanımıyo. Benim evime gelicek mecburen. Başka çağre yok. Aslında bu benim için iyi olucakti çünkü onu kendime aşık edebilirdim.

Cemreyle benim evime gelmistik.

Vaay burası senin evinmi? Diye sordu Cemre.

Bende evet benim evim burası yakında ikimizin inşallah deniz gözlüm dedim.

Cemre utanmış bir şekilde inşallah deyip gülümsedi.

Hadi gel Cemre girelim içeri sana herşeyi anlatayım.

Cemreyle eve girdik koltuğa oturduk yan yana. Bişey istermisin diye sordum ama istemedi.

Evetttt! Önce kendimi tanıtayım sana. Ben Fatih 22 yaşımdayım sende 18 yaşındasın. Biliyorum aramızda 4 yaş var ama aşkın yaşı olmaz. Senin sevgilinim biz 2 aydır beraberiz Cemrem. Annenle ve babanla hiç tanışmadım şimdiye kadar. Yani onları soracak olursan bende tanımıyorum onları.

CEMRE

Evimi bilemi bilmiyorsun Fatih?
Eve gitmek isterdim. Benim hiç arkadaşlarım falan yokmu yani? Beni merak eden hiçmi kimse yok?Ne zamandan beri seninle ormandayım? Nasıl tanıştık? Aslında daha çok sorum var ama senide bınaltamk istemem.

FATIH

Valla Cemre ben bunların hepsini cevaplayasıya gece olur. Içinden çıkamayız valla. Sen şimdilik bunları düşünme boş ver. Nasıl olsa hepsini hatırliycaksin zamanla. Dedim Cemreye çünkü sorduğu şeylerin cevaplarını bilmiyordum.

Nasıl tanıştık onu bari söyle. Dedi Cemre

Napcan şimdi Fatih b*ku yedin... anlat nasil taniştin Cemreyle?

önce adamlarına kaçırttın. Sonra ilk görüşte aşık oldun Cemreye. Bide salak gibi tokat attin, Sonra babamin adamlari hastanelik etti Cemreyi. Dedim içimden

Oh mis gibi bir AŞK hikayesi çok romantik... diye hoturdandım. Galiba biraz yüksek sesle söyledim bunları.

Mis gibi bir aşk hikayesimi çok romantikmi? Fatih anlatmiycakmısın artık? Dedi Cemre.

Tabi hayatım anlatayım sana. Biz şeyde tanıştık şeyde nasıl anlatsam...

Birgun ben arabayla gidiyordum sende karşı kaldırıma geçerken Ben arabayla sana çarpıyordum nerdeyse. Suç benim yani hızlı gidiyordum baya arabayla e sende önüme atlayınca zor durdum. Neyseki sana çarpmadim. Orda baya tartıştık insanlar bizim halimize gülüyorlardı resmen.

Sonra sen biraz sakinleşince seni bir kafeye götürdüm orda bişeyler içtik, Tabi hepsini ben ödedim hatam yüzünden falan.

Ee sonra konu konuyu açtı baya sohbet ettik ben sana numarami verdim. Zamanlada buluşmaya başlamistik. Sonradan birbirimizden hoşlandık. Ben sana sahilde çıkma teklifi ettim mumlarla falan. Ee tabi sende benim gibi yakışıklıyı bir daha bulamayacagina ve bana deli gibi aşık olduğun için kabul ettin teklifimi :))

Işte ufak bir kazayla ve kavgayla başladı bizim aşk hikayemiz♡ diye anlattim Cemreye.

Keşke gerçekten böyle tanışsaydık Cemreyle...

CEMRE

Vaay demek öyle. Çıkma teklifinde bile bu kadar zahmet ettiysen kim bilir evlenme teklifini nasıl teklif ediceksin :) Bence çok romantik ve komik. Keşke herşeyi hatırlasam geri. Bu günleri unutmam çok kötü olmuş ya.

FATIH

Sen gör bak ben sana nasıl bir evlenme teklifi yapıcam hiç görülmemiş duyulmamış evlenme teklifi edicem inşallah♡

Cemre? Istersen bana aşkım diye hitap edebilirsin. Çünkü bana öyle derdin sen. Şimdide demeyince bir tuhaf oluyor yabancı gibiyiz. Gerçi senin için zaten bir yabancıyımda neyse.

Aaaa Cemree! Yaa bak ben senin kolyeni unuttum hastanede. Gel alalım istersen hayatım. O kolye senin için çok değerliydi çünkü onu ben almıştım sana.

CEMRE

AAA öylemi? Tamam ozaman hemen gidelim alalım ozaman aşkım.

FATIH

OHA! Cemre bana askim dedi. Keşke hiç bir şeyi hatırlamasa geri. Böyle devam etsek hayatimiza. Ne güzel geçinir giderdik ikimiz. Dedim içimden...

Cemreyle hastaneye geldik içeri girdik. Cemrenin kaldığı odaya çıkıyorduk.
Cemrenin kaldığı odaya girdik. Kapıyı açık bıraktık. Cemrenin kolyesi hala duruyordu yerinde onu aldık.
Cemre kolyesini takmaya çalışıyordu. Cemrenin bir elini tuttum. Hastane odasındaki yatağa oturduk ikimiz.

Bırak birtanem ben takarım deyip elinden kolyeyi aldim. Saçlarını tuttum, kokladım elledim çok güzel birşey sevdiğinin saçini kokmak dokunmak. Kolyesini taktim Cemrenin.

Sonra bana döndü uzun uzun birbirimize baktik. Gözlerime o kadar güzel bakıyorduki anlatılmaz. Bende ona bakıyordum. Çok yakınlaşmıştık birbirimize.

CEMRE

O çok farklıydı, ona kendimi çok yakın hissediyordum. Bir yandan beynim sakın yapma gibi bir seyler demeye çalışıyor gibiydi ama kalbim yap onu sev ona aşık ol der gibiydi.

Fatihe çok yakındım her an bişeyler olabilirdi...

FATIH

Cemrenin gözlerine bakarken bir an bi hasta geçti kapının önünden hemsirenin birisi onu yürütüyordu kolidorda. Bende kapıya döndüm hemen. Cemrede geriye çekilmişti.

Salak Fatih niye kapıya bakıyorsun kiz tam öpecekti seni. Allah benim...

Birkaç dakika sustuk. Sonra dayanamayip cemreyi kendime çektim ellerim Cemrenin boynundaydı. Bu sefer olucakti hissediyordum. Aramızda Cemreyle hiç mesafe yoktu nerdeyse.

Sonra birisinin kapıda bizi izlediğini fark ettim. Az önceki hasta geri dönmüş bizim kapıdan içeri bakıyordu. Oğlan şok olmuş bir şekilde bize bakıyordu sarışın bir çocuktu.

MERT

CE... MM..RE ?

❤Bölümün sonu❤
Inşallah beğenmişsinizdir🔐
Kusura bakmayın arkadaşlar bu bölüm biraz kisaydi bu sefer böyle oldu idare edin artık😃😃

arkadaşlar lütfen eğer
beğendiyseniz oylamayı unutmayın💙

beni destekleyen okuyucularima çok teşekkür ediyorum🙈
Sizleri çok seviyorum💛

Allaha emanet olun kendinize iyi bakın yeni bölümü çok yakında takipte kalırsanız çok sevinirim🖒

Sadece "Sen" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin