Kai se uita intr-un lac se tot gândea si aducea aminte ce i-a făcut surorii lui,cum a putut face acest lucru, daca ar putea sa își viziteze sora cumva fara sa fie văzut dar cum? Toată familia lui îl urăște pentru trădarea care a produs-o...
Kai:ce ma fac?(plângând da cu pietricele în lac)vreau doar să îmi vizitez sora e numai vina mea sunt un netot si un prost...is idiot ca am acceptat Aby si Delara și-au bătut joc pentru ultima data de mine... O sa ma răzbun pe ele doar daca...(in mintea lui născocea un plan)
Daca le-ar păcăli pe Delara si Aby si le-ar sabota planul si ar pierde ,în final le-ar omorî... Nu ar putea lua viața unui om doar daca i-ar baga în închisoare unde le e locul...
Kai:planul meu va merge..mai întâi vreau sa îmi vizitez sora!(cu lacrimi in ochii)
Kai ca sa intre in spital s-a deghizat in doctor.
Doctorul original vorbea cu familia Nyei...
Maya:Doctore Nya e bine?
Doctorul (lăsând capul in jos cu părere de rău le răspunde): Pacientă nu e in stare stabila viața ei se atârnă pe un fir de ață, e conectata la aparate si nu știm cât va rezista,săgeată a fost introdusă cu o otravă in ea...nu am putut sa o scoatem ne pare rău. (Pleacă)
Ray:fiică noastră ...(având ochii în lacrimi)e numai vina lui... Acum îmi pare rău de el,ce fiu groaznic am avut.
Maya:e puternică își va reveni ea..
Kai(auzind totul după peretele unde se afla se rezema de perete căzând ușor cu lacrimi pe fata sa auzind ca sora lui va muri)Nya.. Nu... Nu se poate. (Pleacă si vrea sa intre la Nya)
Ray îl oprește pe acel "doctor"
Kai(îngroașă puțin vocea) aa buna ziua...vreau doar sa vad cum se mai simte Nya...
Ray:ai grija de fiica mea..!(îi baga in buzunar bani)
Kai:nu pot sa accept
Ray:insist...
Kai:va rog!(din greșeală face vocea lui făcând ochii mari)aaa merg la Nya..
Ray(se încrunta) acel puști mi se pare foarte familiar
Maya:doar nu o fi...
Maya si Ray:Kaii!!!
Kai intra in salonul unde era Nya si o vede aprope de branula lui Nya pe Aby care încerca sa o otrăvească si sa îi pună otrava, fiind trimisă de mama ei care ia dat aceasta sarcină...
Aby:un Smith se va duce mai sunt 3!(având fata malefică)
Kai(nervos văzând ce vroia sa îi facă Nyei se duce spre Aby sărind pe ea scăpând substanța)
Aby:idiotule ce faci aici?(nervoasă îi da una lui Kai)
Kai:te opresc in a omorî sora!(se încrunta pentru un moment si o ia pe Aby dandu-i un pumn în gură)
Aby:aaa...(cade pe jos slăbită)
Kai:a fost ușor.. (Se duce după otravă si o baga în buzunar la el nu putea sa o lase pe jos ca ar fi fost prea periculos)
Aby:Kai...Kai mie nimeni nu îmi face asta sunt o luptătoare fantastică! (Din teacă își scoate un pumnal si sare pe Kai punandu-i acel cuțit la gât)
Kai:ahh..nu prea cred
Aby:taci nu ști ce pot face eu!(se încrunta la el si îi baga piciorul in stomac fiind deasupra lui)
Kai:bine baby joci dur a?!(nervos o ia pe Aby și o săruta apăsat)
Aby(se zbate si cat timp vedea ,Kai avea punctul slab descoperit se apropie cu cuțitul spre spatele acestuia)
Kai:hai ia!(sare peste ea luand-o de păr si o da cu capul de vitrină spragndu-i-l)
Kai(rămâne cu câteva fire de păr in mâna) iak scârbos așa se rezolva treaba...(se scutura pe mâini)
Aby(se ridică) ne...ne vom mai vedea noi...(sare pe geam dar fiind prinsa de un elicopter)
Kai:ah mi-a scăpat! (Nervos da cu pumnul in perete)
Kai da sa deschidă ușa si da nas în nas cu tatăl lui
Ray:vai domnule doctor Kai Smith nu știam ca ești doctor.... Pleacă de aici până nu te bat
Kai:tata dar...
Nu continuă si tatăl lui îl plesnește
Kai(se uita încruntat tinandu-se de obraz)
Ray: eu...eu nu mai sunt tatăl tău!
Kai:bine...voi pleca..
Ray:nu așa te-am învățat cum ai putut?
Kai:simplu m-am săturat sa fiu controlat de tine!(se răstește si își pune mâinile la gură)
Ray(țipa) tu nu îmi vorbești așa străine!(îl ia de guler)
Maya(se baga intre ei)gata Ray lăsa-l în pace... (Îl ia pe Ray de lângă Kai,Maya se uita la Kai nervoasă)
Kai:îmi pare rău.. (Pleacă din spital cu lacrimi in ochii)
~In ascunzătoarea Delarei~
Delara(o vede pe Aby cum era bătută) Aby!cine i-a facut asta fetiței mele..
Aby:Kai!
Delara:nu numai el va suferi ci toată familia lui,nu ți-ai dus misiunea până la capăt nu?
Aby: nu...
Kai fiind aprope de ascunzătoarea lor...
Kai:aici trebuie sa fie...(intra și o privește pe Delara în ochi)
Delara:se pare ca ai venit înapoi! Ce vrei?
Kai:simplu...cum eu nu mai sunt fiul lui Ray...o sa ma răzbun pe el...
Aby:mama daca ne minte?
Delara: e bun băiatul nu ne minte ca altfel știe ca îl vom omorî!
Kai:exact...
Delara:e seară sa mergem la culcare mâine ne vom de Nya si ceilalți....
Aby:bine mamă.
Kai:eu voi sta sa supraveghez!
Delara:bine așa sa faci...
Cele două plecând
Kai căuta peste tot ceva ce ar găsi leacul surorii sale mai mici o carte magică ceva...
Kai:haide trebuie sa găsesc ceva...
Căuta printr-o bibliotecă si trage de o carte roșie deschizând o cameră secretă...
Kai:ce e asta...
Se duce în fata si da peste multe lucruri stranii arme,armuri,cărți de vrajă si ...cea mai importanță carte era pusă pe un suport.
Kai:asta trebuie sa fie...cum sa salvez un om de otravă. Hmm pagina 279 gata!am găsit leacul pentru Nya!(fericit)
Cineva îi îndrepta pistolul spre umărul lui
X:si ar trebui sa îl lași acolo altfel....(se aude o împușcătură)
Kai(țipa speriat crezând ca a fost ultimele momente ale vieții sale)
Kai panicat si cu frica în se întoarce se vere pe...
CITEȘTI
NINJAGO NOI AVENTURI
FanfictionO poveste încâlcită a acestor ninja,o poveste plina de acțiune împletită cu drama si iubire,fiecare consecințe ale acestor ninja vor avea urmări dureroase, poate iubirea nu va fi singurul lucru care va învinge! Toți vor fi cuprinși de ură si dușmăni...