15

7.1K 257 21
                                    

Selin
Toprağa söyledikten sonra o ayakta ordan oraya odanın içinde gezerken bende kafama takmamaya çalışıyordum. Sonra Toprak bana döndü.
- Selin sana bir şey soracağım ama bana kızmayacaksın.
- Dinliyorum seni ,dedim.
- Hani Emirin sana zarar verdiği gece ...
- Hadi Toprak ne soracaksın, giderek merak etmeye başladım. Toprak ne diyecek diye düşünmeye başlarken konuşmaya başladı.
- O gece onunla bir şey yaşadın mı?
Toprak beni kıskanma ya mı başladı acaba biraz eğlensem mi ?
- Anlamadım?
- Ya şey işte.
-Ney Toprak !
- O gece onunla birlikte oldun mu ?
Kıskanıyor kesin, elime düştün Toprak.
- Şey. ..
- Ney Selin . Oldu mu ?
- Söyleyeceğim ama kızmayacaksın.
-Söyle!
- Oldu ama ben istemedim zorla oldu ben onu durduramayınca karşılık vermek zorunda kaldım. Ama...
- Tamam ! Anlatma anladım.
- Toprak ...
-Selin o seni öperken bir şey hissettin mi ?
-Hissetmedim! Çünkü Emirle aramda sandığın gibi birsey olmadı Toprak. Dediğim an Toprak bana sarıldı ve kucağına alıp yatağına bıraktı.
- Hazır öyle bir şey olmamışken sadece benim olmaya ne dersin, diyip sapık bir şekilde sırıtınca üzerimden ittim .
- Toprak seni bir doverim feleğin şaşar.
- Nasıl döversin bir gün görmek isterim. Diyince Toprak yanına gidip sinsice gülüp kulağına.
- Emir daha güzel öpüyor onun yanına mı gitsem, dememle Toprağın beni öpmesi bir oldu. Eli tişörtüme kayınca itiraz etmedim. Tam üzerimden çıkarıyordu ki Gözde odanın kapısını çalmadan içeri girdi.
- Ben özür dilerim evde yoksunuz sanıyordum , dedi gülerek odadan çıktı. Toprağın göğsüne yumruğu geçirdim.
- Neden onu tekrardan çağırdın işe.
- Birileri kıskanıyor.
- Az önce kıskanan kişinin hal ve hareketlerini unutmamak gerek.
-Devam mı etsek?
- Toprak !diyip odadan çıktım. Odama giderken Gözdeyle karşılaştım.
-Toprak beyi etki altına çok iyi almışsın. Tebrikler, diyip alkislamaya başladı.
-Bu seni ilgilendirmez.
-Peki Duru hanımı ilgilendirmez mi ?
-Ne saçmalıyorsun.
- Bilmem , diyince bende sinirle kolunu tuttum ve kendime çektim.
- Ne kasdediyorsun.
-Mezardaki kişilere de mi saygın yok ! Demesiyle olduğum yerde kaldım oda kolunu benden kurtarıp uzaklaştı. Gözümden yaşlar akmaya başladı. Odama doğru gittim bebekleri yanıma aldım. Göz yaşlarımı sildim ve onlarla ilgilenmeye başladım . Sonra Toprak odaya geldi . Bebeklerle oynamaya başladı. Onlar uyuyunca bende pencereden dışarı baktım Toprakta arkamdan gelip bana sarıldı.
-Yarın evde sen ve ben olacağız, ona doğru döndüm ve .
- Nasıl yani?
-Gözde yarın izinli, Ayşe annede bebekleri akşama kadar gezdirecekmiş. Yani yarın beraberiz. Dedi ve gülümsemeye başladı.
- Toprak .
- Efendim Selin.
- Ben Duru'ya ihanet ediyormuşuz gibi hissediyorum.
- Neden böyle bir düşünceye vardın ki
- Çünkü bana ne zaman yakınlaşsan aklıma Duru geliyor senin aklından zaten çıkmıyor.
-Şşş böyle konuşmak yok hem Duru benim mutlu olmamı ister demi ?
-Evet öyle ama
-Amasi yok ben seninle mutluyum.
, dedi ve yanagimdan öptü bende ona sarılmakla yetindim.

_______________________________________

Emirin odasına bir bayan girer.
- Emir ne olursun onları görmek istiyorum.
-Sana bunu başta söyledim . Eğer onları görmek istiyorsan Toprağa her şeyi anlatırım.  Herşeyin oyun olduğunu anlatırım bunu unutma.
_______________________________________
Ertesi gün
Sabah uyandığımda evde Toprağı aradım ama bulamadım sonra telefonla Toprağı aradım. Bana toplantıda olduğuna dair mesaj attı ve yanına gitmem gerektiğinide bende hazırlanıp arabama bindim ve sürmeye başladım. Arabayı kullanırken Emirin arabası beni takip ediyormuş gibi hissettim ve oyduda korkudan önce Toprağı aradım ama kapalıydı ara sokağa girdim ve yolun ortasında bir araba durmuş. Olduğum yerde öyle kaldım.  Kaçma yollarını düşünürken Emir arabanın kapısını açtı ve kollumdan tutup suruklemeye başladı.
-Eger zorluk çıkarırsan Selin bebekler için hiç iyi olmaz ,diyince usulca arabaya bindim.  Korkuyor muyum, evet hemde çok.

Evet uzun bir aradan sonra yeni bölüm.  Ama okuyan ve oy vermeyen kisilere sesleniyorum emeğe saygı lütfen eğer begenmiyorsaniz söyleyin kitabı yayından kaldiriyim.

BakıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin