Capitolul 29-Pete...de...sânge...

39 5 0
                                    

Rolf îndrepta cuțitul spre Kai...
Rolf:nu ști ce sunt petele de sânge nu?
Kai(lăcrimează) te...rog...lasă-ma!(prin tusete)
Rolf:Shh...asasin ai vrut sa fi nu?(îi da un picior in stomac)
Kai(reacționează durandu-l tare)nu....scoateti-ma de aici! (În șoaptă)
Rolf: Kai...Kai...Kai!(rânjește sadic)Roata se întoarce si mai ales acum toate răutățile tale au adus aici si bine este!acum vezi cum s-a simțit toți cei pe care i-ai rănit! (Îi taie din păr)
Kai:nu...(strânge din cearșafuri)
Rolf:offf vai...mi-a scăpat! (Rade si îi arunca părul peste fața lui)
Kai(plânge)
Rolf: Ne vom mai vedea!(pleacă)
Ce a ajuns Kai?din cel mai bun asasin sa fie bătaia de joc a ăstora? Era cel mai rău si cel mai bun luptător... Ce s-a întâmplat cu el?de ce a ajuns aici?Viața lui nu a trecut a avut un trecut sumbru plin de ură si multe lucruri.. De mic a fost urât... Slăbiciunea lui a fost bunătatea de aceea a fost de mic batjocorit de toti si a devenit dupa mai rebel....din liceu era oaia neagră mereu era cel rău si arătat cu degetul si mereu urât de toată lumea de aceea a reușit sa clacheze.... După toate astea s-a întâmplat ceva mai rău părinți lui au dispărut.... Iubirea  paternă s-a dus si dragostea adevărata a pierdut-o printre degete voia tot ce avea alți mai bun! In capul lui s-a dus o bătălie intre rău si bine o ceartă care nu s-a decis...răul.... Care zicea sa ia tot ce era puternic mândria furia si tot ce mai era si binele care încerca sa îi arate drumul drept!ce se întâmpla in capul lui? Numai el știa! Era mereu stresat din cauza asta el era rece si lacom  toti sa o duca rau si  nu se gandea la nimeni doar la el,sa o duca el bine,se credea băiatul perfect dar nu era domnul corect se simte străin oriunde, ar vrea sa ducă totul cu bine dar furia nu îi permite!Prea multe sentimente si gânduri ciudate nu mai înțelegea nimic... Gândul de a fi rău s-a hotărât! Prostia la ajutat dar nu pot zice ca mai mult prostia! NEBUNIA SIGUR! care acum este premiată cu aur el a ales calea rea.. Si a reușit sa ducă nebunia până la capăt până aripile lui negre au fost tăiate... Coarnele acum înlăturate față de hienele haine care i-a făcut asta...seara se apropia încet din cei patru pereți, lacrimi,tristețe si durere s-a dus peste băiatul înflăcărat... Își ia prosopul si se duce la duș...
Kai:poate... Așa...îmi revin! (Se șterge la buza care mai sângera din când in când)
Rolf:Am auzit ca el i-a spus gardianului ce i-ați făcut!
Criss: nu pot sa cred!o sa vadă el!
Brad:îl învățam minte chiar acum!
Criss:Nu vrem să fim pedepsiți din cauza lui!
Brad:Sau si mai rău!
Amândoi se uita unul la altul
Rolf: sa mergem cu toți!
Criss:Ok!
Kai se uita in oglindă si își observa învinețiturile,lacrimi grele pline de tristețe si ură cădeau peste obraji roși ai băiatului in reflexia oglinzi îi observa pe cei 3 tipi
Kai(se întoarce repezit)Ce vreți? Ce doriți? (Se răstește)
Criss:încet piticanie! (Îi sucește mâna la spate)
Kai(se zbate si țipa de durere)
Brad:Ne-ai zis gardianului?!nu-i așa? (Îi da doi pumni în gură)
Sângele i se prelingea de la buza de jos care era spartă
Kai(de abia mai poate zice ceva)nu...
Criss: Te învăț eu minte! (Îi bagă cuțitul in stomac)
Kai:aaaa!
Kai povestește:
Toți mușchi mei se încordară in acel moment când am simțit ca lama ascuțită face contact cu stomacul... Sângele îmi păta tricoul...ma durea prea tare ploapele mi se închideau încet... Dar auzeam ce ziceau tipi
Rolf: ce ai făcut?(speriat)
Criss(ranjeste)am eu planul meu!
Criss îi pune cuțitul în mâna lui Kai îi ia din sângele care era destul pe tricoul lui și îl mânjește pe pereți
Criss(îl ia de obraji pe Kai)sa nu zici nimănui ca o sa te omor înțeles?
Kai(da din cap afirmativ)
Criss:așa băiat bun!
Brad striga la gardian,dar Kai cade pe jos inconștient plin de durere numai negru vedea în fața lui...
Se pare ca orice vis e un coșmar si acest coșmar a luat amploare si mai ales realitate!A pierdut tot Kai....absolut tot uite-l acum într-o baltă de sânge ce se va alege de el?ce sa mai zâmbească nimeni nu l-a apreciat! Jignit, umilit...si s-a săturat de aceea e așa de rău acum... Ochi lui nu mint!visa si el ca oricine să fie o persoană mai bună si mai  puternică dar degeaba...a pierdut tot....nici măcar iubirea nu îl mai încălzește!chiar a pierdut tot??!

Va continua....sper ca va plăcut nu uitați de vot :))))

NINJAGO NOI AVENTURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum