Capitolul XVI-Incercarea

67 6 1
                                    

Era dimineaţă Kai se trezeşte înaintea tutror si se duce spre bucătărie sa Faca cafea, nu orice cafea o cafea pentru familia sa care va fi ca si mărul distrugerii care îi va omorî si distruge! Nya îl urmărea pe Kai si asculta ce zice
Kai:veţi vedea şi vedea cine e maestrul focului nimeni nu îmi zice ce sa fac! (Punând otrava)
Nya (se intorce repede cu spatele la perete si lacrima) K-Kai? E rău.... Nu se poate el nu e fratele meu!
Kai:gata!
Nya (îl strânge de mâna pe Kai înainte sa puna otrava in cafea)
Kai(răstindu-se) ce faci aici da-mi drumul? (Se smuceste)
Nya:stai cuminte Kai, i-am gasit pe parintii nu vreau sa îi pierd din nou!
Kai:da sigur ca da!(isi ia mana)
Nya:Kai fi atent aici trădător nimernic ce esti voi avea grijă de tine! (Se incrunta la el)
Kai:da, si îmi e si frica de tine!
Nya (îi da o palma lui Kai)
Kai(se întoace incruntat si nervos)
Maya:Nya cum poţi da fratele tău!
Nya:mama tata el e un trădător!
Ray:cum să spui asta! Eşti pedepsită domnisoara!
Nya:bine credeti-l pe trădător! (Nervoasă tranteste uşa în urma ei)
Maya(îl ia în brate pe Kai) esti bine?
Kai:da mama... Uitaţi! (Dand-le cănile cu cafea)
Aby:Kai se descurcă perfect!
Delara:da sper sa nu fie un truc ninja altfel va avea de suferit! (Îşi scoate pistolul)
Aby:nu îţi face griji câtă furie are Kai acum nu îşi va da seama...
Delara:bine daca spui tu! O sa ne pregătim de faza a doua!
Aby:bine sa îl anunţăm pe Kai!
Delara:bine!
Ray si Maya au băut cafeaua dar Nya nu...
Maya:sunt puţin cam ameţită!
Ray:şi eu...                           fiind cu spatele cei doi Kai îşi scoate un pumnal si îndrepta spre ei cu paşi înceţi dar dincolo apare Nya si sare peste Kai strângându-l de mâna sa lase acel pumnal ascutit.  ..
Kai:lasa-ma Nya!
Nya:nu! Nu te voi lasa sa îi faceti Rau părinţilor mei!
Ray si Maya erau cât pe aci sa cada si Nya îi prinde
Nya:v-am prins! V-am spus Kai e trădător!
Maya(îi da una Nyei) de unde ştim ca tu esti cu adevărat tradatoare?
Nya:ce nuu! Îl credeţi pe el si nu pe mine!
Ray:e mai mare ăi mai responsabil nu ar face asta!
Nya:bine fie asa sa faceti! (Pleaca în camera ei plângând)
Ray si Maya se aşează la masa sa se liniştească
Kai intra in camera unde o vede pe Nya plângând cu fata in pernă..
Kai(aplaudă din palme batjocoritor) vai vai si vai..  Vezi pe fiul lor cel mare îl vor crede!
Nya:nu! Nu! Nemernicul dracu ce ești! (Nervoasă se duce spre Kai sa îi dea un pumn dar acesta îl prinde strâns în palma sa)
Kai :esti prea slabuta draga mea! (Îi strange mana facand-o pe Nya sa genuncheze)
Nya:aa... Vei.. Vei plăti!
Kai:nu zau draga mea.. (Ii mângâie o şuviţa de par) eu sunt aici maestrul!
Nya:nu îţi vei bate joc mult timp de mine pana ce adevărul va ieşi la suprafaţă!
Kai:Nya.. Nya..  Acest adevar va ajunge la suprafaţă când doresc eu!(îi suna telefonul lui Kai văzând ca e Delara)
Kai:ne vom mai vedea baby! (Îi pune somnfiere si adoarme)
Nya:(adorme si este pusă de fratele ei in pat)
Kai:aa mama voi merge pana la un prieten...
Ray:bine să ai grijă!
Kai :desigur!
Kai pleaca având fata malefica si răspunse la telefon
Kai:alo?
Delara:ne întâlnim în 5 min!
Kai:ok! In mijlocul pădurii?
Delara:da!
Ajung in acelasi timp in pădure
Kai:deci spuneti!
Aby:vom începe urmtoarea faza!
Delara:următoarea faza tragi si ţinteşte!
Kai:cum vine aceea?
Delara:aşa! (Îi da arcul si sagetile) de la mare distanţă trebuie sa îți omori familia!
Kai:bine! Si unde?
Delara :aici! Restul ma ocup eu.  
Kai:bine!
Era ora 20:00 si era totul bine si liniştit pana ce un telefon distrugea acea liniştea..
Maya:este Delara! Ce o mai vrea? (Da ochii peste cap)
Ray:nu stiu vorbeşte cu ea...
Maya:alo? (Răspunzând)
Delara:draga mea soră... Vrei să vi tu si familia ta in pădure voi veni si eu cu Aby a mea vom face un foc de tabăra mânca bezele.. Deci ce zici?
Maya:bine nu pot refuza..
Delara:super te aşteptăm vezi ca e si Kai aici!
Maya:mersi ca mi-ai zis ca sa nu ȋmi fac griji!
Delara:îţi multmesc draga sora! (Inchizand)
Delara:Kai tu sa fi pe faza!
Kai:ok! (Se ascunde undeva mai sus unde îi poate nimeri cu sagetile)
Ray:unde e Kai?
Nya:trădător ce e.. 
Maya:Kai!
Delara:s-a dus să ia nişte lemne .
Ray:bine...
Kai încearcă sa ochească spre tatăl sau dar nu nu poate.  El e tatăl care l-a crescut nu îi poate lua viaţa cineva sau ceva îl controla aceea se numea  furia...
Kai:nu nu o pot face e.. E..familia mea!
Aby(era în spatele lui Kai cu în pistol in spatele lui) o faci sau... Trag! Nu ai vrea nu?
Kai:(speriat) nu.. Nu! Bine o voi face! (Trage cu săgeata spre Maya, Nya observă acest lucru si se pune ȋn fata mamei sale nimerind-o în piept)
Ray:Nya nu!
Maya:fiica mea ce nu nu.. Se poate! (O pune pe Nya in poala sa si o ţine de mana căzând lacrimi pe fata albă a Nyei, ea fiind într-o baltă de sânge)
Nya:aa... (Tipand de durere)
Kai(lasa săgeţile jos şi fuge la sora lui) Nya nu! (Plange si se pune lângă ea)
Nya :trădător ce eşti! (Îl impinge) te urasc!
Kai :Nya nu!
Ray:Nya avea dreptate trădator ce eşti! (Îl ia pe Kai de gat şi îi da un pumn spargandu-i buza cazand pe pamantul ud si plangand amarnic)
Delara:haide Aby! (O trage si pleaca)
Delara:îi vom omorî alta data!
Aby(îşi pune pumnalul la brâu) voi lua parte la petrecere! (Zâmbet mmalefic)
Ray:nu vreau sa am un fiu ca tine la usa mea! (Nervos si dezamăgit o ia pe Nya la spital si pe Maya)
Kai rămâne singur în padure plângând si nervos arunca cu o piatră
Kai:DE CE AM FACUT ASTA! DE CE! (nervos da un pumn în pământ)

Va continua....

NINJAGO NOI AVENTURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum