❌⛔Nu am mai scris de mult la această carte deci ar trebui sa încep!sper sa va placa, cu Dumnezeu înainte! Va fi puțin cam trist scuze pentru fanii Skylor!daca sunt....⛔❌
Kai iese din mașină de data asta nu a fost atent dar niciodată nu a fost atent, astfel încât sa o rănească pe iubita sa sau mai bine spus fosta iubita,pentru cearta dura,sigur Skylor vrea sa se desperată de Kai pentru toate cuvintele urâtă, in aceea noapte visul celor doi s-a distrus deoarece Kai fară sa vrea a lovit-o pe Skylor cu mașina...
Kai povestește:
Ieșisem afară din mașină ce s-a întâmplat?! Ce am făcut?! Când o văd pe Skylor însângerata într-o baltă de sânge mi se distruge inima in mii si mii de bucățele, cum am permis sa fac asta?e numai si numai vina mea.... Ma apropii cu teamă de ea îi verific pulsul era foarte slăbuț si lent,fara sa gândesc o iau si duc în mașină vreau ca ea si copilul nostru sa fie bine! da! am zis copilul nostru,îl vreau!am fost prea idiot sa o refuz pe fata viselor mele si sa îmi întemeiez o familie si pot spune si considera ca sunt un NEMERNIC si da recunosc... Si câte i-am făcut lui Skylor i-am spulberat visele,i-am frânt inima,am respins-o si mai presus de toate am rănit-o!Încă o văd în mașină cu ochii in lacrimi, acei ochi frumoși care mereu ma păzea suferă ei cât si fiecare părticică din ea.Îmi doresc sa întorc timpul sa fac cumva sa nu fi zis acele lucruri îngrozitoare!Lacrimi grele îmi cad din ochi de părere de rău, durere si suferință! Asistenți o duc pe Skylor în camera de gardă, vin vreo 2-3 doctori înăuntru încerc să ivesc un ochi ca sa văd ce se întâmpla,asistentele erau panicate auzeam un doctor spunând "Până mâine nu trăiește!" sau alt doctor "Trebuie sa avem speranță!", o persoană așa gingașă si nevinovată poate sa moară numai din cauza mea.. Îmi fac curaj si întreb un doctor dacă Skylor e bine.Kai:Bună, Skylor Chen e bine?
Doctor: Fata care e acum în camera de gardă?
Kai:Da...Vreau sa știu tare mult cum se simte!
Doctor: Nu suntem siguri,am văzut ca e însărcinată trebuie sa vină un doctor ginecolog!
Kai:Bine voi aștepta!
Doctor: mulțumesc de înțelegere! (Pleacă)Ma așez pe scaun, trebuia sa aștept am stat acolo o ora,eram din ce în ce mai nervos! Nu puteam sa stau aici fara sa fac sau zic nimic! Întru-un final o văd pe Skylor pe o targă fiind încă inconștientă, îl vad si pe doctor cum iese cu capul în jos,repezit ma duc spre el...
Kai:Domnule doctor, Skylor cum e?
Doctor: Pacienta e bine doar sarcina....îmi pare rău!
Kai:Cee? ...ce vreți sa spuneți? (Se sperie în glasul lui se aude durerea)
Doctor: Sarcina a fost pierdută... Pacienta se va trezi în curând va puteți duce la ea!(pleacă)Aud acele cuvinte.... Copilul meu.....mort! Nu pot sa cred am omorât un copilaș nevinovat,ma rezem de un perete si cu lacrimi in ochi mă gândesc la ce am făcut i-am distrus viața săracei fete,vad ca Skylor este la etajul 3 urc scările grăbit dar trebuie sa ma spăl pe față ma dor prea rău ochi!
Discuția între Krux si Chen
Krux:Planul merge ca uns!
Chen:Ești genial!
Krux:Stiu mai trebuie sa omoram fata!
Chen:Cee!!!?
Krux: Ai zis ca te vei lua după mine în privința planului! (Schițează un zâmbet)
Chen: Da,dar e fiica mea!
Krux:Care te-a trădat și lăsat pentru Kai!
Chen: Poate ai dreptate sa mă răzbun! (Strânge Dun pumni)
Krux:Așa lasă totul pe seama mea! Voi avea grijă de ea!(râde malefic)Skylor povestește:
Mă trezesc ma dor toate, unde ma aflu? Eram intr-un salon de spital.... Îmi amintesc ca a dat cineva cu mașina peste mine,am văzut in ceață era un băiat cu părul castaniu țepos si cu ochi căprui într-un hanorac roșu... era Kai...nu pot crede el chiar ma urăște! După cate a zis despre copilul lui vrea să scape de mine!Nemernic ce e!Îi voi arăta eu lui,îmi pun mâna pe stomac hmm...stai!Nu mai simt copilul aveam burta mare,nu eram slabă.... Mi-am pierdut copilul din cauza lui.... Ochii mi se umplu de lacrimi,nu mai suport ca am ajuns?Să fiu bătaia lui de joc!!În acel moment ies afară din salon,dau sa cobor scările dar ceva ma prinde de gură si îmi zice la ureche:
Krux:Viața ta a ajuns la sfârșit!
Skylor(se sperie si zbate)
Krux:Și in curând si a lui Kai ..Krux o împinge pe Skylor pe scări, se rostogolește până jos,Kai ieșise de la baie și se duce panicat la ea
Kai:Skylor! Skylor te rog fi bine!(plânge si o scutura) Îmi pare rău pentru tot sunt un bou,idiot,prost cum vrei tu sa îmi spui dar te iubesc!(își pune capul pe pieptul lui Skylor).
Kai își pune capul pe pieptul lui Skylor su în acel moment își da seama ca inima ei a încetat să bată... Ea a MURIT!cu lacrimi în ochi o ia strâns în brațe nu vrea sa îi dea drumul refuza sa creadă ca iubita lui a murit...
Krux:tu vei urma în curând! (Râde malefic si dispare)
Kai:Nuuuu trezește-te tu nu ai murit! Trezește-te!(plânge si o scutura pe Skylor)Va continua...
CITEȘTI
NINJAGO NOI AVENTURI
FanfictionO poveste încâlcită a acestor ninja,o poveste plina de acțiune împletită cu drama si iubire,fiecare consecințe ale acestor ninja vor avea urmări dureroase, poate iubirea nu va fi singurul lucru care va învinge! Toți vor fi cuprinși de ură si dușmăni...