atten

1.1K 113 62
                                    

BUGÜN BEEENİM DOĞUM GÜNÜM -evet15temmuzdadoğdumaq- İYİ Kİ DOĞDUM BEN
lukeun da yarın, şimdiden kutlu olsun şerefsiz orospu<3
bi sonraki bölüm final mi ne

"hepiniz hoşçakalın. yaptıklarım için üzgünüm isak, umarım mutlu olursunuz. her neyse."

sonja bavullarının hepsini çoktan arabaya yüklemiş ve evden tamamen çıkmıştı bile. isak, kapıyı kapatıp cebinde titreşen telefonunu eline aldı. even'ın aradığını görünce beklemeden hemen açtı.

"hey, isak. ailem beni reddetti. kaldığım ev de onların olduğu için şimdi ne yapacağımı bilmiyorum. acaba bildi-"

isak gülümseyerek even'ın sözünü kesti.

"ah bizde kalabilirsin. artık sonja da yok. istersen sana o odayı ayarlayabiliri- ne gerek var aslında? aynı odada uyuyabiliriz sanırım. yani, uyuyabilir miyiz?"

isak, even'ın gülme seslerini hayranlıkla dinliyordu.

"uyuyabiliriz. ev arkadaşların sorun eder mi?"

"hayır. onları doğru dürüst görmüyorum bile."

"tamam o zaman. akşam gelebilir miyim?"

"şimdi bile gelebilirsin. görüşürüz."

even'la vedalaştıktan sonra telefonu kapayan isak, bir an önce odasındaki pis kokudan kurtulmak için temizlik eşyalarını alıp odasına girdi. yerde olan tüm kıyafetlerini kirli sepetine attıktan sonra yeri güzel bir şekilde sildi. yatağına ikinci bir yastık koydu ve yatağı topladı. en sevdiği parfümünü odaya boşalttıktan sonra camı açtı aşağıya doğru baktı.
even'ın eve doğru 3 valizle kapıyı çalmak için yürüdüğünü görünce hemen kapıyı o gelmeden açmak için kapıya koştu. kapıyı açıp even'a ufak ve hızlı bir öpücük kondurdu ve elindeki valizlerden ikisini aldı. even da diğer valizi içeri koyduktan sonda ikisi de tamamen birbirine odaklanmıştı.

isak, even'ın yanağındaki benleri,

even, isak'ın gamzelerini,

isak, even'ın dudaklarını,

even, isak'ın küçük burnunu,

isak, even'ın adem elmasını,

even, isak'ın yüz kemiklerini

doyasıya inceledikten sonra dayanamayıp birbirlerinin en sevdikleri yerlerini öpmeye başladılar ve ikisinin de birbirlerinde en sevdiği yerler dudaklarıydı. öpmeleri derinleşirken isak çoktan bacaklarını even'ın beline sarmış ve even çoktan isak'ın yatak odasına yürümeye başlamıştı.

tell me im pretty &gt; evakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin