Toprak
Fotoğrafa baktığım anda şok geçirdim Emir , Seline nasıl ulaşır. Yerini öğrenmek için hemen aradım, açmadı. Strese girmeye başladım, canı çok aciyo Selinin ama yanında olamıyorum , bilmiyorum yerini . Selini aradım çalıyordu "Hadi Selin nolur aç nolur" dedim.
Selin
Telefonumun sesini duydum , şebeke çekiyordu o zaman . Telefonuma baktığımda sağ elimle arasında az mesafe vardı. Elimi uzatmaya çalıştım ama yetisemiyordum. Ayağıma baktigimdaysa buyuk bir taş vardı daha fazla ağlamaya başladım. Son birkez daha elimi uzattım ve telefonu aldım arayan Toprakti.
Telefonu hemen açtım.
-Selin! Nerdesin canım yerini söyle seni almaya geleceğim, diyordu ağlamaklı sesiyle . Bende ağlayarak
-Emir dağ evine getirmişti ama ben kaçtım . Geldiğimiz yolu kullandım kaçarken ama tam nerdeyim bilmiyorum.
-Tamam ben geliyorum canım, bu süre zarfında benimle konuşmaya çalış, tamam mı?
- Tamam,Toprak yardım et canım çok acıyor , uykum gelmeye başladı korkuyorum .
-Selin uyumak yok ! Sakın! Duyuyorsun beni dimi?
-Evet duyuyorum. Toprak?
-Dinliyorum seni söyle Selin.
-Arabayı hızlı kullanma , dedikten sonra güldüm.
-Selin gül böyle olur mu ? Ama arabayı hızlı kullanmam gerek ?
-Hızlı kullanmana gerek yok !
-Var ! ÇÜNKÜ SEVDİĞİM KADIN BENİ BEKLİYOR, ÖLMESİNE IZIN VERMEM ! Selin bırakma beni .
-Beni seviyor musun ?
-Evet hemde çok seviyorum sana deli gibi aşığım "Senin kocana deli gibi aşık oldum Duru " demiştin demi.
- Ama sen nerden , oradaydin sen!
-Evet eğer dayanirsan sana her şeyi anlatacağım, tamam mı?
-Tamam.
-Selin ben yola geldim yavaslıyorum arabanın sesini duyduğunda dur de .
-Tamam. Arabanın sesini dinlemeye başladım. Biraz önce dedikleri aklımdan çıkmıyordu resmen . Bedenim titredi uykum daha fazla geldi , korkmaya başladım.
-Toprak üşüyorum , uykum geliyor.
-Dayan güzelim, araba sesi duyuyor musun ?
-Evet , Toprak yavaşla hatta dur .
-Tamam geliyorum . Dedikten sonra arabanın durduğunu gördüm. Toprak arabadan koşarak indi ve benim düştüğüm yere baktı beni görünce hemen yanıma geldi, gözleri aglamaktan kizarmisti .
-Geldim güzelim , dedi. Sonra ayağıma baktı. Ayagimdaki taşı aldı . Başıma baktı. Çok fazla kan kaybetmiştim sanırım çünkü Toprağın bakmasiyla göz yaşları daha fazla aktı.
-Selin seni arabaya taşıyacağım canını yakarsam söyle olur mu ?
-Tamam , dedim . Beni kucağına aldı.
Toprak
Onu kucağıma aldığımda bedeninin ne kadar soğuk olduğunu iliklerime kadar hissetim. Canı aciyordu hissediyorum o belli etmemeye calisada. Arabaya geldiğimizde onu arka koltuğa yatirdim, saçını öptüm. Arabaya bindim ve çalıştırdım , elimi Selinin eline uzattım, elini tutugumda çok soğuktu, hepsi benim yüzümden hepsi !
-Selin çok üşümüşsün .
-Toprak .
-Söyle canım, konuş benimle.
-Seni seviyorum , dediği anda yüzümde gülümseme oldu ona döndüm
-Bende seni seviyorum Selin , dedim ve önüme tekrar baktım. Gözleri buğulanmıştı. Korkuyordu ama benim kadar olamaz , ben bunları düşünürken Selinin eli , ellerimin arasından kaydı. Arabayı sağa çektim ve durdum. Arkamı döndüğümde Selinin gözleri kapanmıştı. Nefes aliyor mu diye kontrol ettim . ALMIYORDU . "HAYIR SELİN BENİ BIRAKMA !" , dedim ve arabayı hızlı bir şekilde sürmeye başladım . Hastaneye geldiğimizde arabadan " Sedye getirin " diye bağırdım. Sedyeyi getirdiler . Selini kucağıma alıp sedyeye bıraktım . Elini tutum onu sedyeyle götürdükleri sırada, doktor
-Hastanın vücud sıcaklığı düşmüş nabız çok zayıf hadi arkadaşlar acil ameliyata alıyoruz, dedi . Bende,
-Doktor elinden geleni yap yalvaririm sana yap ,dedim aciz sesimle , kurtar onu nolur ! Ameliyat yerinin kapısına gelmiştik Selinin soğuk olan elini bırakmak zorunda kalmıştım . Yine onu yalnız birakiyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakıcı
RomantikEski eşini unutmaya çalışırken bakıcıya aşık olursan sence ne olur ? Hayata yeniden başlar mısın , yoksa o aşkı eski eşin yüzünden kabul etmez misin ?