Capitolul 32-Zarul a fost aruncat

49 5 2
                                    



Marea era neliniștită,cerul era negru ca tăciunea,se auzeau tunetele înfricoșătoare.Luna răsărise de mult,la fel și cea mai importantă stea și anume Luceafărul.În întunericul care domnea,pe malul mării,ieșise la iveală băiatul cu păr țepos și castaniu,ochii săi căprui ce străluceau din cauza razelor lunii care îi intrau în ochii.Încerca să se dezmiticească tușind destul de grav din pricina apei introduse pe trahee.Băiatul destul de obosit se târăște până la mal...puterile i se scurse ,nu putea să facă nimic,era la voia sorții,ochii îi erau întredeschiși,din nou era să leșine dar din liniștea apăsătoare iese la iveală o ființă mistică,mai precis un înger.Ochii îi erau albaștrii ca safirul,părul bălai ca firul de aur și inspira un aer liniștitor și pașnic.În inima lui Kai se mai afla puțină bunătate astfel încât că îngerul păzitor să îl ajute și să îi salveze viața.Îngerul care face lumină împejur, îl ia pe Kai și pune pe nisipul fin în siguranță.Respira greu și îi cădeau lacrimi din ochi pe fața albă ca spuma laptelui.

Știe că prietenii lui sunt în pericol,ce mai putea face el în aceste momente?A avut un caracter de piatră îndurând orice și suferind,uneori era prea sincer zicând totul pe față.Sufletul îi era distrus,a luat multe pietre în cap și i se punea pe umeri regretele vieții putem zice că are un suflet de campion dar pe de o parte e un demon,un demon negru și urât din viața oricui care a făcut rău...Ce este el?Bun sau rău?Înger și demon...Din norii cenușii,din acel moment al tabloului natural,începea încet ploaia, prima dată două trei picături și după din ce în ce mai repede,picăturile erau mari și grele.O ploaie liniștitoare.Stropii de apă i se scurgeau băiatului de pe frunte până la bărbie.Contactul lor cu acest îl făceau să se trezească.Poate să fie o persoană mai bună...cine știe...Nu există nu pot ci nu vreau!"Degeaba îmi zici că nu pot,eu știu că o să ajung departe,numai vorbi o clipă te rog!Doar știi să zici nu se poate,ba se poate,ba se poate!Am perseverența mea și îmi ajunge!"Asta își zice Kai dar nu știe că viața mai dă și palme și mai și doare.Oricât ai fi de vigilent nu poți să nu derapezi în viață,pentru că acesta e destinul și ce persoană nu ar fi dacă nu ar păți la fel?Am fi la finalul vieți imuni,și la sfârșit să și zâmbim!Viața e ca un labirint ce ți-l conduce destinul cu mâna.Egoismul,mândria și dorința de a deveni ninja verde l-a adus pe Kai în acest stadiu.Un tâmpit și idiot pentru aceste vise mari!Dar omul visează nimeni nu îl oprește.

Ochii îi deschidea încet:

-Unde sunt?Cum de sunt în viață?

Se gândea și își aduce amint de trădarea lui Krux.Acum își dă seama de greșeala făcută,sunt numai cioburi pe jos trebuie să fie atent.Oricine poate fi un diavol,un șarpe care vine din interes.Viciul lui de conducere e ca o obsesie,o umbră care îl urmărește neâncetat.Iubirea și ura îi face cu mâna din apropiere.Tristețea îl cuprinde știe că e un NIMENI ALTUL!Răul l-a condus până aici!Poate fi o inovație pentru el o bucurie și o senzație de plăcere cu gust amar și cu o durere ce în final,o durere mai mare i s-a adus.Kai se ridică imediat în picioare.Își creează dragonul și se duce în viteză până la templul Airjitzu și tot odată căminul lui.Se gândește ce folos să fie egoist și invidios?Băiatul înflăcărat intră în camera principală unde se aflau toți ceilalți ninja.În acel moment Nya se sperie și se uită țintă la băiatul sau mai bine zis diavolul care i-a distrus viața.Jay se enervează când îl vede pe Kai,cel care aproape i-a destrămat și cel mai rău i-a lovit iubita.Sprâncenele băiatului îmbrăcat în albastru se încruntă,în mâinile cu degete lungi și dibace apar electroșocuri,imediat se calmează când brunetul din spatele lui îi pune prietenește mâna pe umăr.Lloyd care era mereu liniștit și pașnic nu își putea abține nervii în fața omului josnic din aceea încăpere.Strângea din pumnii și se uita cu ură spre "protectorul" care a jurat să îl apere de orice,dar de data asta a fost excepție și nu l-a putut apăra de el însuși!

-Sunteți în pericol!Nu am venit cu gânduri rele!zice băiatul țepos

Se lăsa un moment de liniște apăsatoare,nu aveau curajul să zică un cuvințel.Îi zgâriau efectiv pe creier pe cei din cameră aceea liniște enervantă.Kai își dă seama că a fost un nemernic dar nici chiar așa.Nya încerca să își stăpânească lacrimile de pe fața angelica,uneori nu vrea să vadă defectele din fratele său dar nu poate...frații se leagă între ei pe vecie așa că nu poate să stea prea mult timp supărată pe el,știa că el e imperfect,dar nimeni nu e perfect,așa că trebuie să fim iertători cu orișicine.

-Kai îmi pare rău că nu am putut să îmi dau seama ce ai,sau de ce ești neliniștit!Trebuia să aflu ce ai nu să te iau la întrebări!

Băiatul nu putea zice nimic,plânge fără zgomot ținându-și sora în brațe.Acum știe cât de rău a fost.Se simte așa de bine când este lângă Nya.

-De unde să știm că nu ne minți?întreabă Cole

-Da!Tu ai devenit din ce în ce mai rău ne poți trage și pe noi în prostiile și planurile tale idioate!zice Zane

-Vă pot dovedi!Kux vrea să vă distrugă!

-AJUNGE!Nu vreau să aud niciun cuvințel de la tine Kai!spune Lloyd enervat

Ninja verde îl trage de mână pe băiatul înflăcărat,să îl dea afară din casă,dar dintr-o dată se aude o bubuitură puterncă toți se deschilibrează și cad din picioare.

-Ce s-a auzit?se ridică Sensei speriat parcă ar fi văzut o fantomă

-S-a auzit de afară!Haideți!spune Nya

Maestra apei le făcea semn cu mâna să iasă afară.Afară toți rămân șocați,lacrimi le cădeau când vedeau că nava lor Bounty luase foc,două persoane cu pelerine negre se vedeau,două persoane cu aer misterios,Krux și Acronix erau.

-Ne vedem din nou Sensei Wu!zic amândoi maeștri ai timpului în cor

-Nu!Voi nu trebuiați să fiți aici!Wu se dă doi pași înapoi speriat

-Ba da!Am venit să ne răzbunăm!zâmbesc malefic,în ochii lor se citeau furia și neastâmpărul focului

-Nu e momentul bun să vă zic...dar v-am zis eu!spune Kai

Va continua


NINJAGO NOI AVENTURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum