Capitolul 35-Doar un cuvânt

94 4 1
                                    


Kai povestește:

Se pare că mă văd pe mine pe jos,rănit...ce naiba?!cum?un rău făcător m-a clonat?Îmi aduc aminte...ăsta este rezultatul păcatului meu!Am încercat să scap de demonul meu interior dar nu am reușit încă și nici nu știu dacă pot reuși vreodată.Mă enervez pe Demonul din fața mea.Iau sabia și mă năpustesc spre această persoană care eram doar eu...

-Cine te crezi să îl ataci pe Sensei?Nemernic țepos ce ești!îl iau de părul care era la fel ca al meu și îl lovesc de podea

-Ha ha...Kai chiar mă faci să râd...Asta e ceea ce îți dorești?Ascultă-mă...m-ai ținut prea mult închis în inima ta trebuie cumva să mă eliberez!Nu-i așa?

-TACI!DIN CAUZA TA M-AM ÎNDEPĂRTAT DE OAMENI LA CARE ȚINEAM!O SĂ TE DUC ÎN IAD CU BILET DOAR DUS FĂRĂ ÎNTORS!

Îmi iau sabia de la brâu și i-o îndrept spre gâtul lui Kai rău presându-i grumazul firicele de sânge se scurgeau dea lungul gâtului pâna pe jos.

-Chiar îți va fi mai bine dacă scapi de mine?

-Sigur îmi va fi mult mai bine!

-Mie îmi va fi mai bine după ce scap de tine!Pff...prostia asta de bunătate!Dar...eu nu mă dau bătut nu uita sunt o parte din tine!spune  brunetul din fața mea 

Demonul mă lua de gât strângându-mă.E puternic nu glumă,îi dau un picior în abdomen să scap de el și fug.Kai își scoate pumnalul din coapsă lăsând în urma acțiunii sale ca sângele abundent să curgă fără oprire dar merge parcă nu ar simți nimic.

-La naiba...cum de...

-Cum de sunt mai bun decât tine?Kai...Ăsta e adevărul...fără mine ești slab!Răutatea era cea care te motiva!

-Să o crezi tu!Nu mai încerca să îmi sucești mințile!

-De ce...ți-e teamă...ți-e frică de adevăr!Fără mine ești NIMIC!

-Taci din gură!Voi lupta până la capăt!

Adversarul meu mergea cu pași înceți și grei spre mine în mâna sa stângă se juca cu pumnalul având o poftă de asasinare de nestăpănit.Eu eram prada iar el era vânătorul care era iscusit și nu îi era teamă de nimic.Mă întreb de ce mi-e teamă?De ce îmi e frică să îl înfrunt...sunt doar eu!de ce mi-ar fi frica de mine?Nu e mai bun decât mine nu?Eu nu sunt așa slab...nu voi îngenunchia și nu mă voi da bătut în fața sa!Am onoare și sunt un ninja adevărat...Voi câștiga gloria în fața sa...El e un nimic!Un fraier...din cauza lui mi-am pierdut familia,prietenii,echipa...el e vina...tuturor păcatelor mele.Reușește să arunce cu pumnalul spre mine și să mă nimerească în spate.Îmi închid ochii încet încet lăsând ca întunericul să mă prindă...Auzeam doar vocea batjocoritoare a lui Kai...

-Și...dragă Kai care a fost adevăratul tău vis?

Nu știu...nu știu la ce să mai cred.Mi-am ales propria cale doar ca să mă răzbun?Răzbunarea asta idioată nu mă aduce la nimic!M-am pierdut la căutarea speranței...mi-am ales propria cale și am pierdut...M-am pierdut printre gânduri și sentimente.Nu știu,eu chiar am avut un vis?Un vis anume?Îmi trebuie ceva...îmi trebuie curaj ca să pot trece mai departe!Pentru că eu unul nu mai pot!


Conștiința lui Kai:

Dar Kai...visul tău care e?Tu...care rătăcești buimac prin tot acest întuneric și în lumea aceasta care te consideră un nemernic,ce îți dorești?Dorința ta a fost doar să provoci rău celor din jur!Altceva ce poți face...asta face orice om care nu știe să se stăpânească!Tu nu știi să îți stăpânești gândurile,sentimentele și acțiunile!La ce mă pot aștepta în afară de așa ceva de la tine!Ai încercat să nu mai fi un incompentent dar ai căzut în propria conștiință care este oarecum pătată de sânge...de regrete!Ce sentiment ciudat nu?

Kai:

Visul meu...ce vis aș putea să am?Sunt sigur de visul meu?La o adică...eu am un vis?Îmi doresc ceva din toată inima?Fac pași în spate,greșerile m-au ajutat foarte mult să văd adevărul.Dacă mâine mor știu că aș face-o pentru ai apăra pe cei ce îi iubesc.Mă uitam cu mândrie spre sora mea Nya după la Lloyd și la toți prietenii mei care sunt niște persoane incredibile!

Conștiința lui Kai:

Wow...își bate apăsat palmele în capul meu urmat de un râs batjocoritor  Uneori viața vine ca o târfă plictisitoare am dreptate?Vine o mare mărinimie din partea marelui Kai...Nu ți-e teamă?Nu ți-e teamă că vei fi rănit?Tu crezi orbește în toți!Poți muri din cauza acestei încrederi în oameni...oameni care nu sunt nimic altceva decât niște păpușari care vor să te manipuleze unde vor ei!

Kai:

Să o crezi tu!Eu cred în oamenii care știu că îmi vor binele!Eu îi iubesc și țin la cei care au ținut și ei la mine!Noi aici nu suntem doar o echipă...suntem o familie!Și o familie se ceartă...se împacă...și se iubesc!Noi chiar ținem unu la altu.Suntem o familie mare și unită!Chiar dacă unii sunt nindroizi sau dacă alții sunt fantome toți sunt niște persoane incredibile pentru că noi nu facem diferențe!

Conștiința lui Kai:

Care este drumul vieții tale?Cu cine vei fi?Cu cine vei suferi și te vei bucura?Ce vrei să faci?Sunt întrebări care îți trec prin minte dar care îți închid gura!Destinul te învinge și doboră la pământ!PENTRU CE TRĂIEȘTI KAI SMITH?CE AI DE GÂND SĂ FACI?

Kai:

Ia mai du-te dracu!Cine te crezi să mă dezorientezi cu toate astea?Durerea pentru mine va fi plăcere!Plăcere pentru că voi știi că mă sacrific pentru cei care îi iubesc!Eu voi arde la modul pentru că vreau și atât!Lupt!Un ninja nu se dă bătut!Kai Smith este Maestrul Focului este cel care nu renunță,este cel care nu știe ce e "a renunța",Kai este încăpățânatul și nesăbuitul grupului!Lupt pentru ceea ce vreau pentru ceea ce doresc!

Conștiința lui Kai:

M-ai convins,nu te pot lăsa să te bai mătut!Gândești cum trebuie și ai reușit chiar să ții la altcineva în afară de tine!Tot ce ar trebui să faci e să nu te dai bătut.

Sensei Wu:Kai nu te da bătut orice ar fi!Ține pumnii strânși!Cei mai buni ninja luptă mereu pentru dragoste de aș apăra neamul...Apreciez la tine faptul că lupți pentru noi!Ridică-te!Învinge dușmanul!Bătălia se va duce până la ultimul minut!Nu te pot lăsa să cazi...pentru noi toți!Pentru cei care țin la tine,pentru toți cei care cred în tine tot ce ar trebui să faci e să crezi în tine!Nu te da bătut!Luptă în fața lui Kai cel rău...Fă asta pentru surioara ta Nya,pentru Lloyd care a crezut mereu în tine,pentru toți ceilalți...Pentru tine!

Voi lupta nu mă dau înlături de la nimic...


***********************************************


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 24, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

NINJAGO NOI AVENTURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum