even ile isak 'gizli' ilişkilerine başlayalı 2 gün olmuştu ve isak, onu en son ilişkiye başladıkları gün görmüştü. uzun zamandır gitmediği ve even'ı da özlediği için kaffebrenneriet'e gülen bir yüzle girdi. even tezgahı siliyordu, onu görmemişti.
"merhaba, her zamankinden. yanında bir de sen olsun." diye fısıldadı.
even şaşkınlıkla isak'a dönerken, isak ona şirince gülümsedi. even da ona karşılık verdi.
"merhaba. kahvenizin yanında istediğiniz şeyi yarın akşam evinize getireceğiz."
even, bunları söyleyip kahveyi hazırlamaya döndüğünde isak kaşlarını kaldırıp yüzüne cidden büyük bir sırıtış takındı. parasını her zamanki gibi tezgaha bırakıp kahveyi beklemeye başladı. bir yandan da even'ı izliyordu. o, gerçeten çok güzeldi. isak'ın kahvesini yazıp üstüne yine bir şeyler yazdıktan sonra gülümseyerek kahveyi isak'a uzattı. isak teşekkür edip kahvesini alınca hemen üstündeki yazıya baktı.
bu sefer 'ibne' yerine, 'özür dilerim' yazıyordu.
isak kahvesini çok sevmişti. çöpünü kesinlikle saklayacaktı. bugün eve ödevlerinden dolayı erken gitmesi gerektiği için even'a el sallayıp kafeden çıktı.
even ise uzun zamandan sonra ilk defa gerçek anlamda gülmeye başlamıştı. uzun zamandan sonra tozlanmış kalbi, ilk defa tekrar hızlıca atmaya başlamıştı.
ben yalancı bir yazarım.. güya her gün yayınlıycaktım.
bu aralar çok fazla işim var ama 4 güne rahatlicam söz.
yorum yaparsanız güzel olur, mutlu ediyo^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tell me im pretty > evak
Fanfiction"bana bir kahve ver ve güzel olduğumu söyle." -tsm