Capitolul IX-Baiat rău....

70 6 4
                                    

După ce polițistul pune mana dreaptă pe umărul lui Kai,acesta privește cu insistență in ochii lui Kai se puteau citeau tristețea... Si nedumerirea... Nu îi venea sa creadă, vrea sa scape din acea situație jenantă dar nu poate, poate merita acest sfârșit! Totuși el a fost devina pentru ca Nya a ajuns aprope de moarte a scăpat cu ajutorul iubirii care i-o acorda lui Jay nici măcar nu mai vrea sa audă de fratele sau nemernic care i-a produs moartea si a încercat sa îi ucidă părinții, pe scurt putem zice Kai a fost exclus de către familie sa...asta e o pedeapsă destul de dură dar o merită pentru trădarea făcută si chiar acțiunile au consecințe si acțiunea lui a fost destul de nesăbuită si fara minte si consecința destul de mare la fel si lacrimile care cădeau pe fata lui care erau degeaba, de Kai putem zice ca plânge degeaba nu s-a gândit niciun pic la ce avea sa se întâmple... Si care vor fi consecințele, revenim Kai se uita ca un cățeluș nu avea habar ce căuta acel politist în fata lui cu cătușele si in spatele lui alt polițist ce făcuse rău?! Multe... Chiar multe..
Polițist:repet...tu ești Kai Smith...
Kai:Da eu sunt!de ce ?
Politist:ești arestat pentru abuz asupra doamnei Nyei Smith pentru tentativă de ucidere in regulamentul nostru scrie ca vei sta 6-7 ani în închisoare!
Kai:cee?e o neintelegere va jur!
Ridica mâinile dar este prins de un polițist de mâini si încătușat si ținut bine...
Polițist:așa zic toți...(îl ia de ceafă)
Kai:va rog nu!(plângând)
Nya se uita la Kai cu un fel de mila...dar si ura și dorință de pedepsire îl ura pe Kai?nu!ea e o fata care dorea dreptate și Kai a fost un băiat egoist care se gândea pentru el...cu pași înceți unul câte  unu se mișca si se uită atent cu ochii ei mari si albaștri care te făcea sa te uiți în pământ de rușine ,se uita insistent la Kai...
Kai:surioară te rog ajuta-ma spune-le..te rog din suflet! (Se zbătea din mâinile puternice a polițistului)
Nya fara sa gândească ridică palma asupra lui Kai si îl plesnește usturitor de îi întoarce fata intr-o parte,s-a ajuns la asta?la asta!ca sora sa își lovească fratele...nu îmi puteam imaginam acest lucru ei se iubeau se împăcau ceva ia distrus....ia distrus si a cui poate fi vina...învinovăția?poate Kai pentru neascultarea de părinții sai nu pot ști sau a egoismului sau,mulți factori sunt pe care Kai îi neagă....
Nya(arata cu degetul amenințător spre Kai)tu...tu erai sa ma ucizi îți primești pedeapsa! (Plângea,îi cădeau lacrimi involuntare pe fața)
Kai:Nya...asculta-ma...(plângând)
Nya: Nu..nu vreau sa aud nimic TE URASC NU TE MAI VREAU ÎN VIAȚA MEA!(țipa si se întoarce cu spatele si aleargă in brațele Mayei plângând)
Kai:îmi.. Pare așa rău...
Ray:(se aprope de Kai)nu îmi vine să cred ce copil am crescut... Ești o dezamăgire... (Îl ia de guler)sa nu te mai prind lângă fata mea străine!(pleacă)
Maya(se uita furioasă la Kai)
Jay cu o privire nervoasă si iritat, mai mult vrea răzbunare pentru omul care i-a facut asta Nyei,in ochii lui se citea ura...sau răzbunarea si disprețul asupra lui Kai,acesta încleștează pumnul puternic și îi da una în stomac..
Kai:aaa!(îi cădeau lacrimi pe gresie)
Jay(după îl ia de gât) sa nu te mai apropii în veci de ea înflăcăratule...
Kai:bine... Bine! (Plângea amarnic)
Ray:luati-l de aici.. (Cu lacrimi în ochii se întoarce cu spatele spre geam)
Polițist: da!(îl ia brutal si duce spre dubă)
Kai:nu..nu va rog da-ti-mi o șansă va rog!(țipând plângea)
Lloyd: Kai..ce se întâmpla?ce îi faceți?!
Kai:Lloyd te rog.. Ajuta-ma!salvează-ma explicai lui tata...
Lloyd: te voi ajuta promit!
Lloyd (fuge la Ray)domnule Smith nu știți ce faceți!
Ray:Ba da Lloyd...
Lloyd: va rog domnule.. Iertati-l tatăl si fiul nu trebuie sa fie așa... Am pățit si eu asta cu tata când eram mic si am regretat după aceea..
Ray:nu știu ce să zic...
Zane si Cole vin pacietanti la locul faptei...
Zane:Kai nu e vinovat... Staticele mele zic ca el a fost manipulat de Delara...
Cole:da si calculatoarele nu mint...
Ray:nu știu ce sa zic,era sa o omoare pe Nya!
Jay(țipa) deschideți ochii oamenii buni! E un trădător!
Maya:Jay are dreptate
Nya:Nu îl pot ierta cât am suferit din cauza lui...
Zane:cum credeți de cuviință..
Nya: îmi doresc sa îmi vreau fratele înapoi dar inima îmi e prea frântă, mai bine o las așa decât sa ma rânesc sa o repar ma scuzați!
Fuge la baie si se spăla pe față...
Nya:haide Nya nu mai plânge din cauza unui fraier e totuși un idiot pentru tot ce a facut...îmi doresc sa nu fi avut frate!
se ținea cu mâinile rezemate de chiuvetă si lacrimi îi se rostogoleau pe fața albă ca laptele,se uita în oglindă și vede o umbră..
Nya: ha?!(se uita mai atent din nou su umbra dispare cum si apărură)
Nya:asta e ciudat...(se uita în spate)
Este atacata de către Aby si îi pune pumnalul la gât...
Aby:se pare ca ai nouă vieții nu mori nu?
Nya:ce Aby!?Dă-mi drumul!sau strig! (Speriata)
Aby:fostul Samurai X se sperie..
Nya:da numai sunt Samurai X sunt Ninja de apă! (Se încrunta si da cu apă)
Aby: nu stai locului nu?(fuge in spatele Nyei si îi pune somnifere)
Nya:aju..(nu termina de spus si adorme în brațe lui Aby)
Aby:mama va fi mulțumită! (Zâmbet malefic o ia pe sus si duce in ascunzătoare lor unde o leagă bine)
Jay:aaa doamna Maya Smith, Ray...eu voi merge acasă sunt obosit...
Ray:te credem fiule după toate cele întâmplate! (Îl bate prietenește pe umăr și lăsa privirea in jos)sa te odihneați!
Jay:mulțumesc domnule...pleacă repede din spital se grăbea își ia mașina si ajunge in locul lui Aby...ce ar face Jay acolo.. Tocmai acum?!ce pune la cale sa vedem nu?
Jay:draga mea fiică ai reușit? (Rânjet malefic o mângâie pe spate pe Aby)
Aby:da mama!(o arată pe Nya legată cu lanțuri din piatra răzbunării lângă Jay)
Jay se transforma in Delara,ea era Delara transformată in Jay.
Delara:un lucru e sigur.  Kai e închisoare si ispășește pedeapsa noastră.. Prostul..
Aby:ha ha!
Jay(se zbătea) lasa-ma familia in pace își vor da seama!
Delara:nu îți face griji toți veți muri!si Nya,și cei doi Smith,tu si toți priteni tăi nimeni nu poate face nimic nici măcar Kai...(zâmbet sadic)Ninjago va fi al meu si nimic pe lumea asta nu ma va putea opri!veți vedea!
Jay: încrederea ta da!
Delara: Aby tipul în albastru ma plictisește!(plictisita)
Aby:gata mama!(îi pune scoch la gura lui Jay)
Delara:vezi ca ști ca te iubesc! (O pula pe frunte)
Aby:mama care e următorul plan?
Delara:simplu... Îi vom ademeni pe Smith aici... O vom omorî si pe ei si pe Nya zicând ca toți vor fi dărmarăți de niște bolovani, daca nu vom lupta cu ei!
Aby: este un plan uimitor mama!
Delara:după omorâm fiecare ninja in parte si după pe Wu si cetățenii orașului nu ne va putea rezista si ni se vor închina nouă!vom fi conducătorii orașului de drept!
Delara: ce crezi Krux?
Krux stătea rezemat de un perete cu privirea țintă în pământ în întuneric le răspunde astfel "Nu îmi pasa nu ma implicați în planurile voastre de căcat!" si pleacă nepăsător...
Aby:ce o fi cu el?
Delara:cine știe!?(da din umeri) nu  ma interesează!
Delara se pune pe un tron având sceptrul si coroana pe cap,având picioare așezate picior peste picior!
Delara: așa voi fi si când voi deveni conducătorea de drept a Ninjagoului nimic si nimeni nu ne va opri!eu sunt cea mai bună!(arunca cu o cârpă pe Aby)
Aby:mdea  cred ca merg la mine in cameră!(plictisita pleacă)
Nya(se trezește) nu!nu!Kai avea dreptate!
Delara:o drăguța te-ai trezit nu?
Nya:dă-mi drumul chiar momentul acesta!(țipa si se zbate) Jay!!!(îl vede pe Jay lângă ea legat in lanțuri)
Delara:o... Gata fetițo!(o ia de bărbie si cu cealaltă mâna îi baga mâna in par)
Nya:Kai a fost naiv si s-a lăsat păcălit de tine!si după a fost obligat !trebuia sa îl ascult! (Plânge)
Delara:o ar fi trebuit se vede ca ești mai inteligenta ca el,de aceea l-am ales pe el!
Nya:te vom opri vei vedea!
Delara:gata mai taci!(ia o eșarfă de pe masa si io leagă Nyei la gură)
Nya:hmm...
Delara:acum sa fiu Jay!(se schimba în Jay)stai sa fie mai credibil! (Ia un pumnal si o taie pe Nya la braț fiind sânge si îi rupe din mânecă)
Nya(se zbătea de durere)
Delara:părinții tai vor cădea in plasa.. Chiar toată familia Smith e idioată!
Delara preschimbata in Jay fuge spre Ray si Maya prefacandu-se ca plânge
Delara(Jay):Nuu... Nyaa...iubirea mea!
Ray:ce s-a întâmplat dragule?(speriat  îl pune pe scaun)
Delara (Jay):a fost rapita de cineva si dusă in pădure! Uitați! (Arată mânecă Nyei plină de sânge)
Zane:afirmativ! (Scana mâneca)aceast sânge e al Nyei!
Maya:de ce nu ai salvat-o?!(socată)
Delara(Jay):am fost lovit în  cap si am leșinat!
Ray:nu contează asta!
Maya:du-ne în pădure! Sa o salvăm pe Nya!
Delara (Jay):[în gând: Planul meu merge perfect au prins momeala sper numai ca  de fi-mea știe ce are de făcut!]
Maya:Jay tu ști unde a fost deci tu conduci!
Delara(Jay)da desigur!(merge cu mașina prin pădure)
Sa vedem ce e si cu Kai nu!?
Kai:credeți-ma sunt nevinovat! Dă-ți-mi drumul!
Paznicul: toți zic asta!ești in cea mai bună închisoare din Ninjago-Cryptarium!nimeni si nimic nu poate ieși nesupravegheat..
Kai:am mai fost aici..dar ca vizitator!
Paznicul: gata Smith! (Îl arunca pe Kai în celula sa)
Kai: va rog asta nu e un loc pentru mine...ajutor...
Nindroid: nu aude nimeni nimic... Dar tu ești un ninja!(speriat si furios)
Kai:știu sunt nu vreau probleme...
Nindroid: da nu acum!(îl ia pe Kai de gât)
Kai(încearcă sa se elibereze si da cu piciorul in cutia de tinichea)
Nindroid: eu nu simt nimic! Dar tu da!
Nindroidul îl lipește pe Kai cu spatele de perete si tot ce vede este pumnul nindroidului in ochiul sau,invinatindu-i-l,si ce a fost până arunci în mintea lui,era ceată fiind încă amețit de la lovitura primită!
Nindroid: asta e ca va urăsc Ninja!(pleacă intr-un colt si se închide)
Kai se ridica încet si greu
Kai:trebuia sa dau si peste asta...
Paznic:masa! (Pe sub ușă primește mâncarea)
Kai:perfect! Mâncare mie foame!
Se uita la ciorbă expirata care era si nervos aruncă cu mâncarea pe pereți, si se lasa cu spatele pe cimentul rece si încerca sa nu plângă dar toate amintirile lui nu îi lăsa ceva îl lăsa sa plângă astfel se putea elibera de la toate cuvintele de la familia sa cum ar fi TE URĂSC, ESTI O DEZAMBAGIRE!inima îl sfâșia era praf si fizic si psihic...își vrea trecutul înapoi împreună si unit cu familia sa,nu acest viitor murdar!
Krux a facut rost de cheile celulei lui Kai si vine spre el.
Kai:Krux aici?! (Speriat)
Krux: taci!(îl ia de gura sa nu vorbească si merge în baie)
Kai: ce vrei să ma omori iar!?
Krux: în niciun caz!
Kai:dar?
Krux:armistițiu...Delara vrea sa îți omoare părinții in pădure nu mai mult peste 5 ore ,ea a fost Jay se dădea drept el...si planul ei e sa scape de toți si să fie regina Ninjago!
Kai:trebuie sa o opresc!dar de ce îmi zici asta?
Krux:daca ar fi sa fie o amenințare eu as fi aceea!
Kai:bine vom fi colegi o vreme deci ma vei ajuta?
Krux:fi pe pace! (Îi da in mana o sabie bine ascuțită)
Kai: le vom tăbăci fundul!
(Își aprinde focul)

Delara mergea cu mașină cu Ray și Maya până ajung în mijlocul pădurii, acolo văd un foc imens care ardea si zvăpăia frumos lângă el fiind Nya și Jay..
Maya(fara sa observe ca sunt doi Jay fuge alături spre de Ray spre Nya)
Ray:fetița mea!
Nya(da din cap negativ)
Peste Ray si Maya cad o cușcă imensă din metal..
Ray: nu.. Nu..nu a fost o cursă!
Aby:(se apropie cu capul si încruntată) se pare ca timpul vostru a ajuns la FINAL!

Va continua...

Sper ca va plăcut aștept steluțele⭐⭐⭐ si părerile voastre in cometarii voi face si următorul capitol va las bye va mulțumesc ca ați avut rabătea sa cititi ditamai capitolul!=)))❤💋

NINJAGO NOI AVENTURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum