I Capitol...-Neînțelegerea

328 18 5
                                    

Ninja stăteau si se uitau la TV,Kai se uită pe telefon si da numai likeuri bla bla bla știți cum e Kai el mai lăudăros...pana vine Lloyd șeful la ei...
[Lloyd]:Haideți Ninja trebuie sa ne antrenam! Oricând se va ivi o problemă!
[Zane]:Desigur doar tu ești șeful!
[Cole]:Îmi va prinde bine puțină mișcare!
[Jay]:Acum!
[Nya]: Haideți băieți puturoșilor eu ma antrenez de două ore!
[Lloyd]: Tu ce aștepți Kai?Covorul roșu?
[Kai](nervos): Sa pleci de pe capul meu!
[Lloyd]: Nu!eu sunt conducătorul trebuie sa ma asculți!
[Kai]:oi fi tu șeful celorlalți dar nu și al meu! Eu ma descurc pe cont propriu!
[Lloyd]: Bine ce crezi tu nu îmi pasă ai nu ai decât sa nu ma asculți tu vei avea de suferit!
[Kai]:Si mai presus de asta eu vreau sa fiu CONDUCATORUL!Eu merit!
[Zane]:Kai ai înnebunit! Auzi ce spui!Numai ninja verde poate fi!asta e destinul!
[Kai]:Eu zic sa schimb destinul! Ca si ninja de foc sa fie șeful! Si...îl provoc pe Lloyd la o luptă! Cine câștiga va fi șeful!
[Lloyd]: Accept! Ca sa vezi ca nu ești bun șef!
[Nya]:Kai !Lloyd e ninja verde vei fi rănit e o nerozie! Sensei oprește-i!
[Lloyd]: Nu Nya lasa-l sa vadă cum e daca se pune cu mine!
[Sensei]:Nu îi pot opri daca așa vor sa facă!
[Kai]:O sa fi distrus verdeață! (Își aprinde focul)

Bine  primul capitol sper ca va plăcut oare cum va decurge lupta dintre Kai si Lloyd? Vom vedea!

NINJAGO NOI AVENTURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum