■CEMRE
Fatih abi bana aşıkmı şimdi?
Yok ya ne aşkı ben yanlış anladım herhalde...? Dedim içimden.●FATIH
Ne bakıyorsun öyle? Ciddiyim kızım şaka yapıyormuş gibi bir halim varmı benim? Dedim Cemreye beni şok olmuş bir şekilde dinlemeye devam ediyordu YETER ARTIK BANA ABI DIYIP DURMA! DUYDUNMU?!
CEMRE
Ya sen manyakmisin kafayimi yedin? Once beni kaçırdın yetmiyormuş gibi birde dövdünüz üstüne Merti hastanelik etmişsiniz. bide sen utanmadan gelip bana aşık olduğunumu söylüyorsun?
FATIH
Cemrenin dediklerine karşılık vermedim, Daha doğrusu veremedim. Çünku kız haklıydı. Cemre sinirlendi ve gitti. Kendi başına gitmesine izin veremezdim hem yolda uzun arabayla yarım saatte gelsiysek yuruyerek kac saatte varır kim bilir. Havada karardı zaten. Arabamla Cemreye yetiştim.
Cemre dur. Arabaya bin böyle eve varamassin. Bak bugunki olanları unut ve bin arabaya özür dilerim haklısin. Hem kurtlarda olur buralarda. Tehlikelidirler.CEMRE
Herzamanki gibi inat ediyordum ve arabaya binmek istemedim. Ben onu hep abim gibi gördüm. Nasil güvenebilirim ona bu saatten sonra?
O sıra bir kurt sesi duydum. Çok korktum birde hava karardi. Fatih arabasiyla hala beni takip ediyordu.
Çok üşümüştüm ve çok korkuyordum.
Başka çağrem kalmamıştı. Arabaya binmeliydim.Fatihin arabasına bindim.
FATIH
Sonunda bindi arabama. Biraz gülümsedim çünku onun bu inadı hoşuma gidiyordu.
15 DAKIKA SONRA...
Cemre hiç konuşmadı bende konuşmadim ikimizde hiç birsey soylemedik bile. Oda ne araba durmustu yarı yolda noluyo ya?
Arabadan indiğimde arabanın tekeri patlamış bir şekilde duruyordu.
Allahtan hızlı gitmiyorduk hızlı gitseydik kesin kaza ederdik. Cemre arabanin icinden bana bakıyordu.Lanet olsun! Napcam ya ben şimdi bizimkileri ariyimde gelsinler bari yardıma. Telefonumu aldığimda sinyal yoktu. PES BU KADARDA OLAMAZ YA HER AKSILIKLER BENI BULUR ZATEN! BIR KEREDE GÜLMÜYOR SU YUZUM! diye bağırırken Cemre arabadan indi.
Noluyo ya niye durduk? Tekermi indi? Diye sordu bende evet dedim.
Hayirmi diyeyim yani.Birtek teker olsa neysede bide sinyal yok yani anliyacagin tüm geceyi burada geçirmek zorunda kalacağız.
CEMRE
Of ya ee napıcaz şimdi beyfendi?
Ya insan bi dikkat eder körmüsün nesin sende! Bide ormanin ta içindeyiz! Düz yol varken kestirmeyi seçiyorsun.
FATIH
Ben bakıcam bi çaresine. Sen endişe etme ben şimdi sinyal çeken bir yer bulurum biraz gezeyimde.
Ormanin içindeydik. Ne tarafa gitsem acaba? Su tarafa gidiyim bari. Bak Cemre ben geliyorum sakın bir yere gideyim deme burda kal arabinin icine gir anahtari al arabanin içindeyken kitle. Boylece güvende olursun. Deyip oradan uzaklastim.
30 dakika sonra...
Hala sinyal çekmiyordu. Çıldırmak üzereydim. Biraz daha ilerledim bir adım daha attim ve LAAAN! NOLUYO BE! Kendimi bir çukurun içinde buldum. OLUM BU NE YA BILDIĞIN TUZAK! OF NAPCAM BEN YA! BISEYIMDE DOĞRU DÜZGÜN GITSIN ANASINI SATAYIM!!!
CEMRE
Of nerde kaldı bu ya? Iki saat gelemedi. Ya bisey olduya? Kurtlara yem falan olduysa yada farelere?!
Ay Allah korusun ne biçim düşünüyorum bende. En iyisi bi gidip bakayim ben.Arabanın kilidini açtıkan sonra arabadan indim nolur nolmaz diye birde
Elime sert yangın tüpünü aldım.
Fatihi aramaya başladım onun gittiği taraftan başladım aramaya o arada ayak izleri buldum çamurda ayak isleri kalmis onlari takip ettim o arada birisi bana sesleniyordu.
CEMREEE CEMREEE ALOOO!! KIMSE YOKMU YARDIM EDINNN.
Bu Fatihti! Sesin geldiği yere kostum.
Fatih derin çukurun içindeydi.Fatih? Nasil düştün sen buraya?
Nasil kurtarcam ben seni burdan yaa off deyip Fatihi nasil kurtarabilecegimi düşünüyordum...❤BÖLÜMÜN SONU❤
Inşallah beğenmişsinizdir arkadaşlar. Takipte kalin lutfen yeni bölümünü vaktim olduğunda yayimliycam. 💙
Eğer beğendiyseniz oylamayi unutmayin. 🖒
SeViYoRuM sizleri🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece "Sen"
Short StoryBir KIZIN çaresizliği ve bir MAFYANIN karşılıksız aşkı. Mafya kızı elde edebilecekmi? Gönlünü kazanabilecekmi? Sadece BIRTANE engel vardı karşısinda. Oda MERTTI! Coverby: Marilyn_😘