21

6.6K 260 46
                                    

Duru
Emirle konuştuktan sonra kendimi çok kötü hissettim. Emirin dediklerini yapmak zorundaydım yoksa Toprağa her şeyi anlatırdı. Toprak Seline inanmadığını biliyorum bu yüzden Ayşe Anne kalıyordu geride ve Toprak Ayşe anneye inanırdı. Derin bir nefes aldım ve odaya doğru yürüdüm. Odanın önüne geldiğimde etrafa baktım kimse yoktu . Sessiz bir şekilde  odaya girdim ayşe anne uyuyordu. Yanına gittim ve yastığı aldım yüzüne bastırdım. Uyanmıştı, imdat demeye çalışıyordu, o demeye çalıştıkça ben yastığı daha fazla bastırdım. Hareketleri yavaşladı. Elleri hareket etmiyordu artık tam son kez bastiracaktim ki kapıdan sesler duyunca panikledim ve odada olan lavaboya koşarak girdim ve kapıyı kapattım. Derin derin nefes aldım.
Selin
Ayşe annenin yanına uğramak istedim ve odasına doğru gittim . Tam kapıyı açacakken Toprak seslendi bana , ona doğru döndüm. - Selin , Duruyu gördün mü?
- Hayır görmedim,  Dedim ve odaya girdim. Toprakta kapidaydi . Ayşe annenin yanına gittiğimde nefes almıyordu sanki . Seslendim ama ayşe anne uyanmadi . Odanın kapısını açtım korkulu sesle ,
- Toprak doktoru çağıralım. Ayşe anne nefes almıyor,  Dedim ve kosturmaya başladım, Toprakta arkamdan koşturuyordu.
Duru
Odadan Selin çıkınca bende hemen çıktım. Emiri aradım.  Yaptığımı söyleyip kapadim ve arabama binip eve gitmeye koyuldum.
Selin
Ekinin odasına geldiğimde Toprak,
- Doktorun odası bu değil.
- Hayır burası, dedim ve içeri girdim. Ekini karşımda görünce,
- Ekin Ayşe Anne nefes almıyor , dedim göz yaşlarıma hâkim olamadım. Ben öyle der demez Ekin Ayşe annenin odasına koştu bende peşinden, Toprak birşeyler düşünüyordu. Sonra oda koşturarak gelmeye başladı.  Ekin odaya girdi kapıyı örtü. Bende kapının önünde durdum. Toprak kolumdan tutup çekti yangın merdiveninin olduğu yere götürdü.
- Ayşe anneye ne yaptın söyle.
- Ben birşey yapmadım. Birak kolumu !
- Eğer birşey olursa ayşe anneye o zaman senin canını yakarım Selin , diyip gitti . Bende kolumu tutup olduğum yerden çıktım. Odanın önüne gelince durdum yutkunup. Ekin Toprağa birşeyler anlatıyordu. Sonra bana dönüp gülümsedi yanıma geldi.
- Korkulacak birsey yok Selin.   Sadece birisi yastikla boğmaya çalışmış sanırım çünkü fark ettiysen yastık yerdeydi.
- Evet fark ettim düşmüş sandım ben.
- Benimkisi tahmin sadece ama sen yapmadığına göre senden önce kim girdiyse odaya o kişiyi bulmamız gerek . Toprak beyede dedim aynısını hastanenin kameralarına bakacak haberin olsun Selin . Eğer bir sıkıntı olursa soylersin tamam mı?
- Tamam söylerim Ekin , diyip sarıldım o da  bana sarıldı. Teşekkür ederim Ekin sağol.
- Arkadaşlar yardım etmek için vardır. Hadi ben kaçtım diğer hastalara bakacağım .
- Tamam hadi görüşürüz Ekin diyip gulumsedim.

Evet biliyorum baya uzun bir bölüm dkdkdkd . Okul alışverişi fln olunca yazmak için pek fırsat bulamadım bir kaç neden de var tabi ama bu kadar bu seferlik en azından yeni bölüm geldi ya 😂

BakıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin