<Tylar>
"Ik neem de 'Beafflet' denk ik." Zeg ik en glimlach naar George. Ze is gewoon zo mooi. Ik ben echt dankbaar dat de maangodin haar als mijn Mate heeft gekozen. Ik had geen andere beter kunnen voorstellen.
"Dan neem ik dat ook." Zegt ze en legt haar menukaart neer. Ik pak haar hand en kijk verliefd aan.
"Je ziet er zo mooi uit." Zeg ik en wrijf met m'n duim over haar hand. Ze bloost en glimlacht naar me.
"Jij ziet er ook niet verkeerd uit." Glimlacht ze en buigt voorover. Ik doe het zelfde en geef haar een kus.
"Sorry dat ik stoor, maar kan ik jullie bestelling opnemen?" Vraagt een meisje. En die stem ken ik uit duizenden. Sasha. Ze was m'n 'vriendin' toen ik m'n Mate nog niet had, maar nu is het helemaal over. Ik walg echt van mezelf dat ik ooit met zo'n slettenbak heb rondgelopen. Ik grom boos naar haar en ga weer terug op m'n stoel zitten.
"Twee Beafflets graag." Antwoordt George en neemt een slok van haar wijn. Sasha kijkt haar trekt haar wenkbrauw op naar haar. "Moet je iets?"
"Nee, beetje veel voor een meisje denkje niet?" Grinnikt ze en draait zich om naar mij. "En jij babe?"
Ik hoor dat Georg bijna in haar drinken stikt. "Sorry wat?" Vraagt ze bitchy naar Sas.
"Laatste keer dat ik controleerde sprak ik Nederlands." Zegt ze glimlachend bitchy terug en richt zich weer op mij. "Dus wat wordt het nou?"
Ik kijk naar George en zie haar nog steeds bitchy naar Sas staren. "Ik denk dat de LUNA het al heeft gezegd?" Zeg ik en sta op. Ze krimpt een beetje in één, maar hersteld zich snel weer. Ughh..., ik wil gewoon me eten hebben oké?! Het hele restaurant kijkt al ondertussen naar ons.
"Sorry, maar ik ben je vriendinnetje hoor! Ik ben de toekomstige LUNA!" Roept ze boos.
"Jij haalt beter MIJN eten en neemt dan ONTSLAG!" Roept George op haar Luna toon en staat nu ook.
"Wel, ehh.., ik ben echt niet bang voor je hoor, met je ehh..., boze stem!" Stottert Sas en doet een stap achteruit.
"Sasha je bent ontslagen! Wat the hell doe je?!" Roept er een oude vrouw. Sas zucht en laat alles op de grond vallen.
"Best, ik vond dit toch al een stomme restaurant." Zegt ze en loopt het restaurant. Bij de uitgang draait ze zich om. "Ik zou niet te veel eten Georgia. Anders wordt je nog dikker." Lacht ze en maakt varkens geluiden.
"Dat hoeft ze niet nog een keer te zeggen." Roept Skoep boos en neemt het in één keer van me over.
Ik ren naar de uitgang en zie dat Sas ook in haar wolf verandert. Ze probeert weg te rennen, maar ik spring met gemak gelijk op haar. Haar wolf is echt klein en lelijk bruin. Ze verandert in haar mensen vorm en ik doe het zelfde.
"Niemand praat zo tegen de LUNA! Hier zou je voor boeten Sasha." Zeg ik en sla haar tegen de muur aan."O ja? Je hebt anders nog nooit gezegd dat het uit tussen ons was." Zegt Emma haar wolf. O ja vergeten dat haar wolf ook een bitch is. Ik grijp naar haar nek en knijp het een stukje dicht. Ze maakt stikkende geluiden.
"Je...Lululunana..., iiiss weeggg!" Zegt ze.
"Sorry wat?" Vraag ik spottend. Ze grijnst en kijkt richting de tafel waar wij zaten. Ik volg haar blik en zie Georg daar niet meer zitten.
"Waar is ze?!" Roep ik en laat Sasha los.
"Ze was uit het restaurant gerend." Antwoordt een man buigend.
Ik richt m'n blik weer op Sasha en bijt haar nek zonder genade door, daarna ren ik het restaurant uit en volg haar geur, maar het is al weg gevaagd.
"Shit!" Roep ik boos en verander in m'n wolven vorm ik ren naar het pack huis en kijk of ze daar is.
"Is Georg hier?" Vraag ik aan Gino en de rest van de crew die in de woonkamer zitten.
"Nee wat is er dan?" Vraagt Gino en staat op.
"Sasha, maar ik heb geen tijd voor uitleg onze Luna is verdwenen. ZOEK HAAR!" Roep ik op m'n Alfa toon. Iedereen knikt gelijk eerbiedig. Hun wolven nemen het nu ook van hun over.
"Ik haal de bewakers." Zegt Boris, de wolf van Gino en rent weg.
Julius rent met mee naar de bossen, de wolf van Vincent.
"Waar moeten we zoeken?" Vraag ik gefrustreerd.
"Probeer de Mindlink." Zegt Julius. Ik knik en concentreer me op haar, maar krijg niks.
"Shit, ze verbreekt het steeds." Roep ik gefrustreerd. Ik snuif nog een keer maar ruik geen spoor van haar. Pas als ik haar geur kan. Ruiken, kan ik ook voelen hoe ze zich voelt. Ze kan toch niet zo ver weg zijn opeens?!
***
We hebben haar nog steeds niet gevonden en het is al donker. We zijn al zo'n twee uur aan het zoeken en we hebben nog geen spoor. Nu hebben we ook niet echt een plan gemaakt. We zijn gewoon met onze domme hersen naar buiten gegaan en een zoektocht gaan houden. Ik heb niks ondercontrole. Ik weet niet wat er gebeurt met de bewakers en waar Gino is.
"Alfa we hebben haar." Mindlinkt één van de bewakers.
"Waar?" Mindlink ik vragend terug.
"WE brengen haar nu naar het ziekenhuis." Antwoordt hij.
"Ik kom er nu aan." Mindlink ik weer en verbreek de verbinding.
JE LEEST
🐺 Die With Memories Not Dreams 🐺
Hombres LoboDEEL 1 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Zij is behulpzaam, Hij is de Badboy, Zij is gehoorzaam, Hij is zelfstandig, Zij is omhandig en Hij is geordend. Lees hoe ze met elkaar omgaan in dit boek! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...