Capitolul XX-Revansa

48 5 1
                                    

Ray si Maya erau in aceea cuşcă de metal ceva in inima lor le zicea ca fiul lor Kai avea dreptate si... Cel puţin el e bine si nu sufara alături de ei! Ray si Maya se ţinea de mâna si se uita în ochii unu altuia, Nya era legată strâns langa Jay si ţinută bine de catre Aby.
Delara:nimic nu ma va opri sa va distrug o sa vedeti voi!
Maya:stiam eu ca nu trebuia sa  am încredere în voi! Daca ies de aici va distrug!
Delara:exact cum mi-ai distrus tu viata mie? (Plange)
Maya:cum asa?
Delara:mereu am fost în umbra ta!mereu tu ai fost mai bună în faţa părinţilor acum e randul meu sa arat cine e cea mai buna!
Maya:Delara nu stiam... Daca vrei, o sa schimb totul si o sa fim niste surori mai bune!
Delara:nu vreau sa aud nimic e prea târziu! Si voi veți fi distrusi Familia Smith va fi o legenda doar! (Îndrepta sabia spre ei)
Aby:te vom distruge papusa? (O ia pe Nya de par si îl strânge si îndreaptă sabia spre gâtul ei)
Maya:lasa-mi fata in pace! Tu ai o problemă cu mine nu cu ea!
Delara :încă te plangi de acum? Va voi distruge pe totii pe rând cum ştiu eu mai bine! (Schiteaza un zambet diabolic în colţul gurii)
Ray:cel puţin Kai e în siguranţă!
Delara:da nu pentru prea mult timp!
In mijlocul pădurii Kai era alături de Krux care conducea o motocicleta.
Kai:haide mai repede sa nu fie prea târziu!
Krux :haide nu ma enerva!
Kai:dar daca...
Krux:niciun dacă! Asculta la mine atent baiete! Tu foloseste-ti focul iar eu fac ce stiu eu bine? (Apasa acceleratia)
Kai:ok! (Isi aprinde focul si îşi duce mainile în spate si motocicleta prinde mai multă viteza)
Krux:trebuie sa recunosc când nu suntem în echipe adverse suntem o echipă grozava!
Kai:nu te pot contrazice aici! (Zâmbeşte)
Aby(îi pune sabia la gât lui Nya şi vrea sa o omoare)
Aby:i-ati adio de la viaţa printeso !
Krux ajunge la timp opreşte brusc de îl face pe Kai sa sara si sa dea cu sabia peste mana lui Aby ca sa nu o omoare pe Nya.
Ray:bine țintit fiule!
Delara:mai mai mai a venit Kai la petrecere.
Kai:da ar fi fost pacat sa nu fiu invititat nu!?
Delara :pe el!
Aby:acum ma pot răzbuna pe tine! Si te voi distruge! (Îi da cu piciorul încât sa îl facă pe Kai sa cada pe jos)
Kai:(se uita în stânga si în dreapta si vede o baltă de noroi) nu ma voi juca frumos! (Se incrunta si o loveşte pe Aby încât sa cadă în noroi fiind plina toată de namol)
Aby:ah dar nici eu! (Îl ia pe Kai de picior si îl baga si pe el în namol)
Kai:dar firai tu sa fi! (Nervos îi da un pumn în ochi lui Aby)
Aby:uşor baietas! (Îi da un pumn în gura)
Pe lângă nuanta de maro care se afla acolo datorita noroiului era si lichid roșu de la sângele lor.
Kai:nemernico! (O ia pe Aby de par si o baga cu capul in noroi ca sa o sufoce)
Delara se ducea repede la Nya ca sa o omoare când nimeni nu e atent dar işi vede copila aprope moartă de catre Kai fuge repede la Kai si il prinde cu braţul sugrumandu-l...
Kai (fiind slăbit îi da drumul)
Aby:(respira greu)
Delara :la revedere! (Se duce cu sabia spre el)
Kai :nu scapa nimeni asa usor de mine! (Da cu mâinile în noroi Delara si Aby nemaivăzând nimic)
Aby:nu vad nimic!
Delara:nici eu!
Repejor Kai le da drumul părinţilor săi si surorii sale
Nya:Kai îţi mutumesc ca m-ai salvat! (Îl ia strans în brate)
Ray:îmi pare Rau ca nu am avut încredere în tine!
Maya:iti datoram scuze
Kai:lasa -ti scuzele acum avem de oprit pe ele!
Ray:va lasam sa va distrati
Maya:va dam onoare
Nya:pe bune?
Ray si Maya:da! (Zambeste)
Kai:multmesc! (Îşi trosneste degetele)
Din norii negri începeau sa cada picături mari si grei si sa le facă pe Aby si Delara mai urâte decât erau din cauza noroiului pe care îl abeau pe fata
Nya:sa le arătăm frate ce se întampla când infurie pe fraţii Smith!
Kai:da surioara!
Kai se duce spre Delara si o înfrunta, şi Nya pe Aby.
Kai:hai ia! (Da cu sabia in Delara ranind-o)
Delara:ce crezi băiete daca veţi scapa de noi va fi mai bine nu!
Kai:taci din gura! Nu vreau s aud nimic! Tu m-ai folosit! (Îi da una)
Delara:dar
Kai:m-ai făcut sa par un tradator! (Îi mai da una)
Delara:asta pentru ca ai în venele tale rău! (Are un zâmbet malefic)
Kai:nu aud nimic de la tine te urasc! (Îi da un picior în stomac aceasta fiind pe marginea prăpastiei si cade tinandu-se cu mainile)
Aby se lupta cu Nya
Aby:stiu toate accesele tale de furie printeso!
Nya :nu îmi mai spune asa!
Aby :oare ce te doare mai mult?! Ca te-am trădat sau atunci când ma prefaceam ca sunt prietena ta!
Nya :te urăsc esti o târfa care s-a infiltrat în familia mea si fratele meu care l-ai facut Rau si vei avea de suferit daca te iei de unul din membri familiei mele! (Se răsteşte si îi da una căzând si ea tinandu-se de piciorul mamei sale)
Delara:nu copii fie-vă mila de noi nu ne-aţi face rău sunteti ninja!
Kai si Nya se uitau in ochii părinţilor lor, acestia dadeau din cap afirmativ,stiau ca cele doua sunt prea periculoase sa ramana in viata si asa ca trebuia sa le vină de hac!
Kai :asta
Nya :este
Kai :pentru
Nya:ca
Kai:ne-aţi
Kai si Nya :tradat! (Da cu foc si apa peste mainile Delarei astfel încât sa cada)
Delara:ne vom întoarce ve-ti vedea voi copii! (Cade pe jos murind)
Maya:copii! (Îi ia pe amandoi în brate)
Ray:slava domnului sunteti bine!
Kai :da, dar cât vom fi nu vom avea pace
Nya:si niciodată nu vom şti ce va fi pe urmtoarea usa!
Kai:de aceea trebuie sa fim vigilenţi
Nya:si să avem grijă!
Cu toţi se îmbrăţişează si in fata lor fiind un răsărit foarte frumos, dar în spatele lor venea un fulger o siluetă neagră care era...pam pam(nu vreau sa zic) rosteşte aşa :"nu va bucurati încă ninja vor veni zile negrea peste voi! "(Se auzea râsul melefic ce îţi îngheta sângele în vene)

Va continua....

Oare aici se termina aventura ninja? Vor mai exista si alte aventuri si acţiune în viaţa lor... Ce se va întâmpla cu toţi ceilalţi vom vedea in continuare daca va mai fi o continuare 3:) O:)

NINJAGO NOI AVENTURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum