Capitolul 25-Suflet de soră

49 3 5
                                    

Cole îl duce pe Kai acasă si îl aruncă pe podea,Kai își revenise dar inca mai era amețit de la bătaie, toată furia îi curgea prin sânge, tot ce a făcut... Până acum a fost numai rău! Numai rău a făcut până acum!A omorât-o pe Skylor,viața lui Lloyd se atârnă pe un fir de ață,totul se sfârșește totul se destrămă, visul de a proteja pe alți, de a fi cei mai buni ninja si de a învinge pe cei răi se sfârșește! Prietenia este distrusa! Se instalează acum ura!Familia ninja se destrăma doar printr-un cuvânt urât rostit de ninja de foc îl stăpânea orgoliul si mândria!

Cole(îl aruncă pe Kai pe podea) Stai aici!Eu merg la Lloyd! E numai si numai vina ta ca Lloyd e în această stare!Ai numai prostie în cap!!! (Nervos țipă trântind ușa în urma sa)

Kai:Eu nu am făcut nimic!Numai ce trebuia!!(nervos sta în genunchi si da cu pumnul în podea plângând) cee  am făcut? Ei mă cred un monstru un nemernic ?așa sa fie! Le arăt eu!

Kai se ridica de pe jos încruntat si se șterge la ochi

Kai:Am fost băiat bun prea mult timp!(cu încredere se duce spre camera sa)

Își ia blugi îi taie,își pune mănușile fără degete si își pune un pansament la antebraț, își ia tricoul negru si îi rupe mânecile si se îmbrăca cu el,la gura își pune o eșarfă

Kai:Nimeni nu ma bate sau jignește in felul ăsta! (Strânge din pumni si îi da cu pumnul în oglindă spărgându-se)Totul se va sfârși azi !îmi voi cere răzbunarea! (Își pune sabia la spate,se uita sub saltea luându-si  pistolul si îl pune la brâu) voi distruge totul în cale!Îmi zic toți ca nu îmi pasa si sunt neglijent! O sa le arăt eu chiar acum!(râde malefic)

Kai da să plece afară dar se lovește de Nya umar în umăr

Nya:Kai?!Tu de ce arați așa? (Socată)

Kai:Asa sunt eu de acum!Străine!

Nya:Eu nu sunt străin pentru tine!Sunt sora ta mai mica!(îl prinde de încheietura strâns)

Kai:Ce faci pramatie dă-mi drumul!(se smucește o ia pe Nya si lipește de perete) nu vei fi niciodată nimic pentru mine! Niciodată! TE URĂSC DIN TOATĂ INIMA MEA!

Nya:Cee nu nu e adevărat! (Plânge și lasă capul în jos)

Kai:O ba da!Acum ma scuzi dar am treburi mai importante decât sa ma joc cu fetițe ca tine! (Se îndepărtează de ea cu 5 pași)

Nya:Eu nu sunt orice fetiță fraiere!Mereu vei fi la fel plin de orgoliu si mândrie!Ești un nimic în fața mea!Un prost nemernic stiu ca tu ai făcut asta lui Lloyd! Te voi crede mereu un monstru oo da stai!Asta ești! Nu vreau sa fi fratele meu! Regret orice clipă alături de tine!(nervoasă îl ia pe Kai de guler si îi da o palma întorcându-i fața)

Kai(se întoarce uitându-se mândru si nervos îi bagă mâna în gât Nyei strângând-o tare)Faptele au consecinte pisy!Iar tu vei regreta pentru palma trasă si mai ales mereu mi-ai stat în cale si luat faima!(o strânge si mai tare)

Nya:Eu...nu....sunt pisy nimănui... (Îi da un picior sub centură)

Kai:ahh futuți.. (Cade în genunchi)

Nya(speriată încearcă sa fugă de Kai)

Kai:Nu pleci nicăieri! (O prinde pe Nya de picior si o trage lângă el)

Nya:Aaaa!

Kai:Sa te vedem piticanie ce mai faci!(se pune pe stomacul cu toată greutatea si o prinde strâns de păr)

Nya:Da-te jos păluga ce dracu mânaci de ești așa gras!?

Kai(rade si îi da un pumn în gură) Eu nu sunt gras ăștia se numea mușchi dragă! Tu ești prea slăbănoaga! (O ia de tricou si îi mai da doi pumni întorcându-i fața fiind plină de sânge)

Nya (tușește) crezi ca eu nu pot face nimic?!(furioasa strânge pumnul si îl da lui Kai în gură)

Kai(se șterge la gură de sânge) Bine jucat prințeso dar nu scapi de mine meriți pedepsită! (Se încrunta,o prinde pe Nya de picior si o aruncă în pragul uși)

Nya:Nenorocitule!(se ridică sprijinindu-se intr-o mâna si cu alta se ținea de stomac tușind sânge)

Kai:Nu te-am învățat încă minte! (Îi da un pumn în stomac si cu picior în spate)

Nya:aaaa!(cade pe jos plângând)

Kai:firai tu sa fi de târfă! (Îi da cu picior în stomac si un pumn în ochi)

Nya:(cade intr-o parte) firai....tu...sa...fi!

Kai:încă mai vrei!?(o ia de haine si îi da două palme peste față și un cap în nas)

Nya(se ține de nas si plânge) mă doare!!

Kai:Mai vrei spune sigur ca da!(îi da un pumn în braț o prinde strâns de gât si ridică in sus)

Nya(se zbate de abia respirând încet încet închizând ochii sucindu-si capul într-o parte si alta)Să te fut în gură!

În acel moment Kai își scoate sabia si o îndreaptă spre zona stomacului îi șoptește ușor la ureche

Kai:Adio surioară! (Rânjește)

În acel moment Kai este răpus de pumnul lui Jay

Jay:lăsa-mi iubita în pace!sa te mai atingi de ea!(îi da un picior în stomac lui Kai)

Cole:ești nebun!Pleacă! (Îl ia de haine si arunca)

Kai(cade spre ușă)

Jay:iubito spune ceva te rog!(plânge pe fața Nyei plină de răni ea fiind inconștientă)

Cole:Pleacă ce mai aștepți?

Kai(pleacă) o sa regretați cu toți veți vedea!(pleacă si picăturile de apă îl ud leoarcă)

Nya:ahh...!(se ține de stomac)Kai?!(fiindu-i frică)

Jay:Sunt eu Jay!Nu îi mai permit sa te lovească sunt lângă tine!(o ia în brațe)

Nyei îi curgea o lacrimă...

Kai ajunge in pădure acolo îl vede pe Krux

Krux:Mai măi ce avem aici?

Kai:Ce vrei de la mine?(furios)

Krux: eu nimic! Dar te poți răzbuna! (Zâmbește)

Kai:Îmi convine! Si chiar o voi face!

Krux:Bravo băiete! (Îi aruncă un pistol)

Kai:Ce dracu  vrei sa fac eu cu ăsta?

Krux:Vei distruge pe cei ce ți-au luat totul în viață!

Kai trage cu pistolul în sus si cu rânjet îndreaptă pistolul spre voi

Kai:Voi urmați! (Face cu ochiul si apasa pe trăgaci)

........................................................................



Va continua...

NINJAGO NOI AVENTURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum