Era ceva neobișnuit in aceea seara.... Toți eram împreună fericiți, Lloyd era sănătos dar Kai...ne-a părăsit cu mult timp in urma dara mă bucur într-un fel ca nu mai e cine sa ne creeze probleme,eram alături de Jay cu toți râdeam zâmbeam si ne bucuram totul era așa bine... Nu am mai trăit asta de cand a fost faza cu fratele meu,dar tot îmi e dor de el,las capul pe umărul lui Jay curgandu-mi o lacrimă, as fi vrut sa fie si el aici cu noi!Dar nu mai știu nimic de el de vreun an...
Jay:Gata iubito știu ca ție dor de el!(o mângâie pe față)
Nya:Da dar îmi e dor de el!
Jay:Sunt eu lângă tine!(zâmbește)
Amândoi se dau sa se sărute acest peisaj se strică când apare un om in aceea cameră
Nya(se ridica nervoasă) Cine ești tu?
Umbra(își da jos gluga si ridica pistolul spre ea)M-ai si uitat?(fiind Kai)
Nya:Tu....tu...nu se poate!
Kai:Am zis ca veți regreta cu toți pentru ce mi-ați făcut!
Nya:Kai nu face vreo prostie! (Se încrunta)
Kai: Oare cine să fie primul? Hmm...iubitul tău Jay?(îndreaptă pistolul spre el)sau....salvatorulu verde!(acum îl îndreaptă spre Lloyd) o sa va înec pe toți în sângele vostru!O sa mă răzbun! (Țipa)
Lloyd: Tu ești nebun?!
Kai(rade si își întoarce fata spre ninja verde)eu....nu...nuu....eu sunt nebun după putere! (Îndreaptă pistolul spre el)
Nya(cu lacrimi in ochi)Kai nu o face!!
Kai(zâmbește)oo ba daa
Lloyd: Haide Kai daca ai curaj trage! Sa te văd! (Vine în fața lui)
Kai:Mai măi tu mereu ai avut acest spirit de sacrificiu nu?!de ce nu? Doar ești mărețul ninja verde!
Kai îl împușcă pe Lloyd în stomac, pe Jay în umăr, si cu pași înceți vine în dreptul Nyei schițând un zâmbet lejer, fata stătea încremenita de frica în fața asasinului...
Kai(o ia de bărbie pe Nya)Te-am iubit surioară...
Nya:Dar asta ce te face sa o faci din nou?
Kai:(zice repede fără sa stea pe gânduri si răspicat) Ura!ura față de voi!De tot ce a fost luat din fața mea din cauza voastră! Și... dorința mea de putere!
Nya:Tu nu ești așa! (Îl ia de mâna)
Kai:Da...nu sunt așa sunt mai rău! (Rânjește)
Văd cum Kai îndrepta pistolul mine ma împușcă în inimă si în stomac...șansele mele de moarte sunt foarte mari cad pe jos intr-o baltă de sânge nu vad nimic,dar deslușesc o umbră care era Kai râdea malefic si dispare zicănd "Noapte buna surioară!" plină de lacrimi plâng si strâng din pumni in final murind.....
Realitatea
Nya se trezește bruscNya: aaaa!
Jay:Nyaa?ce s-a întâmplat?!
Nya: am avut... Doar un coșmar!
Jay:Gata iubito a trecut! (O ia în brațe strâns)
Kai:Încă mie frică! Daca Kai...
Jay:Chiar dacă va veni!Te voi proteja până la ultima suflare!(plânge si o ia în brațe strâns)
Cole:Totul va fi bine veți vedea!
Zane:Sperăm!Cole povestește:
Cum a putut face asta?Un nemernic, Lloyd e băgat în comă din cauza lui iar Nya săraca suferă! Îmi e foarte milă de ea!un lucru e sigur băiatul va plăti pentru tot!Kai se antrena dădea întruna cu pumni intr-un sac de box poate așa i se vor duce nervi dar nu dădea mai tare si mai cu nervi
Krux:mai ușor băiete!
Kai:Ninja vor plăti vor vedea ei!(rupe sacul în două cu flăcările)
CITEȘTI
NINJAGO NOI AVENTURI
FanfictionO poveste încâlcită a acestor ninja,o poveste plina de acțiune împletită cu drama si iubire,fiecare consecințe ale acestor ninja vor avea urmări dureroase, poate iubirea nu va fi singurul lucru care va învinge! Toți vor fi cuprinși de ură si dușmăni...