Selin
Emir beni yine dağ evine getirmişti. Burda olanları hatirlayinca kötü hissettim kendimi ve daha kötüsü olacaktı. Arabayı park etti. Ben hiç yerimden kıpırdamadım. Oturduğum yerinin kapısını açtı ve kolumdan tuttu. Sürükleyerek eve sokmaya çalışıyordu. Birden beni çekince bende yere düştüm. Dizim kanamaya başladı ama Emir hiç aldırmadan beni yerden kaldırdı ve evin içine girdi. Evde 2 tane uzun boylu adamı görünce korkmaya başladım. Emirinden kurtuldum ve kapıya doğru koştum ama kapı kilitliydi. Uzun boylu adamlardan biri peşime geldi ve beni omzuna aldı.
- Bırak beni !
- Emir Bey ne yapalım.
-Onun yanına indir .
- Tamam efendim , dedi ve yürümeye başladı. Ben ne kadar vursamda o hiç bırakmadı hatta daha fazla sıkı tutmaya başladı , bu adam beni nefessizlikten öldürecekti! Evin hiç görmediğim yerine geldik çok karanlıktı, bir odanın kapısını açtı ve beni sertçe yere bırakıp kapıyı kilitledi. Bende kapıya doğru koştum ve vurmaya başladım. Ama açan olmadı.
- Selin boşuna uğraşma .
Duyduğum sesle irkildim yaşıyor olamazdı değil mi ?Toprak
Toplantı bittikten sonra odama çıktım. Dosyaları koydum ve telefonuma baktım Selin aramış. Tam arayacaktim Mert odaya girdi.
- Toprak Bey bir kaç evrak kalmış onlarıda imzalar mısınız?
- Tamam getir , dedim ve imzaladım. Mert odadan çıkarken telefonum çaldı. Ayşe anne aradı.
- Toprak evladım.
- Buyur Ayşe sultan.
- Evladım bebek bezi kalmamış alır mısın Selini aradım ulaşamadım sanırım çekmiyor telefonu.
- Tamam merak etme sen , dedim ve kapadım. Selini aradım ama kapalıydı. Merak etmeye başladım. Çünkü en son Emirin mesajı onu böyle sessiz bir şekilde ortadan yok edebilirdi. Ben en iyisi Emirin evini basam fena olmaz hem içimde bu sıkıntıyla dolaşamam. Arabama atladım ve Emirin evine gittim. Şansa bakın evdeymiş.
- Selin nerde ?
- Ben nerden bileyim .
- En son tehdit mesajı atanda sendin .
- Ara evimi bak .
Emirin öyle demesiyle her yere baktım. Ama Selin yoktu. Aklıma dağ evi geldi .
- Dağ evine de bakıcam.
- Tabi bakabilirsin dedi ve kapıya doğru yürüdü. Arabaya binip gittik. Dağ evininde her yerine baktım ama gene yoktu.
- Aradığını bulamadın sanırım.
- Kapa çeneni!
- Sevgiline bile sahip çıkamıyorsun. Aaa tabi sen karına bile sahip çıkmadın. Çok merak ediyorum bu odaya Duru gelse Seline ne yapacaksın.
- Bu seni ilgilendirmez.
-Aa tabi Duru yu seçersin değil mi ? Acıyorum Seline sen onu hiç haketmiyorsun.
Söylediklerine aldırış etmeden çıktım evden ve gittim. Nerdeydi Selin ?Selin
Arkamı döndüğümde Duru karşımda duruyordu.
-Selin .
-D-duru !
- Evet yaşıyorum.
- Ama nasıl .
- Emirle anlaşma yaptım. Eğer böyle olmasaydı Toprak çok üzülecekti.
- Neden üzülecekmis? Yani onu üzen şey ne ?
-Bunu sana söyleyemem.
- Tamam o zaman burdan nasıl çıkıcaz?
-Emir seni çıkaracak merak etme ama ben yine burdayım.
- Olmaz seni burda bırakmam yüzün solmuş kötü görünüyorsun iyi misin ?
- İyiyim sadece benim yaşadığımı Toprağa söyleme olur mu ?.
- Neden ?
- Sadece söyleme.
Kapı açıldı ve beni bırakan adam geldi ve beni aldı. Emirin yanına götürdü.
- Duruyu öyle tutamazsin.
- Bu zamana kadar yaptım. Bundan sonrasında da yaparım.
- Çıkar onu .
Benim kolumdan tuttu ve arabamın yanına bırakıp gitti . Arabamın yanında duran adamda gitti . Hemen cantama baktım ve telefonumu çıkardım kapatmıştı telefonumu açtığımda Toprağın ve Ayşe annenin aradığını gördüm. Sesimi topladım ve Toprağı aradım.
- Selin nerdesin sen ?
- Telefonumun şarjı bitmiş şarj aleti felan aradım o yüzden kapalıydı. Evde unutmuşum şarj aletini.
- İyi misin?
- İyiyim eve geçicem şimdi.
-Tamam evde seni bekliyorum tamam mı?
- Tamam ,dedim ve eve gitmeye başladım. Toprağa söylese miydim yada yok soylemiyim off ne yapacağım ben .Kapının önüne geldiğimde derin bir nefes aldım ve içeri girdim. Toprak koşarak yanıma geldi . Toprak bana sarılması ile dizimdeki kan lekesi aklıma geldi umarım görmez.
-İyi sin demi ?
- İyiyim merak etme , dedim ve gulumsedim. Ben odama gidiyim üstümü değiştirip geliyorum dedim ve ruhsuz bir şekilde merdivenleri çıktım.
Toprak
Selin sanki şok edici birsey öğrenmiş gibi yukarı çıktı. Gözlerim birden dizine kaydı. Kan miydi o ? Hemen peşinden gittim. Odanın kapısını birden açınca irkildi.
- Dizindeki kan izi nasıl oldu.
- Toprak şey....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakıcı
Любовные романыEski eşini unutmaya çalışırken bakıcıya aşık olursan sence ne olur ? Hayata yeniden başlar mısın , yoksa o aşkı eski eşin yüzünden kabul etmez misin ?