Capitolul 28-Distrugerea sufletului

34 5 5
                                    

Kai este dus de catre gardian în celula sa,se zbate dar in zadar...dorința lui de răzbunare si de sânge a dus până in acest moment! VISUL LUI A FOST SPULBERAT! care vis se întreabă oricine acum?Visul nebun de a fi conducătorul si cel mai puternic îi trecea prin cap mândria si setea de putere, dar a clacat din momentul când persoana iubită a murit... Băiatul bun s-a stins odată cu moartea copilului si iubitei sale....viața nu a mai avut rost pentru el!A devenit un asasin ucenicul celui mai mare răufăcător.. Totul s-a schimbat!
Nya(plânge în brațele lui Jay)cum s-a întâmplat asta?de ce fratele meu?
Jay:Gata iubito!(o mângâie pe cap)
Nya(plina de tristețe îi ține strâns bluză)
Ray:Draga mea lăsa băiatul în pace!
Jay:Nu lăsați-o poate...
Ray(se încrunta) cred ca are nevoie mai mult de tatăl ei decât de iubitul ei...
Jay:ok ma scuzați Domnule Smith!
Ray:Gata fata mea!(o ține în brațe)
Nya:Vreau sa fim aceeași familie! Vreau ca fratele meu sa se reîntoarcă!
Maya (se uita pe geam îngândurata) dar nu putem deoarece Kai este un nemernic si ticălos! Penteu tot ce ți-a făcut!
Inima Nyei se rupea in două pe de o parte era dreptatea care trebuia sa o facă pentru Lloyd si ceilalți si de o parte era dorul de frate si iubire a față de el!ce putea alege?era o alegere care nu ar fi putut aleasă niciodată dar Nya a ales ce e corect sa îl predea pe Kai la poliție dar conștiința o macină, inima si sufletul o doare când se gândește la fratele ei de mult pierdut cel mai mult își dorea sa îl țină din nou în brațe si sa se joace împreună dar acele zile au apus de mult..

Kai este aruncat în celula sa e doar o cameră cu patru pereți se vede ca a trecut timpul peste ea pânze de păianjeni si un șoricel se mai ivea de colo colo,pereți erau mucegăiți si erau patru bărbați se uita țintă la băiatul cu părul țepos, în ochi căprui spre verziu a lui Kai se citea frica si disperare, vrea sa scape din mijlocul acelor hiene,pentru prima data îi era frică! Dar de ce sa simtă el frica?Prin venele lui curge răzbunarea ura si mândria? Dar si altceva slăbiciunea, vinovăția si multe altele....își ia ușurel bagajul tarandu-l după el in tot praful si se aseaza pe jos...nemaivand paturi dar mai mult îi era frică sa întrebe in spatele lui simțea cum toți se uita la el...era stânjenit nu știa dacă va mai prinde ziua de mâine...VIU...sau...MORT!Destinul a ales sa fie așa nu cred,mai mult consecințele,nesăbuirea si caposenia lui Kai....trecutul trebuie lăsat in urmă! Si sa ne vedem de viitor!Dar ce am fi noi oameni fara trecut? Niște nimeni...cel mai probabil pentru Kai nu a fost o lecție toate cele întâmplate,el s-a ridicat si a cerut razbunare sorți lui!Dar un lucru apreciez la băiatul asta nu renunța niciodată si se ridica mereu este un lider bun....si ambițios...
Rolf:asta e un băiat nou!cred ca are la bani!am auzit ca e un asasin bun! Cred ca v-ar omorî dinaintea ca sa scape sa fie singur aici!
Criss:are dreptate tipul asta
Brad:să îl învățam noi minte acum!
Criss îl ia de păr pe Kai
Criss:crezi ca vei fi mai bun ca noi?
Brad:Te înșeli amarnic!
Cei doi îi dau lui Kai cu picioarele pumni in stomac si în față fața îi era plină de sânge si învinețita
Kai(lasă capul intr-o parte si îi cădeau lacrimi)
Rolf:vei vedea acum draga Kai ce se va întâmpla! (Ia un cuțit de sub pat îl tine strâns de păr si se îndreaptă spre el)

Va urma...

NINJAGO NOI AVENTURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum