Era o zi frumoasa de vara trecuse o luna de când Ninja nu s-au mai intalnit cu raufacatori
Kai(se uita pe facebook)
Jay(arunca din greseala cu mingea in capul lui)
Kai:cine dracu a aruncat?
Jay:da bună pe Cole!
Cole:minte!
Kai(îşi aprinde nervos focul, si le da foc la boxeri)
Jay:aaaa fundul meu!
Lloyd:ninja terminati cu prostiile!
Zane:lasa-i Lloyd! Inca se distreaza!
Wu:se pare că elevii mei nu mai sunt asa de concetraţi decand nu mai sunt răufactori si o sa va dau ceva ce o sa va placa!Zane:ce anume Sensei?
Wu:asta!(dandu-le o galeata si perie pentru a spala pe jos)
Zane:cred ca ma cheama Jay!
Cole:am pleat!
Kai:si eu!(doar ca sa scape fug si se da amandoi cu capul unu in altul)
Sensei:stiam ca asa vor face!(rade)
Lloyd:sunteti asa intelept Sensei!
Sensei:asta nu explica ca nu tu speli WC-ul!
Lloyd:Aoleu ninja sa vezi ca va fac!!!
*Intre timp la restaurantul lui Skylor*
Intra o doamna mai in varsta la Skylor
Skylor:Buna ziua!ce doriti?(cu zambetul pe buze)
Doamna:Buna ziua,vreau niste taietei la pachet!
Skylor:desigur...(dintr-o data aceasta fuge si vomita la baie)
Doamna:haideti va rog!
Skylor:(pune taietei fierbinti in castron si dupa in pachet,fara sa stie sta ganditoare si manca ceva acru)
Doamna:sa nu va fie de deochi!
Skylor:aa ce ma scuzati am fost aiurita!
Doamna:nu e nimic draga mea!vad ca sunteti mai plinuta!(zambeste)
Skylor:ce vreti sa spuneti!?
Doamna:nu inteleg cum puteti lucra cat timp sunteti insarcinata!se vede sa va traiasca sigur aveti un bebe mic in burta!nu ma mintiti!(rade si ii face cu ochiul)
Skylor:nu...va inselati!nu sunt!(imediat inroseste)
Doamna:sunt destul de invarsta sa imi dau seama,si cum mancati acru sigur va fi baiat!(zambeste si pleaca)va multmesc pentru taietei!
Skylor(se simtea din ce in ce mai slabita)ahh...nu are cum sa fiu insarcinata..ahhh daca e adevarat Kai sa vezi ce iti fac numai tu esti vinovat!"vin-o cu mine in club" a zis,ca se va mai imbata nu a mai zis!(da ochii peste cap)
ea ametea din ce in ce mai tare,se apropia spre aragaz unde avea supa la fiert pentru ca dadea in fiert dar dintr-o data cade pe jos lesinand...un tip intra pe usa...
tip:haideti odata imi astept supa mea cu galuste si nu mai vine!(miroase)mirose a fum!!Doamna Skylor!!
locul din bucatarie luand foc!
Tipul:oh nu!!(acesta o ia pe Skylor in brate si fuge cu ea reede afara si locul explodeaza)
oamenii vin
ce se intampla acolo?ce a patit!?(se auzeau numai vorbe)
tipul:ambulanta!
vine ambulanta si o ia pe Skylor la spital,ii pune masca de oxigen si branula...Doctorul o cosnulta...
Doctorul:nu pot sa cred!(uimit)
Cheama asistente peste asistente!
Skylor(murmura ceva)Kai....Kai...
Doctorul:doamna Skylor!va rog trebuie sa vina cineva nu sunteti in stare sa stiti ce se intampla!
Skylor:chemati-l pe Kai Smith!(ii da telefonul in mana)
Kai asculta muzica si manca pizza,cand deodata este intrerupt de un telefon!
Kai:alo?
Doctorul:buna ziua!
Kai:buna,dar ma scuzati cine sunteti?
Doctor:sunt doctor la Spitalul din Ninjago trebuie sa veniti urgent,doamnisoara Skylor e internata aici!
Kai:ce ?iubita mea?vin acum!
Kai vine grabit la Skylor,o vede ca doarme linistita si e in stare stabila!
Kai:ce i s-a intamplat domnule?
Doctor:a fost gasita incostienta pe jos!
Kai:oh nu!...
Doctor:si trebuie sa ştiţi ceva foarte important!Kai:ce anume? (Confuz)
Doctorul :Skylor. ...e însărcinată!
Kai:ceee! (Leşina pe jos)
Doctorul :îl stropeste pe Kai...
Kai:nu....îmi vine sa cred! (Plânge de fericire)
Kai intrat la Skylor
Skylor(îşi deschide încet ochii) ai venit! (Zambeste)
Kai:trebuie sa sti ceva...
Skylor:ce anume?
Kai:esti....însărcinată!
Skylor (face ochii mari) nu pot sa cred! (Fericita se uita la burta ei)
Kai:nici mie nu imi vine sa cred!
Doctorul :o puteti duce acasa...
Kai o ia pe Skylor si duce in Templul Airjitzu în camera sa
Skylor(fiind obosita adoarme)
Kai:somn uşor! Draga mea iubita!
(Închide usa si pleaca)
Chen:se pare ca draga mea fiica e însărcinată nu?! Un nepotel!
Krux:nu iti face mari speranţe am tot planul pus la cale! (Fata malefica)
Va urma! Sper ca va placut si nu uitaţi de vot! Pwp si buna dimineata!
CITEȘTI
NINJAGO NOI AVENTURI
FanfictionO poveste încâlcită a acestor ninja,o poveste plina de acțiune împletită cu drama si iubire,fiecare consecințe ale acestor ninja vor avea urmări dureroase, poate iubirea nu va fi singurul lucru care va învinge! Toți vor fi cuprinși de ură si dușmăni...