Jayden'in Ağzından
Aptal
Aptal
Aptal!
Nasıl bu kadar aptal olabilirdim?
Sinirimin beni ele geçirmesine izin verdim ve şimdi onu kaybettim! Uyandığım anda onu kimin aldığını biliyordum, kokusuna defalarca kez rastlamıştım ve ondan nefret ediyor muydum? Hayır, o çocuktan tiksiniyordum.
*Flashback*
Küçük bir mücadeleden sonra sonunda gözlerimi açmaya başladım. Görüşüm temizlenene kadar sadece birkaç saniye etrafım bulanıktı. Neden tepetaklak olduğumu anlamadığım için etrafıma kafam karışık bir şekilde baktım. Arabayla kaza yaptığımı anlamam biraz zaman almıştı.
Harmony.
Kahretsin!
Soluma baktığımda onu görememiştim, gittiğini anladım. Beni hâla yerimde tutan kemeri çıkardığımda düştüm ve kapıyı tekmeleyip açabildim. Arabadan çıktığımda hiçbir acı hissetmediğim için şanslıydım çünkü iyileşme gücüm vardı.
Saniyeler içinde, Harmony'i alan ya da onu kaçıran kişinin kokusunu almak ve tanımlamak için arabanın diğer yanına gittim. Harmony'nin tatlı ve cezbedici kokusu beni kendimden geçiriyordu. Onun kokusuna odaklanmışken bir başkası hemen dikkatimi çekti.
Bu çok fazla aşina olduğum bir kokuydu, benim elimden bir şey alan bir koku.
Bu son derece karmaşıktı...
*Flashback Sonu*
Prens Dylan Valentine.
Kesinlikle bir sürpriz olduğunu ve ummadığımı söylemeliyim. Bu maalesef Harmony ile yaptığım planlarımın birçoğunun içine etmişti fakat onu geri kazanacağımı biliyorum ve yapabileceğimi biliyorum.
Beni kesinlikle hatırlayacağını ya da tanıyacağını sanmıyorum ki bu iyi bir şey, aslında Dylan'ın mantıksız olması şaşırtıcı. Kraliyet ailesi nasıl bu kadar düşüncesiz ve aptal olabilir, beni kolayca hayatlarından kesip atabileceklerini düşünmeleri ve herkese öldüğümü söylemeleri...
Her şeyi cadım Persephone'a borçluyum, gördüğünüz üzere beni diğer vampirlerden ve bütün olağanüstü varlıklardan saklayacak bir büyü yaptı. Kısacası hepsi benim zayıf, acınacak bir insan olduğumu düşünecekler.
Ne kadarda yanlışlar.
Ağıza alınamayacak kadar uzun bir süredir, muhtemelen 500, kraliyetlilerden intikam almayı düşünüyorum. Yakında kral olmak istediğim bir şey, bana gereken bir şey, hakkettiğim bir şey, sevdiğim bir şey ve benim için önemli olan bir şey.
O her zaman elimden her şeyimi aldı ama Harmony'mi alamayacak.
Kendime bir bardak viski döktüm ve bir sonraki hamlemi gözden geçirdim. Harmony'i her şeyden çok geri getirmeliyim ve inanın bana bunu yapacağım.
Özledim onu.
Gülüşünü.
Kahkahasını.
Sesini.
Vücudunu.
Kendisini.
Yapacağım son şey bile olsa onu geri getireceğim.
Bu benim için bir yemindir.
Ah. Yoluna kimin çıkıyor oluşu hakkında hiçbir fikrin yok Prens Dylan ve şu yaşadığın günleri güzel geçirsen iyi edersin çünkü sayılı günlerin kaldı.
Merak etme sevgilim senin için yakında geleceğim...
Evettt... Bölüm 5 sizlerle, biraz doldurucu bir bölüm oldu ama neyse :)
Vote ve yorum yapmayı unutmazsanız çok çok çok sevinirim...
Kocaman öpüyorum sizi minnoşlarım <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Prens
VampireÇılgın bir en iyi arkadaş? Tik. Aldatan bir erkek arkadaş? Tik. Akıl almaz derecede yakışıklı bir vampir sevgili? Tik. Psikopat bir sapık? Tik. Kocaman bir drama? Kesinlikle. Yüzyıllarca gerçek aşkını beklemek zor bir şey. Onu bulduktan birkaç hafta...