Capitolul XV-Intalnirea

94 8 5
                                    

Nya,Maya si Aby se aflau in fata celei mai mari raufactoare Delara insasi...poate vrea sa se razbune pe sora ea si copii acesteia,sau sa ramana in banca ei...o viata si un continent le despartea pe cele doua nameuri pe mama si fiica!mamei îi pasa macar de fiica care a traversat oceanul pentru ea sau si acesta este un truc?Un truc murdar si marsav care ar fi de asteptat de la o rea raufactoare ca ea,si mai ales ca mai era putin si s-ar fi casatorit cu cel mai rau si de temut pirat din istorie...Aby avea de ales sa devin ca mama ei?sau sa isi aleaga propia cale,Nya a ajutat-o chiar foarte mult si a considerat-o ca pe propia sa sora!acest lucru ar distruge-o si supara foarte tare!
După ce Delara crede ca fiica ei este Nya...se uita dezamagitor spre Aby...
Aby:mama! (Vrea sa o ia in braţe)
Delara:mdea..  Fara îmbrăţişări!
Aby:am vrut toata viaţa sa te cunosc si acum îmi dau seama ca nu ar fi trebuit! Pe fata ei alba ca laptele din ochii ei albaştrii ca marea cad lacrimi grele, lacrimi de părere de rău pentru mama care o respingea....
Nya:mama ar trebui sa le lasam singure...
Maya:bine
Acestea merg in alta parte lasandu-le pe Aby si Delara discutând...
Aby:planul merge bine?
Delara:da fiica mea! Se vede ca esti fiica mea!
Aby:da mama!
Amândouă cu un zâmbet malefic pe faţă se iau în braţe...
Maya:simt ca cele două pun la cale!
Nya:mama nu! Uite se îmbrăţişează nu are cum...
Maya:instictele de mama nu ma lasa in pace simt ca tu si Kai veţi pãti ceva!
Nya:Mama eu si Kai ne purtam singuru de griji prin câte am trecut eu cu el am iesit vicotirisi! (Zambeste)
Maya:da draga mea... Dar acum e ceva... Serios! Nu e un raufactor ca oricare alul... Ea un raufacator de temut si nu ştiu daca chiar s-a cumintit!
Nya:eu si Kai vom avea grijă eu cu el lucram mereu împreună...
Maya:off daca spui tu! Doar sa aveţi grija!
Nya:promitem...
Ray:am ratat ceva?
Kai:Mama Nya ce faceti aici?
Maya:aaa... La Spa? (Zâmbete)
Ray:draga mea nu ma pacalesti tu pe mine... Ascunzi ceva...
Nya:am dus-o pe Aby la mama ei!
Ray:ce ai facut??? Îți dai seama cât de periculos e! Poate sa se intample orice!
Maya:calmeaza-te! Avem un motiv întemeiat si chiar daca ar fi ceva rău  am putea sa ne ocupăm? Nu-i aşa copii!
Kai:da mama ai dreptate!
Ray:bine daca spui tu...
~Discuţia dintre Aby si Delara~
Aby :care e planul?
Delara:vom distruge familia Smith... Odată pentru tot deauna... Avem nevoie de un trădător din familia lor, Ray nu... Si nici Maya ma cunosc prea bine si si-ar da seama.. Nya nu e prea isteaţă ....
Aby:dar cine?
Delara se uita fara sa vrea intr-o parte si vede un băiat cu părul ţepos și cu un costum de ninja...
Delara:el cine e?
Aby:nimeni doar verisorul meu mai prost!
Delara :stai asta e soluţia!
Aby:care!
Delara:el nu prea ma cunoaşte si cel mai probabil nu e aşa de isteţ, ia moştenit trăsăturile tatalui său, fara rabdare si încrezător in sine si uşor de manipulat e foarte bun pentru noi si un aliat ca el... Nu gasesti va fi uşor!
Aby:ai dreptate mana esti un geniu!
Delara:stiu asta!
Toata familia Smith se apropie de dusmanul lor care i-a păcălit şi e ca un sarpe printe ei fara sa îşi dea seama...
Kai:buna eu sunt Kai! (Da mana cu Delara)
Delara:buna Kai... (Se uita in ochii lui... După privirea ei îl putea citea după faţă)
Aby:mama putem sa ne mutam in Ninjago mama?
Delara :sigur draga mea!
Maya:aaa... (Vroia sa obiecteze nu prea îi convenea)
Ray:nu.. Lasa-le...
Delara:de bi astept sa vad tot si sa cunosc! (Cu un zâmbet fals)
Maya:sunteti bine venite! ...
Kai:mergem pe dragoni?
Nya:mie îmi convine!
Ray:da bravo copii voi sa mergeţi pe dragonii dar noi cum ajungem acasa...
Kai:au dreptate Nya...
Nya:am o idee..  Dragonul combinat?
Kai:dar incapem toţi 6 pe el?
Nya:sigur ca da...
Kai:bine! (Aruncă in sus sabia de combinare a dragonului)
Nya:apaaa! (Da cu apa)
Kai:foooc! (Arunca cu foc)
Si se transformă Dragonul o combinatie frumoasa si armonioasă dintre foc si apa ceva care nu ar fi compatibil s-a unit în ceva puternic...
Nya:haideti !
Ray si Maya,Aby se urca pe dragon...
Delara:eu nu urc pe chestia asta! ...
Dragonul se uita la Delara..
Maya:daca nu te las aici!
Delara:bine... Mereu sora cea mare care are dreptate! (Da ochii peste cap şi ȋn gând :"nu veţi mai fi aşa... Când încep cu voi veţi dori sa termin cu voi")
Aceştia ajung cu bine acasa....
Kai:dulce casa... (Se arunca in pat)
Nya:astepta-ma şi pe mine! (Se arunca pe Kai si îi da o perna in cap)
Kai:asta e război! (Ia in amândouă mâini perne)
Nya:nu stai! (Fuge prin camera si rade urmărită de Kai)
Maya si Ray era fata ȋn fata cu Delara si Aby
Delara:ma bucur ca ne-am întâlnit!
Maya:poţi sa nu te mai prefaci!
Delara:nu ma prefac...m-am schimbat...
Ray:bine dar sa nu te prind ca le faci ceva copiilor mei sa le bagi prostii in cap!
Aby:bine...
Aceştia pleacă...
Maya si Ray sunt singuri si vorbesc
Maya:nu stiu simt... Copii nostri vor avea de suferit... Instinctul de mama ma alertează...
Ray:draga ei sunt mari... Adolescenţi stiu sa isi poarte de grija! (O ia în braţe)
Maya:bine...
In cealata camera se aude ca s-a spart ceva...
Kai:nu scapi de maestrul focului! (Da cu perna dar Nya se fereşte si da într -o vaza spargandu-se )
Nya:maestrul focului a belit -o! (Râde)
Kai:daca strâng nu!
Maya :ce e asta??
Ray:Kai Smith strânge imediat!
Kai:e vina ei!
Nya(aude si face ochii mari) ce?? Mama minte!
Maya:stiu asta... De aceea Kai va strânge tot...
Kai :bine... (Strânge)
Era ora 19:00
Kai primeşte un mesaj de la Lloyd sa mearga in oras... Mai întâi trebuia sa vorbeasca cu părinţii lui
Kai:mama... Tata...
Ray:da fiule?
Kai:stiti... Mi-a trimis Lloyd mesaj sa merg cu el în club...
Maya:in niciun caz sa îţi petreci tu timpul cu parasutele alea...
Ray:sau sa bei! Eşti prea mic...
Kai:cee? Nu e corect!
Maya si Ray:stim răspunsul mostru e Nu!
Kai:nu îmi spuneţi voi ce sa fac! (Fuge în camera lui nervos)
Nya:ce ai patit?
Kai:mama si tata nu ma lasa in club...
Nya:îmi pare rău frate... Ce faci acolo?
Kai :nu îmi spune nimeni ce sa fac! Doar ma cunosti! (Pune sub patura nişte ursuleti ca sa para ca el când doarme)
Nya:bine.. O sa zic ca dormi (da ochii peste cap) doar ca sa nu mi te mai vaiţi!
Kai :esti o sora uimitoare! (Se imbraca intr-un tricou roşu si insigna de ninja pe el, o geaca de piele si blugii tăiaţi, mai întâi sare pe geam fix pe unde era geamul părinţilor sai...)
Maya:se aude ceva? (Se uita pe geam)
Kai:o belesc! (Se ţine bine de geam sa nu fie văzut de mama sa)
Maya:cred ca mi s-a parut... (Pleacă)
Kai:phiu... (Sare si cade jos pe pământ in tufişuri)
Ray:cine e?? (Speriat)
Maya:un hoţ?
Kai:miau... Miau....
Ray:o pisică amărâtă! Haide! (Pleacă de la geam)
Kai:nu m-a prins... Sa plec acum Masina nu pot sa o iau atrag prea multă atenţie... Dar... (Zambeste draceste) motocicleta ta! (Ia motocicleta si fuge)
~acasa la Delara si Aby~
Delara :Kai a plecat in grup... Fara sa stie părinţi lui e momentul potrivit!
Aby:dar cum?
Ronin apare ca o umbra de nicăieri...
Ronin:va pot ajuta eu dar cu o suma considerabilă de bani! (Isi freaca degeţele)
Delara:bine daca e nevoie... (Îi da un sac plini de galbeni)
Ronin:avem nevoie de o fata... Ca sa nu mai stie de el îl vom îmbata... Când da sa facă prostii cu acea fata... Îl vom lua atunci!
Delara :e un plan perfect!
Ronin:stiu!
~la Club ~
Kai:am ajuns sper ca nu e prea târziu!
Lloyd:nu nu e... Eu merg  sa vorbesc cu o fata..  Am văzut una drăguţă!
Kai:ok frate sa ai grija...
Vine lângă Kai o fată drăguţă si se aşează langa el..
Kai:buna Baby!
Theresa:bine tigrule tu ce faci?
Kai:bine... Bem ceva fac cinste....
Theresa:ok... Două pahare de wishi..
Kai:alcool... ?
Theresa :ce nu ai voie?
Kai:ba da.. Două wishiuri! (Zambeste)
Theresa:esti atât de dragur! (Se plimbă cu două degete pe umărul lui Kai)
Kai:mersi... Theresa
Kai:(bea wishiul si tuseste)
Theresa(soarbe) ce nu eşti învăţat?
Kai:ba da...
Theresa:atunci... Ia! (Îi da bere)
Kai:(se uita speriat) trebuie sa o beau? Eu?
Theresa:o da tu!
Kai(înghite in sec si bea tot ametind)
Theresa:acum tu esti la mana mea baby! (Îl ia după gât si îl duce intr-o camera a Clubului şi arunca în pat)
Kai:unde.... Dracu.... Sunt
..(ameţit)
Theresa :cu mine! (Are zâmbet pervers)
Kai vrea sa o sarute... Dar de undeva este lovit în cap si îl face sa leşine
Delara:am făcut tot ce trebuia! Luati-l! (Doi tipi îl ia şi duc intr-o ascunzătoare)
Aby :esti grozavă mama!
Delara:mersi..
Era ora 1:00 Maya se duce la copii ei sa vada daca sunt înveliţi... Nya era invelita si dormea si vedea ceva ciudat la Kai...
Maya:ce e aici? (Da patura si vede ca sunt doar ursuleti )unde e băiatul asta??? Kaaaai! Sa vezi ce îţi fac când te vad!
Nya şi Ray se trezesc
Ray:ce ai patit?
Maya :Kai nu e...
Ray:dar unde ar putea fi???
Nya:n-am nicio idee...
Maya:Nya spune unde e fratele tău...
Nya:s-a dus la Club! (Îşi pune mâinile la gura)
Maya:când îl văd pe băiatul ala îi sparg telefonul! (Nervoasă)
Ray:mergem după el cu maşina... Motocicleta lipseşte!
Maya:însemna ca a luat-o el când a plecat...
Nya:vin cu voi?
Maya:da
Maya şi Ray îl căutau disperati pe Kai unde ar putea fi...
Intra în club şi se întâlnesc cu Lloyd
Nya:Lloyd l-ai vazut pe Kai?
Lloyd:l-am lăsat acolo si eu am vorbit cu o fata dar nu mai e..
Ray:ok multumesc mult!
Lloyd :nu aveti pentru ce!
Timp de 30 de minute îl căutau dar nimic...
Pana vine un tip
Ray:buna seara
Tipul :buna seara eu sunt paznicul... Căutaţi un băiat înalt si cu părul ţepos?
Maya:da e fiul meu..
Ray:unde l-aţi văzut?
Tipul:era beat si la braţul unei fete...
Maya:si unde îl putem găsi?
Tipul :doar atâta stim..
Ray:va multmesc...
Tipul :nu aveţi pentru ce! (Pleacă)
~intr-o locaţie secretă a Delarei si a lui Aby~
Kai se trezeste si vede ca este legat la mâini si picioare...
Kai:unde unde sunt? Stai Delara?
Delara :da draga nepoate
Kai:ce incerci sa căci?(speriat )
Delara (îşi scoate sabia din teacă )te eliberez doar daca accepţi sa ne răzbunăm pe familia ta!
Kai:eşti idioata în niciun caz sunt familia mea!
Delara(îi da o palma zdrava lui Kai întorcându-i faţa )
Kai(se uita la ea incruntat si nervos la culme) cum întraznesti sa ma lovesti sa nu mai faci asta niciodată!
Delara :o băiete... Sa spui asta la dragii tai părinţii care nici macar nu au încredere în tine... Şi te crede un copil
Kai(isi aduce aminte si lacrimeaza) ai dreptate... Ma voi razbuna vor vedea cine e maestrul focului!
Delara :asa te vreau...
Aby îi da drumul lui Kai
Kai:care e planul?
Delara îi da in mana lui Kai otrava
Kai:ce vrei sa fac cu asta?
Delara:planul e sa te intorci acasa... Si in fiecare dimineata le pui otrava asta in cafea lui Nya, Maya si Ray... Timp de o săptămână... Si dupa îi vei aduce aici si scapa de ei!
Kai:ma voi distra!
Delara :asa nepoate! Acum du-te acasa si nu uita!
Kai:ok...
Delara:nu uita sa ai grija!
Kai se duce acasa la el...
Ray:pe unde ai umblat tinere!?
Maya:te-am cautat toată seara!
Kai:ce va pasa? Timp de mulţi ani m-ati părăsit si acum va aduceti aminte de mine?
Maya:sa nu aud o vorba! (Îi da o palmă) sa te mai prind în ca zici ceva! (Îi ia telefonul)
Ray:du-te in camera ta!
Kai:obliga-ma!
Ray îl ia de brat si duce în camera sa
Nya:Kai nu e bine ce faceti...
Kai:nu îmi pasa! (Se culca)
Ray:a scapat de sub control!
Maya:ai dreptate!

Va continua... Sper ca va placut voi mai scrie puţin cam lungă ştiu  nu uitati de vot!
😘😘😘😆😆😆😇😇👌👌👍👍👍


NINJAGO NOI AVENTURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum