Capitolul XVIII-Vinovat si gașca de motocicliști

63 3 0
                                    

Umbra îndrepta pistolul spre umărul lui Kai si încruntat cu o voce groasă si impunătoare stând drept cu mana dreapta îndreptată spre Kai,ce s-ar putea întâmpla?ar fi ultima suflare a lui Kai?sau moartea lui...nu nu prea cred...
Umbra: lăsa cartea jos!(strigând)
Kai se întoarce repede si încruntat cu demnitate se uita in acel om, care era Krux,de atâtea ori vroia sa îl omoare sa scape de el?fiind o pedică pentru el!dar se întâlnește din păcate cu el...data trecută l-a salvat Nya din ghearele lui si a lui Acronix, vrea sa îi facă față dar nu poate!ceva îl împiedica... Si anume FRICA,îi era prea frică stătea împietrit din cauza fricii de a nu muri...
Kai:bine bine... O las...(lăsa cartea dar fara sa vadă Krux i-a pagina unde se afla salvarea Nyei)
Krux: sobolan ce ești! Cum de ai ajuns aici?
Îl ia pe Kai de mana si îl trântește pe jos îndreptând katana bine făruita si ascuțită spre el...
Kai:nu nu ,nu ști ce pierzi...
Krux:hmm?(ridică o sprânceană)
Kai:știu secrete care ar putea împiedica pe ninja...
Krux: nu am încredere în tine Kai poate fi un plan ninja. 
Aby(vine speriata si nedumerita neștiind ce se întâmpla jos) ce se întâmpla?
Krux:l-am găsit pe el (arata cu sabia spre Kai)prin cărțile Delarei!
Aby:ce vom scapa de el cum am scăpat Nya
Krux:Ce a pățit Nya?
Aby:el aproape a omorât-o...cu o săgeată! (Zâmbet malefic)
Krux:micul rău! (Îi pune o mana batjocoritor pe umăr)
Kai(având lacrimi in ochii își aduce aminte de Nya,își vrea sora înapoi ,era numai vina lui viața ei se  atârna pe un fir de ață...)
Krux: cee?vai plânge băiețelul!? (Îl ia de bărbie și se uita in ochii lui)aprope îmi pare rău! Aprope! (Râde)
Kai:ahh lasa-ma!(se smucește)vreau sa scap de tine!
Krux îi da una în gura lui Kai si lăsa pe jos la gură plin de sânge
Kai tușea dar este prins de gât si strâns de către Krux punea mâna pe mâinile lui puternice dar nu era ușor, era prea slab si speriat...
Delara:lasa-l nu îl vom omorî acum!
Krux:bine!(îi da drumul lui Kai)
Kai(respira greu)ajutor! (Țipa si încerca sa scape de acolo)
Delara: lasa-l îl vom ucide altfel....
Kai(fugea si încerca sa scape de aceea pana ajunge pe autostrada) măcar am luat vraja de a o face pe Nya bine...(o pune bine în uniforma sa)

Kai:îmi... E...foarte sete... Ridică capul unde era pe autostrada si vede un restaurant
Kai:perfect ! wow...câte motociclete aicea! (Observând diferite motociclete)
Kai intra in acel restaurant si privea mulți ochii care îl privea....
Kai:hey bună..
Erau mulți oamenii mai furioși ,mari si puternici ,el intrase într-o cârciumă...
Oamenii: Ninja?!ce căuta el aicea?
Altul:noi urâm ninja..
Altcineva:mai ales pe tipu' in roșu cu Foc
Motociclist: da se crede domnul perfecțiune, si e foarte egoist, se credea ninja verde si vroia sa îl distrugă pe Lloyd!
Alta persoană: da..
Kai se îndrepta spre tejghea
Kai:vreau si eu apa...
Chelnerul:bine...dar cp
Kai:sunt.... Kai...
Chelnerul(când aude acest nume face ochii mari)nu poți sta aici..
Kai:de ce?
Chelnerul:tipii ăștia te urăsc pentru ca ei cred ca nu ești important si nu faci nimic în aceea echipă de ninja..
Kai:nu pot sa cred.  Ma gândeam ca sunt altfel nu chiar așa!
Motociclist:asta e adevărul băiețaș!
Kai simte cum cineva îi pune mana pe umăr, era un om puternic si musculos
Kai:amice nu vreau probleme
Alt motociclist:dar ai dat deja băiete!(îl ia pe L
Kai și da cu capul de perete)
Kai:mdea...o meritam!(tușește)
Motociclistul: (ridica amenințător pumnul)
Kai:așa e ha?Ninjago!(sare in sus si da cu foc pe geaca motociclistului luând foc)
Motociclistul: vei plăti Smith!
(Îl ia de gat si pune cu spatele de peretele rece)
Kai(închide ochi aprope leșinând dar cu toată puterea ce o avea îi da un picior in genunchi motociclistului)
Motociclistul: aaaa!
Kai(respira greu si fuge afară) îmi pare rău!(ia o motocicletă care o vede si încearcă sa o pornească) haide Haide!(vede ca acei motocicliștii se țin după el)
Nu nu!
Motociclistul: acolo!după el!(fuge spre Kai)
Kai:haide!!(motocicleta pornește si reușește sa bage viteză)super !(se duce spre autostrada, dar observă ca în stânga lui este o râpă si un loc abrupt si o bandă cu o singură bandă de circulație)
Kai(se uita peste umăr si îl vede pe acel motociclist ce se ține după el cu un lanț in mâna) tipul asta nu renunța! (Nervos baga accelerație)
Motociclistul: ne mai vede din nou nu?de data asta vei ajunge pe tărâmul de din colo!
Kai:nu vreau totuși sa plec de tânăr în acel loc! (Intră cu motocicleta în Mitocosit făcând scântei si zgâriind-o)
Motociclistul: (se sperie si da capul înapoi, prinde curaj se da lângă motocicleta lui Kai  si îi da un picior)
Kai:aaa!(se aprope dezechilibra) nu voi cădea!
Motociclistul: mai vedem noi!(se duce în spatele motocicletei lui Kai și îi băga lanțul printre roțile acestuia)
Kai:ce crezi ca faci? Lasa-ma!(speriat)
Motociclistul: (trage cu putere spre el de roata lui Kai)
Kai:aaa!(cade în acel loc abrupt pana aprope jos având capul spart la fel și nasul)
Motociclistul: nu are cum sa fi supraviețuit! Sigur e mort! (Pleacă)
Kai(ranit si tremura jos încerca sa deschisă ochii)

NINJAGO NOI AVENTURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum