Bana ne düşündüğünüzü söyleyin.
Multi: Nicole
Harmony'nin Ağzından
Dylan'nın bana onun ve ailesinin ne olduğunu söylediğinden beri yaklaşık 2 saat geçmişti, Vampirler. Şoku henüz atlattığımı sanmasamda atlattığımda korkup çılgınlar gibi koşmayacağımdan eminim. Şu anda Dylan bana sarayı gösteriyor ve gerçekten söylemeliyim ki her şey odalardaki ışıklandırmalardan tut, ailelerinin yaklaşık 100 yaşındaki portrelerine kadar... Mükemmeldi.
Dylan'nın bana en yakın arkadaşı ve eşini tanıştıracağını söylediğinde, nedenini bilmediğim bir sebepten dolayı tanışmak için sabırsızlandım çünkü kız kıza konuşabileceğim birine çok ihtiyacım vardı. Annesi ve babası çok kibarlar ve düşündüğümün aksine hiç de korkutucu değillerdi, Dylan'nın beni araba kazasından içeri aldığı anda onaylamışlardı.
Dylan'a annem hakkında sorduğumda onu hipnotize ettiğini ve birkaç hafta boyunca şehir dışında olduğumu düşündürdüğünü söyledi. İlk başta kızdım, ancak nihayetinde neden yaptığını anladım. Jayden'a ne olduğunu sormam ise ayrı bir hikayeydi ve Dylan'nın gözlerinin koyulaşıp bana karşı gardını almasıyla sona erdi. Hâlâ endişe duyduğum şey ise Dylan'a benim ve Jayden ile olan ilişkimi söylememdi. Daha da kötüleşti ve sürekli Jayden'a ait olmadığımı tekrar etmeye başladı.
Dylan'nın arkadaşı ve eşini bulma yolundayken onlar hakkında küçük şeyler söylemişti. Arkadaşının adının Xander ve karısının da Nicole olması gibi... Xander kraliyet muhafızlarının bir parçası ve iyi bir aile dostuymuş. Nicole de Dylan'nın kuzeni olduğuna göre lisanslı bir düşes olduğunu düşünmem normal sayılırdı.
Uzun bir koridordan geçtiğimizde ilerde iki kişi gördüm. Sanırım onlar aradığımız Xander ve Nicole'dü.
Nicole çok güzel bir kızdı... kahverengi ve kızılın arasındaki saçları, modellere taş çıkaracak fiziği ve farkedilir zümrüt yeşili gözleri... teninin solgun olması onun da bir vampir olduğunu ele veriyordu. Üstündeki salaş beyaz elbisesiyle muhteşem görünüyordu.
Xander'in ise kusursuzca şekil verilmiş kahverengi saçları vardı. İki kolu da dövmelerle çevrilmiş kaslı bir figürü vardı. Gözleri koyu ama hafif kahverengiydi, neredeyse gizemli... Teni Nicole gibi solgun değildi ve doğuştan koyu tenli olduğunu söyleyebilirim. Üstünde gri v-yaka bir kısa kollu ve siyah bir kot pantolon vardı. Yemin edebilirim ki buradaki herkes bir Tanrı veya Tanrıça gibiydi, her ne kadar Dylan kadar olmasalarda...
Arkalarını dönüp bizi farkettiklerinde Nicole bana doğru koşup sıkıcı sarıldı. Gerçekten, 'sıkıca'... Zorca nefes alabiliyordum ve görebildiğim kadarıyla da Dylanlar erkekçe tokalaşıyorlardı.
"Kızı rahat bırak Nicole, rengi maviye dönmeye başladı." Xander sakin bir şekilde dedi ve Nicole beni yavaşça yüzünde tatlı bir gülüşle bıraktı.
"Özür dilerim... buralarda bir kızın olması beni heyecanlandırdı. Selam, ben Nicole"
"Harmony" dedim yüzümde hafif bir tebessümle, o ise kocaman sırıttı.
"Benim adım da Xander. Tanıştığımıza memnun oldum Harmony, Dylan çok uzun zamandır seni arıyordu. Bence Dylan ile ben Nicole ile seni yanlız bırakalım, sizde kızlar artık baş başa ne yapıyorsa onları yaparsınız." Elini uzattı ve kısaca tokalaştık. Çok güçlüydü! Hızlıca kafamı salladım ve Nicole hemen koluma girip beni başka bir koridora sürükledi.
"Ee Harmony... bütün bu vampir işini nasıl kaldırabiliyorsun?"
"Sanırsam pek de hazmedebilmiş değilim ama hazmettiğimde korkup kaçmayacağımdan eminim." dedim dürüst bir şekilde.
"Çok iyi! Kaçmaya çalışsan bile Dylan'nın buna izin vereceğini zannetmiyorum açıkcası." dedi kıkırdayarak.
"Pekala, bir süre daha burada olacağımı göz önünde bulunduracak olursak... dikkat etmem gereken birileri var mı?"
"Pek de değil... sadece Abby ve minyonları var."
"Neden 'Mean Girls' den bir kız gibi?"
"O filmi çok seviyorum! Ve o daha da kötüsü, tamamen boyanmış sarı saçları, silikon göğüsleri, kısa etekleri ve yüksek desibelli sesi ile... Dylan ile sarhoş olduğunda yattığı için kendini bir şey sanıyor. Fakat dikkat etmen gerekmesinin asıl sebebi sinsi olması ve Dylan'nın gerçek aşkı olduğunu öğrenirse mahvetmek için elinden gelen her şeyi yapacak." Dylan ile yattığını öğrendiğimde kalbimde bir sızı hissettim.
"Vay canına... tam bir lise dramına benziyor." Kıkırdadım.
"Her neyse, seni vampire dönüştüreceğimizi nasıl hazmettin peki?" Dondum, nasıl cevap vereceğimi bilemeden... Dylan bana dönüşmem gerektiğinden hiç bahsetmemişti. Nicole şok olmamı ve kafamın karışmasını anlamış olmalıydı.
"Dylan sana daha bundan bahsetmedi, değil mi?" Hızla kafamı iki yana salladım.
"Kraliçe olmak için bizden biri olman gerek tabiki de..." dedi sanki normal bir şeyden bahsedermişcesine.
Tam da o anda sanırım kalbim durdu...
En iyi bölüm olmasada işte karşınızdayım! Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Prens
VampirÇılgın bir en iyi arkadaş? Tik. Aldatan bir erkek arkadaş? Tik. Akıl almaz derecede yakışıklı bir vampir sevgili? Tik. Psikopat bir sapık? Tik. Kocaman bir drama? Kesinlikle. Yüzyıllarca gerçek aşkını beklemek zor bir şey. Onu bulduktan birkaç hafta...