even uzun zamandır isak'ların evine gelmiyordu ve isak, onun sonja'yla kavga ettiğini düşünüyordu ama sonja'nın keyfi hep yerindeydi, hatta öncekinden daha çok keyifli gibiydi. isak, okul dönüşü even'ın yanına, kaffebrenneriet'e uğramaya karar verdi. sınavları yüzünden oraya gitme vakti de olmamıştı.
"isak? sana sesleniyorum."
isak öğretmeninin seslenmesiyle kendine geldi. kafasını kaldırıp öğretmenine baktı.
"kusura bakmayın, dalmışım."
"tahtaya çıkmak ister misin diyordum."
isak gerçekten istemiyordu. ağır ağır ayağa kalkarken, kurtarıcı ve okul bitişini ifade eden zil çaldı. öğretmenine yan bir gülümseme atıp çantasını ve beresini hemen alıp sınıftan kendini attı. merdivenleri üçer üçer indi ve okuldan çıkıp, yakın olan kaffebrenneriet'e yürümeye başladı.
yürürken çok mutlu hissediyordu. sınavları bitmişti, en sevdiği kahveyi alacaktı ve even'ı görecekti! kafenin içerisine oldukça sırıtarak girdi. even ona şaşkınlıkla bakıyordu. isak onun yüzünden geçen gülümsemeyi hayal meyal farketti. ardından hemen suratını asıp ayaklarına odaklanmıştı.
"hey even! nasılsın? uzun zamandır bize gelmiyorsun?"
even ona bakmadan sert bir ses tonuyla konuştu.
"kazağını mı istiyorsun? onun için mi bu yalakalık? lafı uzatmana gerek yok."
isak şaşkınlıkla even'a bakıyordu. şoka uğramıştı. bunu beklemiyordu ve yine gerginlikten boynunu kaşıdı.
"b-ben öyle demek istememiştim, g-gerçekten samimi sormuştum."
even ona omuz silkti. isak'ın kahvesinin üstüne kalemle bir şeyler yazdıktan sonra isak'a kahvesini verip işine geri döndü. isak parayı tezgahın üstüne bıraktı ve gözlerini even'dan hiç ayırmadan en sevdiği masaya doğru yürüdü. birden ona ne olduğunu anlamıyordu. masaya oturduktan sonra önüne döndü. ruh hali bir anda değişmişti. kahvesini içerken üstünde yazan kelimeyi fark etti. bu normalde kendi adı olmalıydı ama kahvede 'ibne' yazıyordu.
ve bu, isak'ın sandalyeyi yere düşürüp, kahveyi hızlıca bir köşeye attıktan sonra, even'ın boş bakışları içerisinde oradan ağlayarak çıkması için yeterliydi.
multiye arada böyle güzel editler koyayım
bu arada;ODAMA BÖYLE Bİ ŞEY YAPTIM HENÜZ BABAM BİLMİYOR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tell me im pretty > evak
Fanfiction"bana bir kahve ver ve güzel olduğumu söyle." -tsm